F1-uutisia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4576
Sijainti
Kokkola
jarpola sanoi:
Jos Kimin mestaruus vietäisiin huomenna FIA:n vetoomustuomioistuimen toimesta, ei p*skempaa päätöstä kaudelle voisi tulla. Kun ajatellaan paljonko Mäcci on ollut otsikoissa vakoiluskandaalista ja kuljettajien huonoista väleistä, vaikeneminen polttoainejutussa olisi ollut kultaa.. Etenkin kun koko juttu monien mielestä on täysin koomista!
Niin voiko sen koomisempaa tilannetta nyt ollakaan tässä kun valittajana on juuri McLaren. Ainahan ne ovat olleet huonoja häviäjiä, vuosikaudet monesti etunenässä Ron-setä valittamassa muiden autoista ja nyt tuntuu että kun Hamilton on siellä niin ovat entistä huonompia häviäjiä. Itse ovat tehneet törkeimmän mahdollisen rikkeen mitä tuolla voi tehdä, vakoilleet pahinta kilpailijaansa. Niin juuri he sitten valittavat :D
 

arzipuppy

Well-known member
Liittynyt
18.2.2004
Viestit
1460
Sijainti
Helsinki
Kiinnostavia olivat nuo uutiset Ferrarin johdon vaihdon saralta. Olen erittäin harmissani,kun Brawn siirtyi Hondalle.
Mutta mä olen ymmärtänyt, että Jean Todt on vieläkin se pääjehu Ferrarilla? Miksei miehestä mainita mitään?
 

talakem

Iltalehden toimitus
Liittynyt
4.3.2002
Viestit
3610
arzipuppy sanoi:
Kiinnostavia olivat nuo uutiset Ferrarin johdon vaihdon saralta. Olen erittäin harmissani,kun Brawn siirtyi Hondalle.
Mutta mä olen ymmärtänyt, että Jean Todt on vieläkin se pääjehu Ferrarilla? Miksei miehestä mainita mitään?
Mitään lausuntoja ei ole annettu. Todt vastaa Ferrarin tehtaan johtamisesta... mitä se nyt tarkalleen pitää sisällään.

Enemmän kysymyksiä herättää seikka että Ross Brawn meni juuri Hondalle. Ensinnäkin kuuluisa kaksikko Stepney/Coughlan oli juuri menossa Hondalle. Lisäksi Stepney hävisi jonnekkin kaukomaille kohun alettua? Samoilla suunnilla oli sattumalta Brawn viettämässä sapattia...

Spekulaatioita on esitetty että Brawn pyrkii noukkimaan Ferrarilta työvoimaa.
Esim. Dieter Gundel joka on ollut Ferrarin elektrniikasta vastuussa on Rossin listalla...
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Perniellä tuulee, jälleen kerran.. Uskomatonta, että tuolla höperöllä ukkelilla on jotain tekemistä stormuloiden kanssa. :doubtful:
 

aamgee

Member
Liittynyt
22.10.2007
Viestit
7
talakem sanoi:
Spekulaatioita on esitetty että Brawn pyrkii noukkimaan Ferrarilta työvoimaa.
Esim. Dieter Gundel joka on ollut Ferrarin elektrniikasta vastuussa on Rossin listalla...
Oliskohan eräs Schumacher tuolla listalla myöskin...
 

Jeanlean

Well-known member
Liittynyt
2.2.2007
Viestit
299
On erittäin vaikea uskoa asiaa, kun kyseessä on Räikkönen.Heräsin nyt unilta ja jokainen lehti uutisoi asiasta. En usko henkilökohtaisesti asiaan. Miksi tyyppi poisti tekstiviestit, videot jne. Luulisi haluavan todisteita kun julkisuuteen kertoi asiasta VASTA NYT! :D
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
Jeanlean sanoi:
On erittäin vaikea uskoa asiaa, kun kyseessä on Räikkönen.Heräsin nyt unilta ja jokainen lehti uutisoi asiasta. En usko henkilökohtaisesti asiaan. Miksi tyyppi poisti tekstiviestit, videot jne. Luulisi haluavan todisteita kun julkisuuteen kertoi asiasta VASTA NYT! :D
Sama mulla, en usko että pitää paikkaansa.
 

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
Taitaa tyttö raukalla olla vaan akuutti rahan tarve. En pitäis välttämättä ihmeenä Kimiltä jotain ravintola sekoiluja, mutta vuoden mittaisen "seksisuhteen" on kyllä oltava paskaa.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4576
Sijainti
Kokkola
Mistä noita tuollaisia sikiää :eek: Vähän sama kuin ne 2 suomalaisnaista, jotka väittävät seurustelleensa toinen Michael Schumacherin ja toinen Sebastien Loebin kanssa.
 

talakem

Iltalehden toimitus
Liittynyt
4.3.2002
Viestit
3610
Teemu-84 sanoi:
Mistä noita tuollaisia sikiää :eek: Vähän sama kuin ne 2 suomalaisnaista, jotka väittävät seurustelleensa toinen Michael Schumacherin ja toinen Sebastien Loebin kanssa.
Voihan sekin totta olla, ei siinä mitään. Toisen jopa tiedän. Mutta kun päästää sen lehtien palstoille ei ole enään mitään.

Mutta aika moni tekee elantoaan tälläisellä käyttäytymisellä.
 

talakem

Iltalehden toimitus
Liittynyt
4.3.2002
Viestit
3610
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös