F1- sarjaa johtava Brawn GP:n brittikuski Jenson Button ei ole turhan vaatimaton mies.
Mies oli voittanut ennen kuluvaa kautta vain yhden osakilpailun, mutta näkee nousseensa kauden kuuden voittonsa siivittämänä lajin legendoihin.
- Minä. Minä olen paras, vastasi Button GQ Magazinen haastattelijan kysyttyä britiltä hänen näkemystään kaikkien aikojen parhaasta kilpa-ajajasta.
Britti ei juuri jaksa innostua muiden kuljettajien menestyksestä, mutta myöntää, että hänen maan miehensä, McLaren-tallin Lewis Hamiltonin viimevuotinen maailmanmestaruus palveli häntäkin.
- Minua ei kiinnosta kuka voittaa, ellen minä. Välitän vain omista voitoistani ja olen kateellinen jokaiselle joka voittaa.
- Lewisin viimevuotinen voitto oli hyväksi lajille ja minulle, koska pystyin keskittymään ilman suurta huomiota ja valitsemaan hyvän auton. Minun ei tarvinnut välittää median kirjoituksista, koska Lewis sai kaiken sen osakseen, Button lisäsi.
MTV3
Tais nousta kusi päähän jo ennenkun edes on voittanut MM Saatanan britit on tyhmiä muahhaha