Miss Piggy
Schufosa
- Liittynyt
- 14.9.2006
- Viestit
- 1827
^^
:thumbup: Kaikkea se kiire teettää. 
Jos Kimiltä kysyisi niin vastaus olisi varmaan että samahan se on kaikille, mutta kyllä renkaanlämmittimet minun mielestäni kuuluvat F1:een. Autot ovat nykyään muutenkin niin high-techia moottorinlämmityksineen ja muine valmisteluineen, että ei renkaanlämmittimien kieltämiselle ole mitään järkevää syytä.talakem sanoi:Hommahan on myös turvallisuus kysymys.
Jep Jep.Misa1 sanoi:Tuskin sieltä mitään epäilyttävää on löytynyt. Luulen, että sieltä on löytynyt kaikenlaista kivaa ja kiinnostavaa, minkä FIA haluaa tarjota Ferrarille selvitettäväksi, tutkittavaksi ja testattavaksi Schumin toimesta. Mitä pidemmälle he saavat tutkia, sitä enemmän Ferrari saa tarvittavaa materiaalia käytettäväkseen![]()
Renkaanlämmittimet ovat sen verran low-tech, ettei high-tech-argumentti oikein päde niihin. Itse olen sitä mieltä, että kaikki sääntömuutokset, jotka lisäävät kuskin vaikutusta lopputulokseen ovat hyvä asia. Järkevissä turvarajoissa tietenkin. Renkaanlämmittimien turvallisuustekijää ei pidä liikaa liioitella, kylmät renkaat kun pakottavat kuskit ajamaan nimenomaan hitaammin ja varovaisemmin. Vastaavilla argumenteillä voitaisiin kieltää sadekisat, joissa pito on vielä huonompi.CamoN sanoi:Jos Kimiltä kysyisi niin vastaus olisi varmaan että samahan se on kaikille, mutta kyllä renkaanlämmittimet minun mielestäni kuuluvat F1:een. Autot ovat nykyään muutenkin niin high-techia moottorinlämmityksineen ja muine valmisteluineen, että ei renkaanlämmittimien kieltämiselle ole mitään järkevää syytä.
Tämä se tästä vielä puuttui.:alppu: Kohta Takuma Sato on ilman työpaikkaa ja hän siirtyy Tojolleforti sanoi:Super Agurin jatko vaakalaudalla
11.12.2007 16:11
F1-talli Super Agurin kohtalon odotetaan selviävän tällä viikolla.
Valmistajien MM-sarjassa yhdeksänneksi sijoittunut Super Aguri ei onnistunut tänä vuonna keräämään riittävästi sponsorirahaa, etenkin kun tärkeä sponsori SS United ei maksanut tallin odottamaa rahamäärää. Näin ollen tallia tukeva Honda joutui maksamaan yli puolet Super Agurin budjetista, kertoo Auto, Motor und Sport -lehti.
Hondan odotetaan lähipäivinä päättävän siitä, mitä Super Agurin kanssa tehdään jatkossa. Yksi mahdollisuus on tallin myyminen uudelle omistajalle.
(MTV3)
Näin on, eihän niissä teknisesti mitään sen kummempaa ole. Mutta kuinka monessa muussa sarjassa renkaanlämmittimet ovat käytössä? Niiden harvinaisuus autourheilumaailmassa tekee niistä minulle "high-techiä", erikoista tekniikkaa.WebSlave sanoi:Renkaanlämmittimet ovat sen verran low-tech, ettei high-tech-argumentti oikein päde niihin. Itse olen sitä mieltä, että kaikki sääntömuutokset, jotka lisäävät kuskin vaikutusta lopputulokseen ovat hyvä asia. Järkevissä turvarajoissa tietenkin. Renkaanlämmittimien turvallisuustekijää ei pidä liikaa liioitella, kylmät renkaat kun pakottavat kuskit ajamaan nimenomaan hitaammin ja varovaisemmin. Vastaavilla argumenteillä voitaisiin kieltää sadekisat, joissa pito on vielä huonompi.
Jos Super Aguri menee nurin niin Sato Hondalle, on minun veikkaukseniDevice sanoi:Tämä se tästä vielä puuttui.:alppu: Kohta Takuma Sato on ilman työpaikkaa ja hän siirtyy Tojolle. Sitten on Heikki ulkona.
Autot pois.WebSlave sanoi:Itse olen sitä mieltä, että kaikki sääntömuutokset, jotka lisäävät kuskin vaikutusta lopputulokseen ovat hyvä asia. Järkevissä turvarajoissa tietenkin.
Polkuautot lisäisivät kuskin vaikutusta mukavasti.Mikkonen sanoi:Autot pois.![]()
Tää on parin viikon aikana melkeimpä suurin uutinenkouvotsvoni sanoi:F1-uutinen, mennään sivulla 107:alppu:
Mitäs tässä. Rupee jo Kimin taustajoukoilla olemaan löysät housuissa, kun tietää että Hamilton pyyhkii ensi kaudella Kimillä lattiaa...Juha DF1 sanoi:Tuo Robertsonin haastattelu tuli nyt aamulla mtv3:n urheilu-uutisissa. Mielenkiintoista, mutta mitä tähän kommentoivat Hamilton-fanit?
Kuulostaisi ihan loogiselta kuviolta. Onkohan SportBild vaan satavarma, että Nicon sopimuksessa moinen pykälä 3 parhaan joukkoon sijoittumisesta?Iltasanomat sanoi:Nico Rosberg vuonna 2009 McLarenille?
Saksalais-suomalainen Nico Rosberg oli pitkään F1-talli McLaren-Mercedeksen ykkösehdokas ex-maailmanmestari Fernando Alonson korvaajaksi. Rosbergin nykytyönantaja Williams julkaisi kuitenkin viime kuun lopulla kuljettajan uuden kauden 2009 loppuun ulottuvan sopimuksen.
Rosbergilla on saksalaisen SportBild-lehden mukaan silti takaportti siirtyä McLarenille jo vuoden kuluttua. Williams-sopimuksesta löytyy nimittäin purkupykälä, joka astuu voimaan, mikäli Williams ei sijoitu tulevalla kaudella kolmen parhaan tallin joukkoon.
Päättyneellä kaudella Williams oli valmistajien MM-pisteissä neljännellä sijalla sen jälkeen, kun McLaren menetti tietovuotojupakan takia kaikki pisteensä. Williamsin sijoittuminen kolmen joukkoon tulevana vuonna ei siis vaikuta järin realistiselta.
SportBildin mukaan McLaren varautuu Rosbergin kaappaamiseen nostamalla testikuljettaja Pedro de la Rosan ensi kauden kakkoskuskiksi Lewis Hamiltonin rinnalle. 36-vuotias espanjalainen pitäisi siten tulevan vuoden ajan Rosbergille paikkaa McLarenilla vapaana.
Epäilenpä hieman.kouvotsvoni sanoi:Onkohan SportBild vaan satavarma, että Nicon sopimuksessa moinen pykälä 3 parhaan joukkoon sijoittumisesta?