Yhtä paljon testasivat, tai Kimi yhden session enemmänkin.Eikös viime talvena Massa ajellut enemmän testejä? Jotenki siltä tuntu.
Yhtä paljon testasivat, tai Kimi yhden session enemmänkin.Eikös viime talvena Massa ajellut enemmän testejä? Jotenki siltä tuntu.
Miksi työnantaja ei haluaisi tukea kaikella mahdollisella tavalla 30-50 miljoonan dollarin vuosipalkkaa ansaitsevaa työntekijäänsä?Minusta tuo on lohduttava uutinen jo senkin takia, että Ferrari oikeasti vielä jaksaa panostaa Kimiin, eikä rakenna tulevaisuutta ainoastaan Massan varaan.
Esimerkiksi siksi, että 5 miljoonaa maksava työntekijä tuottaa työnantajalle 50 miljoonaa, kun taas tämä 30 miljoonan työntekijä tuottaa työnantajalle 10 miljoonaa. Kumpaan panostaisit?Miksi työnantaja ei haluaisi tukea kaikella mahdollisella tavalla 30-50 miljoonan dollarin vuosipalkkaa ansaitsevaa työntekijäänsä?
Minusta myös ihan positiivinen uutinen. Maailmanmestaruutta ei voiteta ilman rajua rääkkiä ja kovaa duunia. Lisäksi tämä sulkee sen viimeisenkin takaoven sille, että Alonso voisi siirtyä nimenomaan Kimin paikalle Ferkulle ensi kaudeksi. Ei kai Ferrarikaan niin vittumainen talli ole että ensin teettää Kimillä tuollaisen mammuttiohjelman ja antaa Alonson ajaa Australiassa?Minusta tuo on lohduttava uutinen jo senkin takia, että Ferrari oikeasti vielä jaksaa panostaa Kimiin, eikä rakenna tulevaisuutta ainoastaan Massan varaan.
Toivottavasti tuossa ajassa ehditään ongelmat ratkaista ja saada uusi auto toimimaan vihdoin niin miten Kimi sen haluaa toimivan. Nyt kysytään Kimiltä nöyryyttä ja kovaa työmoraalia, toivottavasti sitä löytyy, itse ainakin haluan uskoa niin. Hieno homma.
Niin on tarkoituskinNo britit voi tietty olla vähän harmissaan
Luulisi että yksikin torni olisi riittänyt, mutta ei näköjään riitäkään. :thumbfh:Schumi-pilvenpiirtäjän rakentaminen alkaa
14.10.2008 13:06
Yhdistyneiden Arabiemiraattien Abu Dhabissa alkaa loppuvuoden aikana F1-mestari Michael Schumacherin nimeä kantavan pilvenpiirtäjän rakentaminen. Asiasta kertoo Gulf News.
Michael Schumacherin maailmanmestarin tornista tulee 240 metriä korkea. Siinä on 60 kerrosta. Omalle saarelleen rakennettavaan torniin tulee 40 luksusasuntoa.
Schumin nimeä kantavia pilvenpiirtäjiä aiotaan rakentaa yhteensä seitsemän kappaletta ympäri maailmaa. Näin jokainen Schumin maailmanmestaruus saa oman torninsa. Toisen tornin rakentamisesta on tehty sopimus Dubaihin.
(MTV3)
Oletko nainen vai miksi ajattelusi vain tuntuu akkamaiselta? toinen skenaario: ei tueta työntekijää mitenkään, potkitaan hänet pellolle ja maksetaan silti ajamisesta.Joo tuo testiohjelma on iha hyvä uutinen.
Esimerkiksi siksi, että 5 miljoonaa maksava työntekijä tuottaa työnantajalle 50 miljoonaa, kun taas tämä 30 miljoonan työntekijä tuottaa työnantajalle 10 miljoonaa. Kumpaan panostaisit?
Paitsi että massa ja räkä tuottivat viime kautena tallimestaruuden myötä sen jonku reilut 100miljoonaa ja ehkä myös tälläkin kaudella, talliahan ei kiinnosta pätkääkään henk.koht. mestaruudet.Esimerkiksi siksi, että 5 miljoonaa maksava työntekijä tuottaa työnantajalle 50 miljoonaa, kun taas tämä 30 miljoonan työntekijä tuottaa työnantajalle 10 miljoonaa. Kumpaan panostaisit?
Hyvä että saadaan kärkikahinoihin tungosta, quick nick voisi vielä vähä tsempata niin siellä olisi 7 kuskia (nelsinhoa nyt ei vaan voi laskea mukaan) taistelemassa podiumista :thumbup:Renault'n kehitys ennennäkemätöntä: http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2008/10/731037
Tais rueta ohtasuoni pullistuun ku vastasin sun kysymykseen paremmin ku olit ajatellu siihen voivan vastata!Oletko nainen vai miksi ajattelusi vain tuntuu akkamaiselta? toinen skenaario: ei tueta työntekijää mitenkään, potkitaan hänet pellolle ja maksetaan silti ajamisesta.
Mahtaa kiinnostaa, tallimestaruudesta saadaan rahat, kuljettajien mestaruudesta näkyvyys.talliahan ei kiinnosta pätkääkään henk.koht. mestaruudet.
iltalehti.fi sanoi:14.10.2008 12:43 Iltalehti
Italian lehdistö ihmettelee Kimi Räikkösen jatkosopimusta - ja vaatii tilalle Fernando Alonsoa.
Mielipide saapasmaassa alkaa olla yhä yleisempi: Fernando Alonso halutaan Kimi Räikkösen tilalle. Näin ainakin voi päätellä Etelä-Euroopan uusimmista Räikkös-kriittisistä jutuista.
- Oliko Räikkösen jatkosopimuksessa järkeä?, La Gazzetta dello Sport kyselee.
- Pääjohtaja Luca di Montezemolo on kuvaillut suomalaista hyökkääjäksi, jolla on kuiva kausi, mutta hän on pikemminkin mekaanikko, jolta on autonsa manuaali hukassa, sama lehti tylyttää.
- Jos tämä putki jatkuu, Ferrarin on pakko kääntyä Alonson puoleen.
Espanjalainen Sport-julkaisu oli löytänyt arvostelijoihin vuoden 1979 mestarin Jody Scheckterin.
- Räikkösen elämä Maranellossa olisi vaikeampaa, jos Enzo Ferrari olisi vielä olemassa, Scheckter viittaa edesmenneeseen tallin perustajaan.
Myös Scheckter vannoo Alonson nimeen.
- Ferrari tarvitsee hänenkaltaistaan persoonaa, joka osaa hallita asioita.
Kiinassa nähdään lässähdys...Renault'n kehitys ennennäkemätöntä: http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2008/10/731037
Vain jos muut parantavat yhtä paljon kuin Rellut.Kiinassa nähdään lässähdys...