Arvostan Sir Frank Williamsia erittäin paljon, eikä hänen kommentti sitä arvostusta laske.
Olen kuitenkin hepun kanssa erimieltä, kuten moni muukin tällä foorumilla. Frank on erittäin harvoin (mun muistin mukaan) lähtenyt spekuloimaan tällaisia asioita, joista ei tiedä. Williams itsekin sanoo, ettei tunne Kimiä.
Jos Williams puhuisi pelkästään Kimistä, ja Kimin ei kiinnosta -asenteesta, voisi puheissa jotain perää tai ajatusta ollakin. Mutta Frank ottaa vertailukohdaksi hamiltonin, ja se vie sanoilta hieman pohjaa. Aivan kuten Zaikom edellä kertoo.
Hamilton on nimenomaan näistä viimeaikojen debyytti kuskeista se kaveri, joka voisi olla vähemmän työtä tekevä, mutta todellakin lahjakas kuski. Vertailu Hamiltonin ja Kovalaisen välillä voisi mennä niin, että Heikki tekee paljon työtä ja paikkaa sillä ehkä hieman Lewisille häviämää lahjakkuutta.
Kimi on varmastikin eniten Ykkösissä se ei kiinnosta -mies. Mutta olen aika varma, että hän näyttää vähemmän innokkaalta kuin mitä oikiasti on. Uskon, että Kimi tekee enemmän työtä (tai kohdistaa työn itselle tärkeäksi näkemään paikkaan) kuin moni luulee. Ei ole työn teko ollut Kimille uran esteenä, eikä se pelkkä lahjakkuus voi niin ylivoimaista olla, että Kimi ilman mitään duunia ja innostusta pärjäisi nuin hyvin.
Olen aika varma, että Kimi puhuu ei kiinnosta -jutuista sen takia, että media hellittää otettaan hänestä. On jo nyt ollut havaittavissa miten iltapäivälehdet ovat jättäneet Kimin pois otsikoista, ei Kimiä (eikä sen myötä fanejakaan) kiinnosta paskapuheet.
Uskallan jopa väittää, että Kimi on erittäin vaatimaton, jota Frank ei valitettavasti tiedä.