Kai sitä julkisilla, auki olevilla teillä saa ajaaMistä ihmeestä se autokin sinne eksyi?
Kai sitä julkisilla, auki olevilla teillä saa ajaaMistä ihmeestä se autokin sinne eksyi?
Häkkisen onnettomuudesta ja tuosta Webberin pikku haaverista nyt ei voida puhua edes samana viikkona. Tuollaisia jalkojen murtumisia tapahtuu joka päivä kaikkialla maailman kaupungeissa eikä niistä nyt todellakaan jää mitään traumoja normaalille ihmiselle. Häkän tilanne oli se, että kuolema oli todennäköisempi kuin henkiin jääminen. Webberillä luunmurtuma...Toisaalta Häkkisestä kasvoi maailmanmestari oman onnettomuutensa jälkeen. Nämä vaikuttavat niin yksilöllisellä tasolla jokaiseen, että mahdotonta on sanoa miten Webber tästä toipuu.
Näinpä. Kallonmurtuma vs jalanmurtuma. Sama asiahan se on. :frank:Häkkisen onnettomuudesta ja tuosta Webberin pikku haaverista nyt ei voida puhua edes samana viikkona. Tuollaisia jalkojen murtumisia tapahtuu joka päivä kaikkialla maailman kaupungeissa eikä niistä nyt todellakaan jää mitään traumoja normaalille ihmiselle. Häkän tilanne oli se, että kuolema oli todennäköisempi kuin henkiin jääminen. Webberillä luunmurtuma...
Voi hoho näitä juttuja. Kaveri kaatuu fillarilla niin jo spekuloidaan sillä hävisikö vauhti ja tuliko pelkotiloja auton rattiin. Hyvin te vedätte :thumbup:
Niin eihän Webberin onnetomuudella ole missään nimessä samassa luokassa Häkkisen kanssa. Mikasta tosin vielä sen verran että hänhän oli jo ennen onnettomuuttaan yksi fykkösten parhaista aikanaan. Otteet olivat vakuuttavia niin Lotuksella -92 kuin heikolla McLarenilla -94. Kausi -95 oli koko tallilta aikamoista taaperrusta.Toisaalta Häkkisestä kasvoi maailmanmestari oman onnettomuutensa jälkeen. Nämä vaikuttavat niin yksilöllisellä tasolla jokaiseen, että mahdotonta on sanoa miten Webber tästä toipuu.
Meinaakko, jotta Ferrarilla on vaatimus, jotta vähintään yhden kisakuskin on oltava homo?Odottakaapa mitä Kimi kertoo tästä kaudesta muutaman vuoden päästä. Kuka siellä nyt on homo?
Pakko jatkaa OT:ta vielä sen verran, että tuskin se onnettomuus ainakaan paransi Häkkisen kykyjä. Siinähän oli aivovaurio todella lähellä, ja jonkinlaista damagea tulikin, kun ei enää naama vääntynyt hymyyn kuin toiselta puolelta, ja sanallinen artikulointi oli hitaampaa... Mielestäni tietynlainen varovaisuus varjosti Häkän ajamista joissain tilanteissa tuon onnettomuuden jälkeen, kuten muuttuviin olosuhteisiin sopeutuminen. ns. alkuaikojen rämäpäisyys olisi varmasti vähentynyt kokemuksen myötä ilman karseaa onnettomuuttakin. Tietysti, Häkähän olisi voinut ajella "terveempänä" enemmän esim. ulos vuosina 98 ja 99, ja mestaruudet olisi jäänyt saavuttamatta, mistäs sitä tietää. Uskon kuitenkin, että hän olisi ollut kaikenkaikkiaan vielä parempi kuljettaja ilman sitä onnettomuutta.Niin eihän Webberin onnetomuudella ole missään nimessä samassa luokassa Häkkisen kanssa. Mikasta tosin vielä sen verran että hänhän oli jo ennen onnettomuuttaan yksi fykkösten parhaista aikanaan. Otteet olivat vakuuttavia niin Lotuksella -92 kuin heikolla McLarenilla -94. Kausi -95 oli koko tallilta aikamoista taaperrusta.
Mutta tämä painui jo OT:n puolelle, joten lopetan tähän.
Mateschitz omistaa ilmeisesti Red Bullista vaan 49%. Chaleo Yoovidhya joka on Thaimaan toiseksi rikkain pöhö ja yhtiön perustaja, omistaa lähteestä riippuen 51% tai 49%?Didi osti Bergerin puolikkaan STR:sta takaisin joten Red Bull omistaa taas tallin kokonaan.
http://uk.reuters.com/article/motorSportsNews/idUKLP72963920081125?rpc=401&
http://www.autosport.com/news/report.php/id/72252
Ei liene mikään halpa diili. Nopeasti LG on noussut kodin elektroniikan yhdeksi kärkinimistä.OMG
LG F1 World Championship hyi mikä nimi.:jaska::jaska::jaska:
Ai se Nascar, jonka pääsarjan nimi on vaihtunut kaksi kertaa sitten vuoden 1971?Toivottavasti tuo ei pidä paikkaansa, F1 on kuitenkin F1 eikä mikään sponsorinimi, joka vaihtuu parin vuoden välein tyyliin Nascar. :nope: