F1-uutisia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Joni sanoi:
:wink:



Joo syytä viel Neweytäkin! :D

Liuzzin ongelma ei suinkaan ole ajotaito, vaan hänen kerrassaan vastenmielinen habituksensa. Mies näyttää ihan myrkynnielleeltä jatkuvasti. Varsinainen juntti, joka yrittää näyttää trendikkäältä pipolippiksineen. Toimi ei.
 

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
formulastara sanoi:
Hmm. Kerro lisää. Mitäs nappeja olit oikein pistänyt menemään?
Jos hän käytti Excel 97:aa, niin ensin avasi tyhjän dokumentin, sitten painoi F5:sta, kirjoitti esiin tulevaan laatikkoon X97:L97 ja painoi entteri ja sitten TAB:a, mikä vie hänet soluun M97. Sitten hän painoi "kuvaaja wizardi"-näppäintä painaen samalla control ja shift näppäimiä pohjassa.
 

CamoN

Kurvailija
Liittynyt
11.7.2007
Viestit
1640
Sijainti
Kouvola
formulastara sanoi:
Hmm. Kerro lisää. Mitäs nappeja olit oikein pistänyt menemään?
En nopealla Googletuksella löytänyt niitä näppäinkomentoja, mutta Rusina jo kertoikin tuossa miten homma toimi Excel 97:ssä. Mielestäni olen kuitenkin itse joskus testannut tuon enkä ole omistanut Excel 97:ää, eli se on olemassa jossain muussakin Microsoft Officen sisältämässä ohjelmistossa.

Googletuksella löytyi kuitenkin varsin kattava lista Microsoftin ohjelmiin piilotetuista yllätyksistä;

http://en.wikipedia.org/wiki/Easter_eggs_in_Microsoft_products
 

Aqualizer

Hengityksenpidättäjä
Liittynyt
24.2.2005
Viestit
570
Sijainti
In the deep end
CamoN sanoi:
En nopealla Googletuksella löytänyt niitä näppäinkomentoja, mutta Rusina jo kertoikin tuossa miten homma toimi Excel 97:ssä. Mielestäni olen kuitenkin itse joskus testannut tuon enkä ole omistanut Excel 97:ää, eli se on olemassa jossain muussakin Microsoft Officen sisältämässä ohjelmistossa.

Googletuksella löytyi kuitenkin varsin kattava lista Microsoftin ohjelmiin piilotetuista yllätyksistä;

http://en.wikipedia.org/wiki/Easter_eggs_in_Microsoft_products
Myös uusimmasta GoogleEarthista löytyy lentosimulaattori easter egginä.

Olikohan tuo McLaren-Microsoftin tekemä pääsiäismuna pelkkä uutisankka/tornihuhu kun mitään ei ole sen koomin kuulunut?
 
Viimeksi muokattu:

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Rusina sanoi:
Jos hän käytti Excel 97:aa, niin ensin avasi tyhjän dokumentin, sitten painoi F5:sta, kirjoitti esiin tulevaan laatikkoon X97:L97 ja painoi entteri ja sitten TAB:a, mikä vie hänet soluun M97. Sitten hän painoi "kuvaaja wizardi"-näppäintä painaen samalla control ja shift näppäimiä pohjassa.

Ei saatana. Tätä tietoa ei voi ostaa! Mahtavaa. Ilmankos ne ohjelmat ovat niin raskaita.
 

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Liittynyt
8.1.2008
Viestit
4207
Sijainti
Maranello
formulastara sanoi:
Liuzzin ongelma ei suinkaan ole ajotaito, vaan hänen kerrassaan vastenmielinen habituksensa. Mies näyttää ihan myrkynnielleeltä jatkuvasti. Varsinainen juntti, joka yrittää näyttää trendikkäältä pipolippiksineen. Toimi ei.
Rumat kuteet estivät F1-kuskin sopimuksen syntymisen?!?
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8745
Sijainti
Vantaa
Metanolman sanoi:
Uudessa Urheilulehdessä oli Häkkisen haastattelu, niin jutun mukaan Mika oli sanonut ettei Kovalainen tule pärjäämään Hamiltonille. Palkintokoroke sijoituksia Heikille lupaili, mutta ei puhunut mahdollisista voitoista mitään. Ja tietenkin mersun koneen mahtavaa ajettavuutta Häkä ylisti... Eli juuri perus Mclaren ja Lewis ylistystä! Toivotaan Heikin osoittavan Mikan puheet vääriksi :D

Eihän UL ole mikään viiltävää analyysiä tarjoava lehti, mutta ihme haastattelu vaan Mikalta. (Lukekaa lehdestä tarkemmin jos kiinnostaa, itse heitin ko. aviisin roskiin.)
Minusta siinä oli asiaa! Häkkinenhän sanoi, että välttämättä tulevalla kaudella ei Kovalainen lyö Hamiltonia. Eihän Heikki tunne tiimiä. Minusta tilannetta voidaan verrata hiukan Räikkönen-Massa asetelmaan viime kaudella, vaikkakin Räikkönen oli ykkösehdokas selvemmin.

Eihän Räikkönen ollut ajosuorituksiltaan niin häikäisevän paljon parempi kuin Massa johtuen varmaan juuri siitä, ettei ole tallista kokemusta verrattuna Massaan. Ajotaitoja en rupea tässä arvostelemaan, koska niistä tunnutaan olevan niin montaa mieltä!
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Mediaprofeetta sanoi:
tietääkseni Häkkisen työnantaja ei ole Suomi, vaan McLaren.
Mitä töitä Häkkinen McLarenille vielä tekee (sitä yhtä testiä lukuunottamatta)? Mersu Mikan työnantaja voi toki edelleen olla.
formulastara sanoi:
Liuzzin ongelma ei suinkaan ole ajotaito, vaan hänen kerrassaan vastenmielinen habituksensa. Mies näyttää ihan myrkynnielleeltä jatkuvasti. Varsinainen juntti, joka yrittää näyttää trendikkäältä pipolippiksineen. Toimi ei.
Kummallista, minä muistan nähneeni Liuzzista enimmäkseen hymyileviä kuvia. Muutenkin habitus on ns. mediaystävällinen. En sitten tiedä mitä kuvamateriaalia sinä olet katsellut. Oma mielikuvani on kuitenkin kaikkea muuta kuin juntti, mutta oikeasta persoonasta median ulkopuolella minulla ei tietenkään ole tietoa.
 

NiPzyyZ

Well-known member
Liittynyt
3.12.2004
Viestit
663
formulastara sanoi:
Liuzzin ongelma ei suinkaan ole ajotaito, vaan hänen kerrassaan vastenmielinen habituksensa. Mies näyttää ihan myrkynnielleeltä jatkuvasti. Varsinainen juntti, joka yrittää näyttää trendikkäältä pipolippiksineen. Toimi ei.
Sinä itse vissiin olet tyylitajun Schumacher ilmeisesti? " : DDDDDDDD"
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8745
Sijainti
Vantaa
WebSlave sanoi:
Mitä töitä Häkkinen McLarenille vielä tekee (sitä yhtä testiä lukuunottamatta)? Mersu Mikan työnantaja voi toki edelleen olla.
Häkkisellä on yhteisiä yhteistyökumppaneja mitä McLarenilla kuten Mercedes-Benz ja Johnnie Walker. Mersuhan omistaa osan McLarenista, joten miksi Häkkinen alkaisi haukkumaan McLarenia tai puhumaan siitä kielteistä? Itse olen aina ihmetellyt sitä, kun ihmetellään Häkkisen McLaren myönteisiä lausuntoja. Kuka meistä haukkuu julkisesti omaa työnantajaa?
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
JML82 sanoi:
Kuka meistä haukkuu julkisesti omaa työnantajaa?
o/

Just kirjoittamassa kriittistä artikkelia työnantajaani kohtaan. Eipähän tarvitse ensi vuonna räpistellä saman puljun palveluksessa. Häkkinen ei vaan uskalla..
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8745
Sijainti
Vantaa
jupla sanoi:
o/

Just kirjoittamassa kriittistä artikkelia työnantajaani kohtaan. Eipähän tarvitse ensi vuonna räpistellä saman puljun palveluksessa. Häkkinen ei vaan uskalla..
:D

No juu, tietysti jos haluaa lähteä pois firmasta. Miks Häkkinen lähtemään, kun massia tuntuu tulevan kivasti. :)
 

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
JML82 sanoi:
Itse olen aina ihmetellyt sitä, kun ihmetellään Häkkisen McLaren myönteisiä lausuntoja. Kuka meistä haukkuu julkisesti omaa työnantajaa?
Itse en ollenkaan sitä ihmettele, että Häkällä on Mäkin/Mersun väriset lasit päässään... Eniten ehkä osuu korvaan välillä se 107 prosenttinen panostaminen siihen entisen tallin ylistämiseen jne...
Siis välillä tulee vaan niin turhan olosta juttua, että ne on joko joku pyytänyt kertomaan lehdille tai joku jopa käsikirjottanut ne... Ei muuta.

Häkä on Mäkin mies ja Ronin poikana varmaan tulee aina pysymäänkin...
 

fan1

Well-known member
Liittynyt
12.5.2005
Viestit
292
Häkkisen lausunnot aina olleet pinnallisia ja Mclarenia ylistäviä.
Mieshän on täysin aivopesty.

Salon lausunnot taas olivat täysin suodattamattomia. Lopputuloksena työpaikka meni.

Räikkönen pitää taas kaiken sisällään. Miehestä ei oikein meinaa saada mitään irti.

Kovalainen mielestäni paras analysoimaan ja kertomaan lehdistölle missä mennään loukkaamatta silti tallia vaihka kaikki ei aina olisikaan kohdallaan.
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
JML82 sanoi:
Minusta siinä oli asiaa! Häkkinenhän sanoi, että välttämättä tulevalla kaudella ei Kovalainen lyö Hamiltonia. Eihän Heikki tunne tiimiä. Minusta tilannetta voidaan verrata hiukan Räikkönen-Massa asetelmaan viime kaudella, vaikkakin Räikkönen oli ykkösehdokas selvemmin.

Eihän Räikkönen ollut ajosuorituksiltaan niin häikäisevän paljon parempi kuin Massa johtuen varmaan juuri siitä, ettei ole tallista kokemusta verrattuna Massaan. Ajotaitoja en rupea tässä arvostelemaan, koska niistä tunnutaan olevan niin montaa mieltä!
Niin, kuinkahan moni on sitä mieltä, että Massa on ajotaidoiltaan Kimin yläpuolella..?:rolleyes:
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös