F1-uutisia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

talakem

Iltalehden toimitus
Liittynyt
4.3.2002
Viestit
3610
Autosportissa olis kiinnostava juttu siitä että heidän lakimiehensä mukaan McLarenilla ei oli ollut oikeutta edes valittaa Brasilian tuomariston päätöksestä... elleivät palkkaa Max Mosleytä. :D :D :D

on maksullinen... onko kellään oikeuksia lukea tuo?

Ja olin väärässä Kimi vie 95% uuden lehden kannesta...:thumbup: :thumbup:

Hamiltonista, nightmare end to a dream year... ;)


By Thomas O'Keefe

McLaren's case may have merit, but under the International Court of Appeal rules, they shouldn't be entitled to appeal, argues autosport.com's legal eagle. Unless, that is, they recruit FIA president Max Mosley...
 
Viimeksi muokattu:

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Nyt Räikkönen on mestari. Toivon vaan, että hän alkaa puhua enemmän, Ecclestone sanoi Daily Mirror -lehdessä. (Mtv3)

Tai olisko parempi niin, että vanha kääpä olis itte hiljaa. Balanssi saavutettaisiin niinkin.
 

V12

Well-known member
Liittynyt
1.7.2004
Viestit
546
Eikös se nyt olis aika kornia jos The IceCube Räikkönen alkas vetää sellaista PR-showta niinku Hamilton :tongue:.

Ei niitä mestaruuksia kuitenkaan puhumalla voiteta.
 

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
http://www.autosport.com/covers/aspt20071025_large.jpg

talakem sanoi:
Ja olin väärässä Kimi vie 95% uuden lehden kannesta...:thumbup: :thumbup:

Hamiltonista, nightmare end to a dream year... ;)


:thumbup:
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4576
Sijainti
Kokkola
Tuo lehti menemään vielä Ecclestonelle postissa ilmaisena näytenumerona jos ei ole vielä lehteä käsiinsä saanut :thumbup:
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
talakem sanoi:
Autosportissa olis kiinnostava juttu siitä että heidän lakimiehensä mukaan McLarenilla ei oli ollut oikeutta edes valittaa Brasilian tuomariston päätöksestä... elleivät palkkaa Max Mosleytä. :D :D :D
En tiedä mitä jutussa lukee, mutta talleillahan ei ole oikeutta valittaa vetoomustuomioistuimeen. Sen voi tehdä vain kansalliset liitot tai Mosley. Esim. Ferrarin ollessa tyytymätön FIA:n ensimmäiseen tuomioon vakoilujupakassa Italian liiton pj pyysi Mosleya viemään asian vetoomustuomioistuimeen.
 

talakem

Iltalehden toimitus
Liittynyt
4.3.2002
Viestit
3610
WebSlave sanoi:
En tiedä mitä jutussa lukee, mutta talleillahan ei ole oikeutta valittaa vetoomustuomioistuimeen. Sen voi tehdä vain kansalliset liitot tai Mosley. Esim. Ferrarin ollessa tyytymätön FIA:n ensimmäiseen tuomioon vakoilujupakassa Italian liiton pj pyysi Mosleya viemään asian vetoomustuomioistuimeen.
Kiinnostas vaan mihin toi juttu muuten nojaa? Kun toteavat moista....

Joka tapauksessa..... F1´s greatest comeback :thumbup:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
MTV3 sanoi:
Schumacher matkusti Maranellosta Alonson kotikaupunkiin Oviedoon, missä hänelle luovutetaan perjantaina Espanjan kruununprinssin nimeä kantava Principe de Asturias -urheilupalkinto.

- Olen komitealle todella kiitollinen siitä, että he päättivät palkita minut urastani ja sosiaalisesta toiminnastani. Minulle on suuri kunnia vastaanottaa tämä arvostettu palkinto, Schumi kiitteli.
Asturian ruhtinas:D
 

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
Manageri: Ensi kaudella Kimi on lyömätön

Tuoreen F1-mestari Kimi Räikkösen manageri Steve Robertson on vakuuttunut siitä, että suomalaiskuskin mestaruutta juhlitaan jälleen ensi kaudella.

Robertsonin mukaan Räikkösen ensimmäinen kausi Ferrarilla muodosti suomalaiskuskille uusia haasteita. Robertson on varma siitä, että ensi kaudella Räikkönen tulee olemaan entistäkin vaikeammin lyötävissä.

- Tämä on mahtava tiimi. Edellisestä mestaruudesta on kulunut aikaa kolme vuotta. Michaelin (Schumacher) ja monen johtoryhmän henkilön lähdön jälkeen voittaminen maistui taas mahtavalta. Jos auto on kunnossa ensi kaudella, niin Kimi tulee olemaan lyömätön, hehkutti Robertson Autosport.comille.

Robertsonin mielestä mestaruus meni tällä kaudella oikeaan osoitteeseen. Hän jaksoi iloita myös maanmiehensä Lewis Hamiltonin menestyksestä.

- Voin sanoa rehellisesti, en pelkästään vain Kimin managerin ominaisuudessa, että paras mies voitti. Hyviin uutisiin lukeutuu myös se, että sarjassa on nyt mukana hieno brittikuljettaja, jonka taidot tulevat vielä kasvamaan. Hän ei kuitenkaan ansainnut mestaruutta vielä tällä kaudella, sanoi Robertson.

(MTV3)


Jääkausi siis jatkuu...
 

haalz

Member
Liittynyt
13.7.2007
Viestit
10
Juzo sanoi:
Hamilton oli aluksi ohittamassa Alonsoa sisäkautta, mutta Alonso peittikin niin, että Hamilton joutui jarruttamaan ja vaihtamaan ulkolinjalle ja ajautui ulos.
Jep, Hamiltonin virhe siis.

Juzo sanoi:
Hamilton veti vähän reilummin kanttarin yli kun ajoi jonkun perässä ja auto ei ilmeisesti kääntynyt niin hyvin, että olisi voinut ajaa normaalia linjaa sen mutkan. Eli käytännössä vähän pakko ajaa leveempää linjaa, jos aiot päästä jonkun ohi. Aikaahan noissa kanttarin ylityksissä kuluu silloin kun joutuu löysäämään kaasua.
"Hamilton veti vähän reilummin kanttarin yli kun ajoi jonkun perässä ja auto ei ilmeisesti kääntynyt niin hyvin, että olisi voinut ajaa normaalia linjaa sen mutkan." Kuuteles nyt ittees, jos tuo ei ole ajajan virhe niin mikä sitten? :jaska:
 

Rip3

Well-known member
Liittynyt
25.12.2005
Viestit
611
Sijainti
Vaasa
Räikkösen hypetys kertoo huonosta itsetunnosta

Kannattaa lopettaa se Räikkösen hypetys, koska se kertoo vain huonosta itse tunnosta:frank:

MTV3 sanoi:
Kirjailija Anja Snellman vieraili torstaiaamuna Huomenta Suomi -ohjelmassa keskustelemassa viikon puhutuimmasta kotimaan uutisesta, Kimi Räikkösen F1-maailmanmestaruudesta. Snellmanin näkemyksen mukaan F1-sarja on Suomessa eräänlainen tabu, jonka mahdollisista negatiivisista vaikutuksista ei juuri puhuta.

- Minä rakastan urheilua, mutta mielestäni formulat ovat enemmän autofirmojen välistä kilpailua. Tässä kilpailussa isänmaa ei ole oikeastaan Suomi vaan esimerkiksi Räikkösen tapauksessa Italia Ferrari-tallin kautta, Snellman sanoo.

- Kimin tarina on tyypillinen amerikkalainen unelmatarina, mutta kyllä tällainen hypetys kertoo mielestäni enemmän suomalaisten huonosta itsetunnosta. Me tarvitsemme tällaisia formulakuskeja ikään kuin kohottamaan itsetuntoa, eikä meille riitä kulttuurillinen osaaminen.

Anjan mielestä Kimi ei ole paras mahdollinen Suomi-kuvan markkinoija maailmalla. Hän suhtautuu varauksella alkuviikon kyselytulokseen, jonka mukaan Kimi Räikkönen olisi paras Suomi-kuvan viejä.

- Minä peräänkuulutan sitä sankaruutta. Onko se sitten sitä, että ajaa lujaa ja on puhumaton? Ja sitten pyöritään jossain Jetset-klubeilla. Minä en halua antaa omille lapsilleni tätä sankarikuvaa.

- Mielestäni me suomalaiset ollaan tultu jo niin pitkälle, että me ollaan nopeita toisella tavalla. Me ollaan ihan sanavalmiita, vaikka Kimi ei siltä vaikutakaan. Kyllä se on aika hurjaa verrata häntä Tarja Haloseen tai Jorma Ollilaan.

(MTV3)
 

Mediaprofeetta

Well-known member
Liittynyt
6.3.2007
Viestit
3579
Sijainti
____________
"Onko se sitten sitä, että ajaa lujaa ja on puhumaton? Ja sitten pyöritään jossain Jetset-klubeilla. Minä en halua antaa omille lapsilleni tätä sankarikuvaa."

No huooooooh...taas tätä samaa junttinäkemystä. Helvetti noin ei ajattele kun jotkut sata vuotta sitten syntyneet paskahousut ja juntit. Minua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa mitä Kimi tekee radan ulkopuolella. Helvetin kova rattimies ja sillä selvä.

Tuohon itsetunto-kohtaan en edes kommentoi. Tai no sen verran sanon, että alkoi vituttamaan.
 

Juzo

Well-known member
Liittynyt
20.2.2005
Viestit
906
Sijainti
Taipalsaari
haalz sanoi:
"Hamilton veti vähän reilummin kanttarin yli kun ajoi jonkun perässä ja auto ei ilmeisesti kääntynyt niin hyvin, että olisi voinut ajaa normaalia linjaa sen mutkan." Kuuteles nyt ittees, jos tuo ei ole ajajan virhe niin mikä sitten? :jaska:
Jos koitat ohittaa jonkun nykyformuloissa joudut ajamaan aivan perässä kiinni ja silloin joutuu vetämään vähän leveämpää linjaa. Jos katsoit kisaa niin Hamilton oikeasti ohitti niitä autoja, eikä vain tyytynyt ajelemaan jonkun Toro Rosson perässä. Aika limitillähän se Hamilton veti, mutta itse laskisin virheiksi vain sellaiset ulosajot joissa mennään sinne radan ulkopuolelle eli niin kuin siinä ekalla kierroksella.
 

f1.

Well-known member
Liittynyt
17.3.2006
Viestit
899
Sijainti
Different World
Mediaprofeetta sanoi:
"Onko se sitten sitä, että ajaa lujaa ja on puhumaton? Ja sitten pyöritään jossain Jetset-klubeilla. Minä en halua antaa omille lapsilleni tätä sankarikuvaa."

No huooooooh...taas tätä samaa junttinäkemystä. Helvetti noin ei ajattele kun jotkut sata vuotta sitten syntyneet paskahousut ja juntit. Minua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa mitä Kimi tekee radan ulkopuolella. Helvetin kova rattimies ja sillä selvä.

Tuohon itsetunto-kohtaan en edes kommentoi. Tai no sen verran sanon, että alkoi vituttamaan.
Täysin samaa mieltä.. nuo on just nuita jotka eivät tiedä lajista paskan vertaa nii voi vähän odottaa tuollaista tekstiä.. :jaska:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kyllähän se on merkki huonosta itsetunnosta, jos on iloinen oman maalaisten menestyksestä:thumbfh:
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Onpa yllätys ettei ämmä arvosta Kimiä jos ei kerran lajikaan kiinnosta.

Jetsetteilystäkin piti urputtaa, lienee vaan kateellinen. :yuck:
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös