F1-uutisia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

CARTer

Well-known member
Liittynyt
20.9.2004
Viestit
2315
Tuomaristo ei olisi antanut Sutilille aikasakkoa Monacossa keltaisten lippujen alla tekemistä ohituksista. GP2-kilpailussa Bruno Senna ohitteli autoja samalla tavalla, kun rata oli tukittu ja Senna sai pitää voittonsa. Radan ollessa tukossa on siis sallittua ohittaa edessä olevia autoja, kun järkikin sanoo.

FIA dismisses Sutil penalty claims

Sutilin MM-pisteet, viisi miljoonaa euroa ja tallin sisäiset bonukset vei siis sarjan kovapalkkaisin kuljettaja Kimi Räikkönen. Siihen ei ole mitään lisättävää. :(
 

Feretti

Well-known member
Liittynyt
3.7.2007
Viestit
678
Misa1 sanoi:
Väitän ettei homma ole Kimin kohdalla siitä kiinni monta mestaruutta tai voittoa on kasassa.

Homman pointti on ihan muualla.
Varmaan pr-tehtävien määrässä...se ei tunnetusti Kimi kiinnosta:eek!:
 

gin

Aikuisten leikisti
Liittynyt
17.3.2008
Viestit
580
Sijainti
JJ:n pelihousut
CARTer sanoi:
Tuomaristo ei olisi antanut Sutilille aikasakkoa Monacossa keltaisten lippujen alla tekemistä ohituksista. GP2-kilpailussa Bruno Senna ohitteli autoja samalla tavalla, kun rata oli tukittu ja Senna sai pitää voittonsa. Radan ollessa tukossa on siis sallittua ohittaa edessä olevia autoja, kun järkikin sanoo.

FIA dismisses Sutil penalty claims

Sutilin MM-pisteet, viisi miljoonaa euroa ja tallin sisäiset bonukset vei siis sarjan kovapalkkaisin kuljettaja Kimi Räikkönen. Siihen ei ole mitään lisättävää. :(
Ja VIELÄ täällä riittää näitä lapsia vinqumassa ton kilpailutilanteen johdosta.
Miten paljon aikaa nää kaikki puskista hypänneet Sutil-fanit tarvii päästäkseen yli tästä kammottavasta tragediasta? Taidan olla tosi tunteeton, kun harmitti koko homma n. 5 sekuntia ja vain siksi, että Kimi menetti pisteitä.

Pyydän, älkää ottako tätä provona älkääkä laittako nyt sataa itq-vastausta putkeen tämän jälkeen, joissa yritätte selittää yhtäkkistä myötätuntoanne jotain F1:sten sekundatason saksalaiskuskia kohtaan.

Ihan vaan siksi, että jos se ois ollu kuka tahansa muu törmäämässä niin tästä jutusta ei olisi tullut mitään haloota.
 

Feretti

Well-known member
Liittynyt
3.7.2007
Viestit
678
CARTer sanoi:
Sutilin MM-pisteet, viisi miljoonaa euroa ja tallin sisäiset bonukset vei siis sarjan kovapalkkaisin kuljettaja Kimi Räikkönen. Siihen ei ole mitään lisättävää. :(
Eikös Alonso enää ole kovapalkkaisin:thumbfh:
 

Feretti

Well-known member
Liittynyt
3.7.2007
Viestit
678
gin sanoi:
Ei uusimman listauksen mukaan. Fernando oli joku 6. tai 7. kun Kimi oli 4. kovapalkkaisin maailmassa.
Tais sit Alonson palkka kokea inflaation kun siirtyi Rellulle:D
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
gin sanoi:
Ja VIELÄ täällä riittää näitä lapsia vinqumassa ton kilpailutilanteen johdosta.
Miten paljon aikaa nää kaikki puskista hypänneet Sutil-fanit tarvii päästäkseen yli tästä kammottavasta tragediasta? Taidan olla tosi tunteeton, kun harmitti koko homma n. 5 sekuntia ja vain siksi, että Kimi menetti pisteitä.

Pyydän, älkää ottako tätä provona älkääkä laittako nyt sataa itq-vastausta putkeen tämän jälkeen, joissa yritätte selittää yhtäkkistä myötätuntoanne jotain F1:sten sekundatason saksalaiskuskia kohtaan.

Ihan vaan siksi, että jos se ois ollu kuka tahansa muu törmäämässä niin tästä jutusta ei olisi tullut mitään haloota.
Kilpailutilannepa hyvinkin. Rajapinta törmääjän ja uhrin välillä on vain aika jyrkkä..

Mitäpä foorumilla olisi todettu siitä, mikäli esim. Schumi olisi tuupannut Minardin neljänneltä sijalta radan penkalle 2000 -luvun alkuvuosina?
 

Mikko_A

Työtön.
Liittynyt
13.8.2001
Viestit
6336
Naurattaa tuo lehdistöö.... Kokoajan jauhavat jostain räikkösen lopettamishommista.. voi vittu.. Tätäki kautta vielä reilusti jäljellä ja ensi kausi ajamatta... niin ei sama jauhatus kokoajan.

MIstä ne repii noita juttuja?
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8744
Sijainti
Vantaa
Mikko_A sanoi:
Naurattaa tuo lehdistöö.... Kokoajan jauhavat jostain räikkösen lopettamishommista.. voi vittu.. Tätäki kautta vielä reilusti jäljellä ja ensi kausi ajamatta... niin ei sama jauhatus kokoajan.

MIstä ne repii noita juttuja?
Samaa olen itekin miettinyt. Toinen on Alonso. Viisaasti Alonso sanoi, ettei tiedä ensi kaudenkaan kuvioita, kun lehdistö jo spekuloi kautta 2010.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
gin sanoi:
Ihan vaan siksi, että jos se ois ollu kuka tahansa muu törmäämässä niin tästä jutusta ei olisi tullut mitään haloota.
Sillä kuka Sutiliin törmäsi ei ole ainakaan minulle mitään merkitystä.
 

gin

Aikuisten leikisti
Liittynyt
17.3.2008
Viestit
580
Sijainti
JJ:n pelihousut
azai sanoi:
Entäs toisinpäin joka olisi osunut Kimiin? ;)
Aivan varmasti täällä olisi samanlainen ulina päällä siinäkin tapauksessa. Mä vaan yritin epätoivoisena saada lopun tälle valitukselle kun on jo seuraava gp-viikonloppu käynnissä :D
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
gin sanoi:
Ei tietenkään, samaahan kaikki narisijat täällä hokee.
Minullehan Kimi on vain yksi kuski muiden joukossa toisin kuin useimmille täällä. Luulen, että törmääjää haukuttaisiin aivan toisenlaisin sanakääntein, jos se ei olisi ollut Kimi. Kimi pääsee suomalaisuuttaan helpommalla.
Mä vaan yritin epätoivoisena saada lopun tälle valitukselle kun on jo seuraava gp-viikonloppu käynnissä
Se onnistuu parhaiten olemalla kommentoimatta asiaa. Jokainen asiaa sivuava viesti lisää todennäköisyyttä lisäviesteistä. CARTer vain postasi tänne uutisen (mikä on tämän threadin aihe), sinä aloitit itse kommentoinnin. ;)
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24274
Sijainti
lappeen Ranta
Jatketaanpa uutislinjalla eli entäs jos Kimi ei olisikaan suomalainen niin kuka silloin kannattaisi ja toisaalta kuka mahtaisi haukkua Kimiä. Ja entä jos Kimi tosiaan olisi vaikka englantilainen ja ajaisi Lotusta, joka ei olisikaan lopettanut toimintaansa ja Monacon kisassa hänen peräänsä olisi ajanut Haikki Kovalainen joka olisi puolestaan ruotsalainen ja ajaisi BMW:llä, niin millainen parku täällä foorumilla mahtaisi olla, vai olisiko koko asia jo unohdettu?
 

CamoN

Kurvailija
Liittynyt
11.7.2007
Viestit
1640
Sijainti
Kouvola
JPP sanoi:
Jatketaanpa uutislinjalla eli entäs jos Kimi ei olisikaan suomalainen niin kuka silloin kannattaisi ja toisaalta kuka mahtaisi haukkua Kimiä. Ja entä jos Kimi tosiaan olisi vaikka englantilainen ja ajaisi Lotusta, joka ei olisikaan lopettanut toimintaansa ja Monacon kisassa hänen peräänsä olisi ajanut Haikki Kovalainen joka olisi puolestaan ruotsalainen ja ajaisi BMW:llä, niin millainen parku täällä foorumilla mahtaisi olla, vai olisiko koko asia jo unohdettu?
No, veikkaanpa että jos vaikka Alonso olisi voittanut viime vuonna kuljettajien mestaruuden ja olisi ajanut Monacossa Sutilin perään, täällä olisi naureskeltu suurieleisesti kilpailun jälkeinen viikko ja homma olisi sittemmin unohtunut. Jossain vaiheessa. :D
 

Pade_

Well-known member
Liittynyt
14.4.2007
Viestit
577
Sijainti
Internetin vihayhteisöt
WebSlave sanoi:
Minullehan Kimi on vain yksi kuski muiden joukossa toisin kuin useimmille täällä. Luulen, että törmääjää haukuttaisiin aivan toisenlaisin sanakääntein, jos se ei olisi ollut Kimi. Kimi pääsee suomalaisuuttaan helpommalla.
Anteeksi vaan, mutta olet täysin väärässä.
Jos sinne olisi törmännyt joku nevari niin tästä ei enää tarvisi jauhaa. Kolarissa ei ollut mitään muuta kiinnostavaa tai ihmeellistä kuin se, että Räikkönen oli osallisena.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Pade_ sanoi:
Anteeksi vaan, mutta olet täysin väärässä.
Jos sinne olisi törmännyt joku nevari niin tästä ei enää tarvisi jauhaa. Kolarissa ei ollut mitään muuta kiinnostavaa tai ihmeellistä kuin se, että Räikkönen oli osallisena.
Anteeksi vaan, mutta olet täysin väärässä. :D
Minua surettaa tapauksessa vain elämänsä kilpailua ajaneen Sutilin kohtalo. Toiseksi ikävin asia Monacon kilpailussa oli minulle Heidfeldin kohtalo, eikä siihenkään liity se, kuka hänen kisansa tuhosi. Kimin kohtalo on minulle muutoin yhdentekevä, paitsi että MM-taiston kannalta tulos oli tietenkin positiivinen. Minua harmittaa tapaukset, joissa hyvää kisaa ajavien kuskien suoritukset pilaa jokin heistä riippumaton tekijä.

En itse asiassa muutoinkaan havainnut, että asiaa olisi vatvottu täällä erityisesti juuri Kimin kautta.

Mikä on nevari?
 
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös