F1-uutisia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
formulastara sanoi:
Niinno eihän siihen valunut kuin mestaruus siihen mersun luotettavuuteen. :rolleyes:
Niivvai jos sittenkin niihin Kimin kolmeen aika-ajopösilöintiin :rolleyes:

Emmä tiedä voiko realistisesti oikein odottaa parempaa luotettavuutta kuin Kimillä oli, yksi tekninen keskeytys on aika vähän nykymittapuullakin.
 

Mikkonen

Well-known member
Liittynyt
29.12.2006
Viestit
658
formulastara sanoi:
Kyllä mun on vaikea ajatella, että patriotismi lieve-ilmiöineen olisi tuonut ihmiskunnalle enemmän hyvää kuin pahaa.
Juu, toki näin, jos se irroitetaan urheilun kontekstista.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
formulastara sanoi:
Eihän se sopinut kummallekaan, kun tulosta ei tullut.
Ei se vielä mitään kerro. Auto voi sopia kuskin ajotyyliin kuin nyrkki silmään ja olla silti auttamattoman hidas. Ferrarin 2005 ongelmathan johtuivat pääasiassa auton ja renkaan yhteensopimattomuudesta.
 

Mikkonen

Well-known member
Liittynyt
29.12.2006
Viestit
658
WebSlave sanoi:
Epäonnen toivomista muille kuin omalle suosikille en ymmärrä, enkä oikein hyväksykään. Millainen ihminen toivoo toiselle huonoa onnea?
No siis, teoriassahan kun toivot yhdelle onnea, niin toivot automaattisesti muille "vähemmän onnea". :) Muotoillaan tuota sanomaani nyt vaikka sen verran, että toivon Alonson ajavan Melbournessa uransa parhaan kisan ja jäävän Räikköselle kierroksella.. ;)
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
WebSlave sanoi:
Ei se vielä mitään kerro. Auto voi sopia kuskin ajotyyliin kuin nyrkki silmään ja olla silti auttamattoman hidas. Ferrarin 2005 ongelmathan johtuivat pääasiassa auton ja renkaan yhteensopimattomuudesta.
Okei, mä luovutan. Kuski suunnittelee autot, ja se on kuskin vika, jos auto aliohjaa. Alonso osaa suunitella tarvittaessa uuden etusiiven, jolla saa paremman forcen jne.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
formulastara sanoi:
Okei, mä luovutan. Kuski suunnittelee autot, ja se on kuskin vika, jos auto aliohjaa. Alonso osaa suunitella tarvittaessa uuden etusiiven, jolla saa paremman forcen jne.
Mistä nyt tulee? En minä ainakaan tuota mieltä ole. Ainut kuski jonka olen kuullut "suunnitelleen" ajamaansa F1:ä on Frentzen, eikä hänenkään ehdotuksistaan tallin insinööriportaassa taidettu hirvittävästi pitää.

Tuossa auton sopimisasiassa minulla oli vain kaksi kannanottoa. Kysyin onko jossain väitetty, ettei F2005 sopinut Schumille, ja että sopiminen ja auton menestys eivät korreloi. Aliohjaava auto sopii aliohjaavasta pitävälle, vaikka moottorissa oli 100 hepan vajaus kilpilijoihin nähden.
 
Viimeksi muokattu:

Mikkoz84

Schufosi
Liittynyt
26.1.2006
Viestit
1197
WebSlave sanoi:
Mistä nyt tulee? En minä ainakaan tuota mieltä ole. Ainut kuski jonka olen kuullut "suunnitelleen" ajamaansa F1:ä on Frentzen, eikä hänenkään ehdotuksistaan tallin insinööriportaassa taidettu hirvittävästi pitää.

Tuossa auton sopimisasiassa minulla oli vain kaksi kannanottoa. Kysyin onko jossain väitetty, ettei F2005 sopinut Schumille, ja että sopiminen ja auton menestys eivät korreloi. Aliohjaava auto sopii aliohjaavasta pitävälle, vaikka moottorissa oli 100 hepan vajaus kilpilijoihin nähden.

Eli auto voi olla:

- auto voi olla nopea, mutta ei sovi ollenkaan kuskin ajotyylille,
- auto voi olla hidas, mutta sopii täydellisesti kuskin ajotyyliin
- auto voi olla nopea sekä sopia täydellisesti kuskin ajotyyliin.
- auto voi olla hidas eikä sovi ollenkaan kuskin ajotyyliin.
 

Timppa78

License to SPY
Liittynyt
28.8.2006
Viestit
1523
Sijainti
Täällä
Mikkoz84 sanoi:
Eli auto voi olla:

- auto voi olla nopea, mutta ei sovi ollenkaan kuskin ajotyylille,
- auto voi olla hidas, mutta sopii täydellisesti kuskin ajotyyliin
- auto voi olla nopea sekä sopia täydellisesti kuskin ajotyyliin.
- auto voi olla hidas eikä sovi ollenkaan kuskin ajotyyliin.
Ja vielä jos Mäcistä on kyse niin se voi olla hidas ja luotettava
tai nopea ja epäluotettava... Yleensähän se ei paljoa muuta ees ole:D
 

Mikkoz84

Schufosi
Liittynyt
26.1.2006
Viestit
1197
Timppa78 sanoi:
Ja vielä jos Mäcistä on kyse niin se voi olla hidas ja luotettava
tai nopea ja epäluotettava... Yleensähän se ei paljoa muuta ees ole:D

Totta :D luotettavuuden kun ottaisi mukaan niin johan tulis tuplasti lisää kombinaatioita
 

Nasu

Tollona Tollereihin
Liittynyt
12.7.1999
Viestit
984
Sijainti
Keski-suomi
Berger kehuu Kovalaista12.2.2007 16:53

Entinen F1-tähti Gerhard Berger on varma, että Heikki Kovalainen onnistuu MM-sarjassa mainiosti heti tulokaskaudellaan.

- Pidän Kovalaista jo parempana kuin hänen tallikaveriaan Giancarlo Fisichellaa. Suomalainen tulee ajamaan hyviä kilpailuja heti ensimmäisellä F1-kaudellaan, Berger sanoo Kicker-lehden haastattelussa.

McLaren-talli on tehnyt Bergeriin suurimman vaikutuksen talven testeissä.

- McLaren vaikuttaa hyvin vahvalta. Auto on nopea, ja sillä on pystytty ajamaan paljon kierroksia. Se todistaa, että Fernando Alonso ja kumppanit ovat valmistautuneet erittäin hyvin, Toro Rosso -tallin osaomistaja sanoo.

Vaikka Ferrarilla on ollut melko paljon teknisiä huolia, Bergerin mielestä Kimi Räikkösellä ja Felipe Massalla on paremmat kortit kuin tähän asti on testeissä nähty.

- Ferrari pelaa omaa pokeriaan niin kuin aina tähän aikaan. Räikkönen ja Massa tuntuvat olevan vähän kärjen takana, mutta ehkä Ferrari ei ole näyttänyt vielä korttejaan.

Berger arvioi, että McLaren ja Ferrarin takana seuraaviksi vahvimpia ovat tällä hetkellä Renault ja BMW-Sauber.

- BMW saattaa jopa voittaa jonkun kilpailun tänä vuonna, Berger arvelee.

Ferrarin moottoreihin siirtyvä Toro Rosso -talli julkistaa tämän kauden autonsa tiistaina Barcelonan radalla. Berger vahvistaa jo saksalaislehdessä, että Vitantonio Liuzzi ja Scott Speed saavat pitää paikkansa kisakuljettajina. Testikuljettajaa talli ei ole vielä valinnut.

IS / Janne Aittoniemi

--------------
Pokerin peluuta...johan minä niin sanoin:thumbup:
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
Nasu sanoi:
- Pidän Kovalaista jo parempana kuin hänen tallikaveriaan Giancarlo Fisichellaa. Suomalainen tulee ajamaan hyviä kilpailuja heti ensimmäisellä F1-kaudellaan, Berger sanoo Kicker-lehden haastattelussa.

- Ferrari pelaa omaa pokeriaan niin kuin aina tähän aikaan. Räikkönen ja Massa tuntuvat olevan vähän kärjen takana, mutta ehkä Ferrari ei ole näyttänyt vielä korttejaan.

- BMW saattaa jopa voittaa jonkun kilpailun tänä vuonna, Berger arvelee.
Näistä olen samaa mieltä, nämä saattavat pitää arvailuna ehkä jopa melkein paikkansa jos optimisteja ollaan.. :rolleyes:
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös