Lataa torrentilla koko ohjelma.Device sanoi:Vitut Youtube on poistanut kaikki.
Juuri nyt näyttää olevan yksi versio jaossa.Device sanoi:Vitut Youtube on poistanut kaikki.
Ei ole tullut. Tällä hetkellä Maikkari näyttää 8. tai 9. kautta (eipä nyt jaksa tarkistaa jaksojen kuvauksia ja verrata täällä näytettyihin) yhden jakson viikkovauhdilla ja Top Gearin kaudessa on perinteisesti ollut 7-10 jaksoa. Eli menee joka tapauksessa pitkälti ensi vuoden puolelle, vaikka Maikkari näyttäisi tällä hetkellä 9. kautta ja jatkaisi suoraan uusimmilla jaksoilla kun nykyiset loppuu.Timppa78 sanoi:Tyhmä kysymys, mutta kysyn silti, eli onko toi Top Gear ala Hamilton tullu jo Suomalaisilta kanavilta![]()
Mediaprofeetta sanoi:Pitää tässä nyt ääneen ihmetellä miten iso haloo tuostakin kierroksesta on taas syntynyt. Viihdeohjelmassa vasemmalla kädellä ajettu kierros luonnollisesti kertoo kaiken kuljettajan taidoista.
talakem sanoi:Huhua pukkaa....
VW - Toro Rosso yhteys on ollut jo kait reippaan vuoden julkinen. Onhan siellä Scaniaakin ollut aikaisempina vuosina ja kuitenkaan kukaan ei ole uumoilemassa ruotsalaisesta V8-voimasta... Eli kuljetuspuolestahan sitä on kyse ja ehkäpä "konserniyhteistyöstä". Red Bull kun sponssaa jos jonkinlaista Volkkari-konsernin kilpailutoimintaa. VW tuskin tulee ykkösiin ennen kuin ahdetut moottoriratkaisut sallitaan. Ei noi perinteiset atmot ole mitenkään firman vahvinta aluetta.
Eihän sitä moottoria itse tarvitse välttämättä tehdä. Cosworthilla olisi varmaan edelleen saatavilla potentiaalinsa osoittanut aihio, jonka kehittäminen huippukoneeksi onnistuisi hyvinkin mahdollisesti pelkästään rahaa pumppaamalla. Se onkin sitten ihan arvoitus, miten uutena mukaan tulevan moottorivalmistajan tulisi FIA:n mielestä toimia.Zep sanoi:VW tuskin tulee ykkösiin ennen kuin ahdetut moottoriratkaisut sallitaan. Ei noi perinteiset atmot ole mitenkään firman vahvinta aluetta.
Nii, siis kyllä mä sitä vakituisesti töllöttelen, mutta pari jaksoa jäi väliin :jaska:CamoN sanoi:Sarjaa seuraamattomille täytyy todeta, että tuo Top Gearin testirata ja Suzuki Leana eivät ole mitään absoluuttisen nopeuden mittareita, vaan sinne tulee joku julkkis ajamaan, harjoitellaan aluksi ja sitten vedetään yksi nopea kierros. Siinä sitten haastattelun lomassa katsellaan vieraan ajosuoritusta ja ihmetellään ja lyödään nimi ranking-listalle.
Tietääkseni nykyään siellä on ainakin "normijulkkiksille" viiden harjoittelukierroksen maksimi, kun homma meinasi mennä siihen että jotkut veivasivat koko päivän ennen kuin suostuivat kellotettuun kierrokseen. En tiedä onko sama sääntö voimassa F1-kuskeille. Kierros ajetaan joka tapauksessa niissä olosuhteissa joissa kuvausryhmä on vaivautunut paikalle, eli ei siellä ruveta mitään radan kuivumisia odottelemaan.
Hamiltonin kierros oli joka tapauksessa niissä olosuhteissa yllättävän nopea, kun jäi kuitenkin Stigin ajasta vain kymmenyksiä. Stigin ajan ainakin tulisi olla se paras mahdollinen parhaissa mahdollisissa olosuhteissa tuolla kalustolla ja tuolla radalla.
Notta... oishan se kiva jos näkis että kuinka tasaisia kuskit olisivat samalla kalustolla, kuten Kimikin sen mainitti :thumbup:Iltasanomat sanoi:Kimi valmis ottamaan Alonson parikseen
F1-maailmanmestari Kimi Räikkönen on valmis ottamaan Fernando Alonson tallikaverikseen Ferrarille vuonna 2009 - ja ottamaan samalla mittaa tämän vauhdista.
Räikkönen kertoi asiasta italialaisen urheilusanomalehden Corriere dello Sportin haastattelussa.
- Minulle se ei olisi mikään ongelma. Minä olen minä. Olisi houkuttelevaa ajaa mies miestä vastaan hänen kanssaan samalla kalustolla. Sitä en tiedä, toteutuuko se. Aika näyttää, Räikkönen sanoi.
Sen enempää Ferrari-ässä ei halunnut ottaa kantaa Alonson tilanteeseen ja riitaisaan kauteen McLarenilla.
- Tapahtui McLarenilla mitä tahansa, se ei kiinnosta minua.
Räikkönen toisteli myös hyvää oloaan ja viihtymistään Ferrarilla.
- En tiedä, jääkö nykysopimukseni viimeiseksi tässä lajissa, mutta ainakin haluan päättää urani Ferrarilla. Tällä hetkellä katseeni ulottuvat vuoteen 2009, jolloin sopimukseni Ferrarin kanssa päättyy.
Räikkönen sanoi myös, etteivät otsikot Alonson jatkokuvioista, Lewis Hamiltonin palkinnoista ja Michael Schumacherin testiajoista haittaa häntä, vaikka ne ovat tällä hetkellä isompia kuin maailmanmestarin ympärillä.
- Ei mitään väliä. Minä voin ottaa rauhassa samaan aikaan.
Tuo onkin todella hyvä kysymys. Millä estetään uuden moottorin ylivoimaisuus, jos vaikka Audi tulee kolmen vuoden päästä ykkösiin? Vai onko uudet moottoritoimittajat estetty jollain sopimuksella vuoteen X asti?Bobakki sanoi:Se onkin sitten ihan arvoitus, miten uutena mukaan tulevan moottorivalmistajan tulisi FIA:n mielestä toimia.
Mikäli pefletti valitaan, on Denniksen ja mersun arvostelukyky sumentunut täysin.J.Hunt sanoi:- Meillä on jo tallissa kaksi erittäin hyvää ja kilpailukykyistä kuljettajaa: Pedro de la Rosa ja Gary Paffett, Whitmarsh kehui.
- Maailmassa ei ole montaa kuljettajaa, jotka olisivat heitä parempia.