Mediaprofeetta
Well-known member
Hyvä Kimi. Miehen olis pitänyt olla ajamasssa formuloita 20-30 vuotta sitten. Sillon mitkään tanan Hämiltonit olis pärjänny kun joka rataa ei päässyt kelaamaan simulaattoreilla sata kertaa joka suuntaan.
Rip3 sanoi:, "ettei simulaattori ole mun juttu, koska niissä tulee huono olo".
No antanut vaan parilausuntoa. Toi Stuck suolltaa Bildiin ym. parilausuntoa viikossa. Eikä olis pärjännyt edes Irvinelle radalla. Saksalaisen median titteli hemmolle on Volgas artist. Pelle suomeksi...Gessle sanoi:Irvine..
Siis tämähän ei oikeastaan ole mikään tuore uutinen. Linkkiä.Rip3 sanoi:Simulaattori ei ole Räikkösen juttu eli lahjattomat harjoittelee
Kimi Räikkönen kertoo verkkosivujensa kolumnissaan, ettei hän ole harjoitellut Fujin rataa simulaattorissa. Räikkönen ilmoittaa suoraan sävyyn, "ettei simulaattori ole mun juttu, koska niissä tulee huono olo".
- Jo ihan pikkujunnusta asti mä oon pystynyt omaksumaan kaikki uudet radat tosi nopeesti. Se on sellainen mun juttu ja siksi on aina kivaa, kun mennään uusiin paikkoihin, kertoo Räikkönen.
Fujissa Räikkönen sanoo jatkavansa taistelua siitä, mihin Spassa jäätiin
- Ei mulla oo edelleenkään mitään hävittävää. McLarenin äijät on selvästi edellä, mutta niillä ei oo varaa sählätä tai ne menettää sen etunsa nopeesti. Me pystytään ottaa riskiä ja yrittää vaan voittaa. Vastustajan täytyy varmana olla varovaisempi, Räikkönen kertoo.
Niin, mutta kuten olin boldannut niin tuo huono-olo juttu oli se uusi pointti:frank: :wink:Jeeves sanoi:Siis tämähän ei oikeastaan ole mikään tuore uutinen. Linkkiä.
Rip3 sanoi:"ettei simulaattori ole mun juttu, koska niissä tulee huono olo".
Sillälailla.Räikkönen saamassa erityiskohtelua Fujissa
27.9.2007, 11.35 (päivitetty 12.36)
Ferrari on vakuutellut kohtelevansa kuljettajiaan tasaveroisesti niin pitkään kuin molemmilla on mahdollisuuksia mestaruuteen, mutta saksalaisen Sport Bild-lehden tietojen mukaan Felipe Massa alistuisi palvelemaan Kimi Räikköstä jo tulevana viikonloppuna Fujissa. Massan mestaruusmahdollisuudet ovat teoreettiset, kun taas Räikkösellä on mestaruuteen vielä kohtalaisia mahdollisuuksia. Räikkönen kuitenkin tarvitsisi Massan tukea. Näin ollen Massalle luotaneen kisaan sellainen taktiikka, jolla pedattaisiin Räikkösen voittoa ja häirittäisiin McLarenin taktiikkaa.
Ferrari ei ole toistaiseksi kommentoinut Sport Bildin uutista. Massa on itse ilmoittanut ajavansa Fujin kisassa vain voitosta.
Eli Ralffi suunnistaa Mäkkärille, Alonso siirtyy Ferrarille ja Massa Tojotalle. Aika makeeta.WebSlave sanoi:Ralfilta kyseltiin ensi vuoden sopimustilanteesta torstain lehdistötilaisuudessa:
Q: Is there an announcement close about 2008?
RS: No, still nice and sweet but I can’t tell you at the moment.
Erikoinen vastaus, mutta ei tuo ainakaan siltä kuulosta, että eläköityminen olisi edessä.
ääh, hittojako sitä pitää vanhoja juttuja vatvoa. Ja mieshän on tietysti itse pyhyys mitä tulee kyseenalaisiin ajolinjoihin. Ei siinä mitään vikaa ole, kilpaahan siellä ajetaan, mutta pitäisi sitten hyväksyä se että muutkin tulevat käyttämään samoja keinoja.Formula ykkösten MM-sarjan kärkimies Lewis Hamilton sanoo, että hän haluaa käydä läpi edellisen osakilpailun Belgian GP:n ensimmäisten mutkien tapahtumat tallikaverinsa Fernando Alonson kanssa.
- Luultavasti keskustelen hänen kanssaan asiasta tämän viikonlopun aikana, sillä en ole keskustellut hänen kanssaan edelliskisan jälkeen ja minulla on omat tuntemukseni siitä, mitä viime kisassa tapahtui, Hamilton kertoi torstaina Sky Sportsin mukaan.
Aivan, Hamilton on koko kauden ajanut lähdöissä ihan miten sattuu ja muut on saanu vaan väistellä sitä ettei tulis kolareita, ja toisaalta tuntuu että Hämis on käyttänyt tätä hyväkseenkin kun on huomannu muiden varovan "kokematonta rookieta". Sitten kun saa KERRAN maistaa omaa lääkettään niin johan on kriisipalaverit pystyssä.Mediaprofeetta sanoi:http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2007/09/565482
ääh, hittojako sitä pitää vanhoja juttuja vatvoa. Ja mieshän on tietysti itse pyhyys mitä tulee kyseenalaisiin ajolinjoihin. Ei siinä mitään vikaa ole, kilpaahan siellä ajetaan, mutta pitäisi sitten hyväksyä se että muutkin tulevat käyttämään samoja keinoja.
Puolustamatta Hamiltonin liikkeitä lähtösuoralla muistutan, että Alonso työnsi Lewisin ulos radalta. Siihen Hamilton ei ole muistini mukaan syyllistynyt.reason sanoi:Aivan, Hamilton on koko kauden ajanut lähdöissä ihan miten sattuu ja muut on saanu vaan väistellä sitä ettei tulis kolareita, ja toisaalta tuntuu että Hämis on käyttänyt tätä hyväkseenkin kun on huomannu muiden varovan "kokematonta rookieta". Sitten kun saa KERRAN maistaa omaa lääkettään niin johan on kriisipalaverit pystyssä.
Mitään työntäny, Hamilton oli vaan niin jääräpää ettei nostanut kaasua Lonson ajolinjalta vaikka oli itse jäljessä. Ihan samalla tavalla Hamilton kiilas Massan Monzan lähdössä ja jos Massa ei olis nostanu kaasua niin sen olis täytyny ohjata ulos radalta.WebSlave sanoi:Puolustamatta Hamiltonin liikkeitä lähtösuoralla muistutan, että Alonso työnsi Lewisin ulos radalta. Siihen Hamilton ei ole muistini mukaan syyllistynyt.