F1-uutisia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Dev

Well-known member
Liittynyt
28.2.2007
Viestit
4020
Banaani sanoi:
Eikös Bemu julistanut jo ensikauden kaksikkonsa olevan Heidfeld & Kubica?

Rahalla sen voisi purkaa, mutten kyllä usko moiseen. Ja sitten pitäisi vielä maksaa hurjaa palkkaa Alfonsolle. Muuten Alonson kannalta Bemari voisi olla oikein hyvä vaihtoehto. :ahem:
Jos Renault ei ole ykkösvaihtoehto niin ei minulle tule enään mitään muuta mieleen kuin BMW, tuskin Alonso nyt minnekkään Red Bullille tai Tojolle siirtyy kovan palkan takia, tai sitten Alonso menee legendaariselle Williamsille, eli vaihtaa siis Nicon kanssa paikkoja.
 

Ukyo Katayama

Well-known member
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
1339
Banaani sanoi:
Rahalla sen voisi purkaa, mutten kyllä usko moiseen. Ja sitten pitäisi vielä maksaa hurjaa palkkaa Alfonsolle. Muuten Alonson kannalta Bemari voisi olla oikein hyvä vaihtoehto. :ahem:
BMW + Alonso olisi kyllä helvetin mielenkiintoinen yhdistelmä, ja Alonsolle varmasti paras vaihtoehto kun ei kerta Ferrarille pääse. Bemarin tallillakin motivaatio nousisi ja homma siirtyisi uudelle tasolle. Hyvä kaksikko niillä on nytkin, mutta Kubica on liian rookie kuitenkin ja Heidi on Heidi.
 

Toni_V

Well-known member
Liittynyt
7.12.2004
Viestit
984
Banaani sanoi:
Eikös Bemu julistanut jo ensikauden kaksikkonsa olevan Heidfeld & Kubica?

Rahalla sen voisi purkaa, mutten kyllä usko moiseen. Ja sitten pitäisi vielä maksaa hurjaa palkkaa Alfonsolle. Muuten Alonson kannalta Bemari voisi olla oikein hyvä vaihtoehto. :ahem:
Ehkäpä tuokin mahdollisuuksien rajoissa, mutta ei oikein sovi BMW:n tyyliin, joka on ollut pitkälti: tehdän itse ja määrätietoisesti. Bemu ehti jo ilmoitella ensikauden kuskinsa, mutta tosiaan voihan olla niin että ajateltiin ottaa mm-kuski mukaan. Voisi olettaa että Alonsolta löytyy myös nippelitietoa McLaren-tallista ja miehellä ei liene hirveästi tunnontuskia olla niitä levitellessä uusille työnantajille.
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Mielestäni Kubicassa on sen verran potentiaalia että Heidi joutaisi Toyotalle Alfonson tieltä. Muutenkin vielä sen verran nyyppä että pienillä suostuttelupaskapuheilla hänestä saisi hyvän kakkoskuskin.

Reilu-Ronin naama olisi jälleen näkemisen arvoinen kun Oviedon MacGyver pistelisi Hamiltonin Mersua pataan Bemarilla. :thumbup:
 

2Lman

Well-known member
Liittynyt
13.2.2000
Viestit
500
Sijainti
Jarvenpaa
Mielestäni Heidfeld ja Alonso voivat vaihtaa paikkoja. Heidfeld on todella tasaisen varma kuljetaja sekä myös nopea ja nöyrä. Sopisi hyvin McLarenille.

Eniten mä odotan uutisia Montoyan paluusta...
 

Ratman

Turha kommentoija
Liittynyt
14.8.2007
Viestit
704
Sijainti
Hole in the sky
Maikkarin sivujen mukaan Espoon kaupunki palkitsee Kimi Räikkösen.Onkohan palkinto samaa luokkaa kuin Mika Häkkisen kohdalla jolloin Vantaan kaupunki muistaakseni ojensi Häkälle 5000 euron sekin :yuck: :D .Räikkösen kohdalla tommonen sekki lienee vessapaperia :D .
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
Ratman sanoi:
Onkohan palkinto samaa luokkaa kuin Mika Häkkisen kohdalla jolloin Vantaan kaupunki muistaakseni ojensi Häkälle 5000 euron sekin :yuck: :D .Räikkösen kohdalla tommonen sekki lienee vessapaperia :D .
No oliko se sitten Häkkisen kohdalla jotain muuta...?;)
 

Jeanlean

Well-known member
Liittynyt
2.2.2007
Viestit
299
Bensan lämpötila olikin 2-4 astetta korkeampi kuin sallittu. Mä luulin enemmän...no ilmankos ei rangaistusta tullutkaan koska mitään etua ei tosta voi saada
 

CamoN

Kurvailija
Liittynyt
11.7.2007
Viestit
1640
Sijainti
Kouvola
Ratman sanoi:
Maikkarin sivujen mukaan Espoon kaupunki palkitsee Kimi Räikkösen.Onkohan palkinto samaa luokkaa kuin Mika Häkkisen kohdalla jolloin Vantaan kaupunki muistaakseni ojensi Häkälle 5000 euron sekin :yuck: :D .Räikkösen kohdalla tommonen sekki lienee vessapaperia :D .
Jostain jo luin että Espoo palkitsisi Räikkösen espoolaisen taiteilijan tekemällä taululla, arvo muutaman tuhat euroa. Nyt en vaan enää löydä ko. jutun lähdettä. Eiköhän tuokin lieni Kimille vessapaperia. :rolleyes:
 

jokke79

Well-known member
Liittynyt
19.6.2007
Viestit
313
2Lman sanoi:
Mielestäni Heidfeld ja Alonso voivat vaihtaa paikkoja. Heidfeld on todella tasaisen varma kuljetaja sekä myös nopea ja nöyrä. Sopisi hyvin McLarenille.

Eniten mä odotan uutisia Montoyan paluusta...
Onko jossain tälläistä huhua ollut? Kyllä ottaisin mielellä Monttosen formulohin takasi. On kuitenki nopea ja värikäs.
 

Dev

Well-known member
Liittynyt
28.2.2007
Viestit
4020
Hamilton ei halua voittaa valituksella
22.10.2007 21:49
Lewis Hamilton, kuva: Clive Mason

Formula ykkösten McLaren-tallin Lewis Hamilton kertoi maanantaina haluavansa voittaa maailmanmestaruuden radalla, eikä valituksen kautta tuomioistuimen päätöksellä.

- Se olisi väärin. Haluan itse voittaa tittelin kilparadalla, Hamilton kertoi toimittajille hotellihuoneessaan Sao Paulossa.

- Nouseminen lopputuloksissa siten, että väkeä heitetään edeltäni ei ole oikea tapa. Sellainen tuntuisi oudolta.

Hamilton antoi tunnustusta Kimi Räikkösen suorituksille.

- Kimi ajoi fantastisesti kahdessa viimeisessä kisassa. Hän voitti eilen, eikä voiton tulosten riistäminen häneltä olisi vain julmaa. Se olisi väärin myös koko lajia kohtaan, Hamilton sanoi.

- Olen vasta 23-vuotias, joten tilaisuuksia tulee vielä. Uskon, että kykenemme voittamaan maailmanmestaruuden tulevaisuudessa, Hamilton päätti.
Hamiltonkin sentään tajuaa sen että mestaruutta ei ole kiva voittaa missään muualla kuin radalla, vielä kun se Rehti-Ron tämän ymmärtäisi.
 

Aqualizer

Hengityksenpidättäjä
Liittynyt
24.2.2005
Viestit
570
Sijainti
In the deep end
Eiköhän Alonso ole eilisen ja tämänpäivän puheillaan hankkiutunut viimeistään ulos McLaren sopimuksesta. Se, että Oviedon taskuraketti ei pidä Renaultia ykkösvaihtoehtona lienee vain Renault sopparin hinnannostatusta. Bemarikytkentää en oikein usko. Vaikea on kuvitella, että BMW:n ja Mersun välillä keskusteltaisiin mistään kuskivaihdoksista.

Täytyy kyllä sanoa että Alonson osakkeet on mun silmissä noussu roimasti tällä kaudella. Kaverilta on nähty näyttävää ja agressiivista ajoa. Jonkinverran jopa ymmärrän kaverin ajoittain katkeraa tilitystä, sen verta on saanut epäoikeudenmukaista kohtelua tyyliin Monza 2006(rangaistus) ja Unkari 2007(rangaistus), enkä yhtään ihmettelisi vaikka McLarenilla olisikin pelattu härskisti Hamiltonin pussiin Alonson vaisun (vrt. rookie-tallikaveri) alkukauden jälkeen.
 

arzipuppy

Well-known member
Liittynyt
18.2.2004
Viestit
1460
Sijainti
Helsinki
CamoN sanoi:
Jostain jo luin että Espoo palkitsisi Räikkösen espoolaisen taiteilijan tekemällä taululla, arvo muutaman tuhat euroa. Nyt en vaan enää löydä ko. jutun lähdettä. Eiköhän tuokin lieni Kimille vessapaperia. :rolleyes:
Mun mielest taas on hyvä ettei anneta mitään megapalkintoja. Koska se on aina menny niin, että mitä rikkaampi olet, ni sitä hienomman lahjan saat (tontteja, tms.) Mun mieelstä on mainiota, että kimi saa sellaisen palkinnon, jota meikätaviksetkin voisivat jostakin voittaa tai ansaita. Eikä ihan varmasti ole mitään vessapaperia, ei kimi Räikkönen oo kuitenkaan mikään Tasmanian tuholainen, joka ei osais taidetta arvostaa.


(Ellei se oo sitten jotain todella absurdia!)
 

arzipuppy

Well-known member
Liittynyt
18.2.2004
Viestit
1460
Sijainti
Helsinki
Mä vaan kummastelen, että miten Alonso noilla puheillaan saa enää muualta tallipaikan ku Rellulta.
 

talakem

Iltalehden toimitus
Liittynyt
4.3.2002
Viestit
3610
arzipuppy sanoi:
Mä vaan kummastelen, että miten Alonso noilla puheillaan saa enää muualta tallipaikan ku Rellulta.
Ei päde tavalliset työelämän lait. Eivät muuten päteneet Colosseumillakaan...
Taitaa olla sopareita pöydällä... hu nous? (Oliks se Toyotan tarjous 50-60 milliä?) :D
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4576
Sijainti
Kokkola
Device sanoi:
Hamiltonkin sentään tajuaa sen että mestaruutta ei ole kiva voittaa missään muualla kuin radalla, vielä kun se Rehti-Ron tämän ymmärtäisi.
Jep. Jos McLarenilla yhtään on järkeä päässään niin tässä kohtaa olisi enemmän kuin järkevää vetää valitus takaisin jos kerran Hamilton itse noin sanoo. Kyllä tässä tuo talli on tehnyt itsestään lopullisesti pellen.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Alonson kohtalo selviää kahden viikon sisällä
23.10.2007 09:49
McLarenin tallipäällikkö Ron Dennis ja kolmanneksi formula ykkösten MM-sarjassa jäänyt Fernando Alonso aikovat ratkaista espanjalaiskuskin tulevaisuuden tallissa seuraavan kahden viikon sisällä.

Alonson seuraava liike panee vauhtia koko lajin kuljettajamarkkinoille. Mikäli hän lähtee McLarenilta, kuten odotetaan, niin Dennis joutuu etsimään suojatilleen Lewis Hamiltonille uuden parin.

Williamsin Nico Rosberg on suosikki tehtävään.

Mikäli Alonso menee Renaultille, kuten on ennusteltu, niin joko Heikki Kovalainen tai Giancarlo Fisichella joutuu tekemään tilaa kaksinkertaiselle maailmanmestarille.

- Juuri tällä hetkellä sanoisin, että näin ei tule käymään, Alonso sanoi itse pyhäiltana Cadena Ser -radioaseman haastattelussa.

Renault'n tallipäällikön Flavio Briatoren lisäksi Alonson perässä on Toyota tarjouksella, josta ei puutu nollia. Toyotan ongelma on kuitenkin se, ettei talli ole edelleenkään saanut kasaan kilpailukykyistä pakettia. Toyotalla on kuskipaikka auki, kun Ralf Schumacher sai lähteä japanilaistallista huonon kauden jälkeen.

Saa nähdä miten tässä ruletissa käy.

Jos/Kun Fernando Mäkiltä lähtee, kuinka helppoa Dennisin on saada toinen kuski? Selvää on se, että Leewiä siellä suositaan.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös