F1-uutisia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Reef

Den Här satserna
Liittynyt
22.1.2004
Viestit
845
Sijainti
Turku
kouvotsvoni sanoi:
Regions kohdalla tulee mielenkiintoisia tuloksia.
Schumacherilla Saksaa ennen Etelä-Afrikka(?)
yep, ovat ihan hulluja Ferrari faneja taalla, toivottavasti jatkuu, niin munkin olot paranee jatkossa, kun on ollut vahan yksinaista kayda kavereiden kanssa baarissa F1 kisoja katsomassa, kun on kannattanut Kimia...
 

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Liittynyt
11.1.1999
Viestit
2266
Sijainti
Absurdia
Varikolla kuiskitaan että...Johnny Herbertin sopimus on päättymässä ja sitä ei olla jatkamassa ainakaan nykymuodossaan nyt kun tallin omistaja vaihtui. Saas nähdä:confused:
 

Reef

Den Här satserna
Liittynyt
22.1.2004
Viestit
845
Sijainti
Turku
en tieda onko mikaan uutinen, mutta Turkkarista seuraavaa:
Räikköstä ei häiritse lainkaan, että hän pääsee aloittamaan ensi kauden valmistelut uudessa tallissaan Ferrarilla vasta tammikuussa. Alonso sen sijaan suorastaan rukoilee, että pääsisi testaamaan McLarenia vielä tämän vuoden puolella.

- Kysymys on ajotyylistäni. Se on se, mikä on, enkä pysty sitä muuttamaan auton mukaan. Siksi uusi McLaren pitää rakentaa minun ajotyylini mukaan eikä niin, että minä hyppään autoon ja mukaudun siihen, mikä se on, Alonso patistaa.

Räikkönen tulee kyllä toimeen Schumacherin ajotyylille suunnitelulla Ferrarilla, mutta Alonso ei sopeudu yhtä luonnikkaasti Räikkösen perältään luistavampaan McLareniin.
onkohan toi vimppa juttu Hessun mietelma?
 

äxä

Johtaja
Liittynyt
26.1.2006
Viestit
502
Sijainti
Maranello
TURUN SANOMAT:
Räikköstä ei häiritse lainkaan, että hän pääsee aloittamaan ensi kauden valmistelut uudessa tallissaan Ferrarilla vasta tammikuussa. Alonso sen sijaan suorastaan rukoilee, että pääsisi testaamaan McLarenia vielä tämän vuoden puolella.

- Kysymys on ajotyylistäni. Se on se, mikä on, enkä pysty sitä muuttamaan auton mukaan. Siksi uusi McLaren pitää rakentaa minun ajotyylini mukaan eikä niin, että minä hyppään autoon ja mukaudun siihen, mikä se on, Alonso patistaa.

Räikkönen tulee kyllä toimeen Schumacherin ajotyylille suunnitelulla Ferrarilla, mutta Alonso ei sopeudu yhtä luonnikkaasti Räikkösen perältään luistavampaan McLareniin.



Eli tässä tulee nyt sitten vahvistus omaan pohdintaani siitä että Alonsolle tulee vaikeuksia muualla kuin Rellulla. Ja Hra Alonson omasta suusta vieläpä.
Vaikka yksi mestaruus taskussa jo onkin, kuljettajana näytöt on vielä antamatta ainakin minun silmissäni.
 

Rip3

Well-known member
Liittynyt
25.12.2005
Viestit
611
Sijainti
Vaasa
äxä sanoi:
TURUN SANOMAT:
Räikköstä ei häiritse lainkaan, että hän pääsee aloittamaan ensi kauden valmistelut uudessa tallissaan Ferrarilla vasta tammikuussa. Alonso sen sijaan suorastaan rukoilee, että pääsisi testaamaan McLarenia vielä tämän vuoden puolella.

- Kysymys on ajotyylistäni. Se on se, mikä on, enkä pysty sitä muuttamaan auton mukaan. Siksi uusi McLaren pitää rakentaa minun ajotyylini mukaan eikä niin, että minä hyppään autoon ja mukaudun siihen, mikä se on, Alonso patistaa.

Räikkönen tulee kyllä toimeen Schumacherin ajotyylille suunnitelulla Ferrarilla, mutta Alonso ei sopeudu yhtä luonnikkaasti Räikkösen perältään luistavampaan McLareniin.



Eli tässä tulee nyt sitten vahvistus omaan pohdintaani siitä että Alonsolle tulee vaikeuksia muualla kuin Rellulla. Ja Hra Alonson omasta suusta vieläpä.
Vaikka yksi mestaruus taskussa jo onkin, kuljettajana näytöt on vielä antamatta ainakin minun silmissäni.
No mclarenilla on tiedetty jo hyvän aikaa, että Alonso ajaa tallissa. 2007 vuoden autoa suunnitellessa on varmasti huomoitu tämä asia, mutta onnistuuko mclaren siinä on aivan toinen juttu:wink:

Alonson ajotyylli+säädöt ovat aika erikoiset kyllä. Jonin pätkässä näkyy hyvin incar kamerasta kuinka rankasti rellulla pystyy "ylikääntämään"

http://www.kolumbus.fi/johnny/China0...Highlights.avi
 

Felix

Well-known member
Liittynyt
12.7.1999
Viestit
1258
äxä sanoi:
Eli tässä tulee nyt sitten vahvistus omaan pohdintaani siitä että Alonsolle tulee vaikeuksia muualla kuin Rellulla. Ja Hra Alonson omasta suusta vieläpä.
Vaikka yksi mestaruus taskussa jo onkin, kuljettajana näytöt on vielä antamatta ainakin minun silmissäni.
Viimeisen parin vuoden aikana niitä näyttöjä on tullut lähes joka kisassa.
 

JT

Well-known member
Liittynyt
24.11.2003
Viestit
386
äxä sanoi:
TURUN SANOMAT:
- Kysymys on ajotyylistäni. Se on se, mikä on, enkä pysty sitä muuttamaan auton mukaan. Siksi uusi McLaren pitää rakentaa minun ajotyylini mukaan eikä niin, että minä hyppään autoon ja mukaudun siihen, mikä se on, Alonso patistaa.

Paitsi että ei Alonso kylläkään aivan noin sanonut siinä Auto, Motor und Sportin haastattelussa, josta Kulta on kommentteja suomennellut:

"Die Ingenieure werden das Auto auf meinen Fahrstil hintrimmen müssen. Das ist eine meiner größten Herausforderungen. Wie ich höre, hat Kimi Räikkonen den genau entgegengesetzten Fahrstil. Deshalb muss ich so schnell wie möglich in das Auto, damit wir reagieren können. Die Bordkameras zeigen, dass ich anders fahre. Aber das ist meine Handschrift. Ich bin nie anders gefahren."
 

Pete

Well-known member
Liittynyt
28.11.1999
Viestit
1211
Sijainti
Oulu
JT sanoi:
Paitsi että ei Alonso kylläkään aivan noin sanonut siinä Auto, Motor und Sportin haastattelussa, josta Kulta on kommentteja suomennellut:

"Die Ingenieure werden das Auto auf meinen Fahrstil hintrimmen müssen. Das ist eine meiner größten Herausforderungen. Wie ich höre, hat Kimi Räikkonen den genau entgegengesetzten Fahrstil. Deshalb muss ich so schnell wie möglich in das Auto, damit wir reagieren können. Die Bordkameras zeigen, dass ich anders fahre. Aber das ist meine Handschrift. Ich bin nie anders gefahren."
No niinpä tietenkin, tä.
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
JT sanoi:
Paitsi että ei Alonso kylläkään aivan noin sanonut siinä Auto, Motor und Sportin haastattelussa, josta Kulta on kommentteja suomennellut:

"Die Ingenieure werden das Auto auf meinen Fahrstil hintrimmen müssen. Das ist eine meiner größten Herausforderungen. Wie ich höre, hat Kimi Räikkonen den genau entgegengesetzten Fahrstil. Deshalb muss ich so schnell wie möglich in das Auto, damit wir reagieren können. Die Bordkameras zeigen, dass ich anders fahre. Aber das ist meine Handschrift. Ich bin nie anders gefahren."
Vapaa suomennos...

Insiöörien täytyy säätää auto minun ajotyylin mukaiseksi. Se on suurin haasteeni. Kuten olen ymmärtänyt, Kimillä on täysin päinvastainen ajotyyli. Siksi minun täytyy päästä autoon mahdollisimman nopeasti, jotta ehdimme reagoida. Onboard-kamerat näyttävät että ajan toisella tavalla. Se on minun käsialaani ja en voi ajaa muulla tavalla.
 

Timppa78

License to SPY
Liittynyt
28.8.2006
Viestit
1523
Sijainti
Täällä
ÄmTeeVee3/F1

Vanha olkapäävamma vaikutti Montoyan lähtöön


Viimevuotinen olkapäävamma vaikutti siihen, että Juan Pablo Montoyan jätti McLarenin F1-tallin kesken tämän kauden siirtyäkseen Yhdysvaltojen NASCAR-sarjaan.

McLarenin tallipäällikön Ron Dennisin mukaan olkapäävamma toi mukanaan henkisen jännitystilan, joka ei missään vaiheessa lauennut.

- Hänen olkapäätään vahingoittanut onnettomuus oli tulosten kannalta haitallinen. Sen myötä meni vuosi pois pelistä. Tämä puolestaan loi jännitteitä, mutta mitään muita jännitteitä ei ollut kuin tilanteen tuloksena syntyneitä, Dennis kertoi Kiinan varikolla.

Montoya oli tennisottelussa syntyneen vammansa takia sivussa viime kaudella kahdesta kisasta eikä yltänyt huippusuorituksiin vielä muutamassa seuraavassakaan osakilpailussa. Kun tallikaveri Kimi Räikkönen samanaikaisesti taisteli voitoista, jäi Montoya tallissa kakkoskuskin rooliin.

Dennis korosti kuitenkin, ettei hänellä ole mitään negatiivista sanottavaa kolumbialaisesta.

- Hän oli kaikkea, mitä hänen odottaisi olevan. Kuumaverinen eteläamerikkalainen sekä autossa että sen ulkopuolella. Hän toi väriä talliin ja formula ykkösiin, Dennis myönsi.
Lisää kirjavuutta sais laittaa herran ihonpintaan!
 

Timppa78

License to SPY
Liittynyt
28.8.2006
Viestit
1523
Sijainti
Täällä
kouvotsvoni sanoi:
Tuossa puhutaan vain, jotta viime kautena vamma vaikutti. Mites tällä kaudella?
Itse tajusin että sen vamman takia ei herra tälläkään kaudella loistanut, en oo kyl ihan varma mut toi ois aikas realistinen syy.
 

mariko

Well-known member
Liittynyt
13.4.2006
Viestit
985
Timppa78 sanoi:
Itse tajusin että sen vamman takia ei herra tälläkään kaudella loistanut, en oo kyl ihan varma mut toi ois aikas realistinen syy.

-hyvä selitys:thumbfh: :thumbfh: :thumbfh: hampparit maistuu ja pää ei kestä ku härmän jätkä ajaa volttia ympärillä:yuck: :yuck: :yuck: bye,bye,vaan...:tongue: :tongue: :tongue:
 

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
Festina sanoi:
Itselleni oli kyllä yllätys, että kylmä ja etäinen "jäämies" oli äänestyksen kakkonen. Kimiä arvostetaan kylläkin enemmän ajajanlahjojen takia, kuin itse persoonan takia. Hyvä niin.
Sama juttu. Kimi ei persoonaltaan ole kyllä kovin puoleensavetävä, vaikka osaakin ajaa lujaa, jos vaan vehkeet kestää. (Siis mäkki.:D )

Se ei ole ylläri, että Schumi on ykkönen. Schumi osaa esiintyä ja kyllä meidän fanien silmissä on ihan oikeasti sympaattinen ihminen. :ahem:
 
Viimeksi muokattu:

Timppa78

License to SPY
Liittynyt
28.8.2006
Viestit
1523
Sijainti
Täällä
Maikkari

F1-koneiden rukkaamiselle lisää aikaa


Formula ykkösten pitkään jatkunut jahkaaminen ensi vuodesta alkavan moottoreiden kehitystyön jäädyttämisen kanssa saatiin päätökseen Kiinan GP-kilpailussa. Tallit, moottoreiden valmistajat ja Kansainvälinen autoliitto FIA sopivat, että rajoitettu kehitystyö sallitaan vielä ennen ensi kauden alkua.

Alunperin sovittiin, että ensi kaudella kisataan V8-moottoreilla, jotka ovat viikon kuluttua ajettavan Japanin GP:n kehitystasoa. Niiden käyntinopeus rajataan kuitenkin maksimissaan 19 000 kierrokseen. Monet tallit ja moottorinvalmistajat ovat kuitenkin toivoneet lisää aikaa kehitystyölle.

Englantilaisen Autosport-internetsivuston mukaan Shanghain radalla sovittiin, että tallien on seuraavan kahden kisan aikana tuotava moottorinsa FIA:n katsastettavaksi. Sen jälkeen talleilla on aikaa joulukuun 15. päivään asti listata ne osat, joita he haluavat vielä muuttaa tai uudistaa.

Listalle voidaan hyväksyä vain joitakin tarkasti määrättyjä moottorin osia ja kun tallin toivomuslista on hyväksytty, tallilla on ensi vuoden maaliskuun alkuun aikaa tuoda kone uusien osien kera FIA:lle tarkastettavaksi. Näin kehitetyillä koneilla on sitten tarkoitus kilpailla kaudet 2007-2008.
Ihan hjyva että tuli herroille lisäaikaa.:thumbup:
 

Mikkoz84

Schufosi
Liittynyt
26.1.2006
Viestit
1197
HÖYNÄ sanoi:
Ja Shumiko on? Hyi helvetti!:eek:
On jos pystyy suomalaisen katkeruuden siirtämään taka-alalle ja ajattelemaan asiaa objektiivisesti. Se mitä Schumi on tehnyt radalla on vain kilpa-autoilua, siviilipersoona on aivan muuta.
 

Lisko

Well-known member
Liittynyt
10.5.2006
Viestit
666
Sijainti
Liskola
Mikkoz84 sanoi:
On jos pystyy suomalaisen katkeruuden siirtämään taka-alalle ja ajattelemaan asiaa objektiivisesti. Se mitä Schumi on tehnyt radalla on vain kilpa-autoilua, siviilipersoona on aivan muuta.
Mistäs tiedät? Tunnetko Schumin henkilökohtaisesti?
 

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
Mikkoz84 sanoi:
On jos pystyy suomalaisen katkeruuden siirtämään taka-alalle ja ajattelemaan asiaa objektiivisesti. Se mitä Schumi on tehnyt radalla on vain kilpa-autoilua, siviilipersoona on aivan muuta.
No kyllähän kuva Schumista autoilun ulkopuolella on tosi fiksu. Se mitä julkisuudessa siis miehen siviilielämästä annetaan tietää. Onko se sitten totta, sitähän ei kai tiedä kukaan sinänsä muut kun Schumi ja hänen läheiset itse. Mutta kyllä mä uskon tuohon kuvaan aika lailla. Ei se kai pahemmin yöelämässä kaljoissaan ördää...:D

Mulla ei ole ongelmaa suomalaisen katkeruuden taka-alalle pistämisenkään kanssa, koska en ole koskaan suomalaista kuskia vielä kannattanutkaan...
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös