Mikkoz84
Schufosi
- Liittynyt
- 26.1.2006
- Viestit
- 1197
Et oo tosissas Kyllä ne mäkit hiipuu, tosin luotettavia ne voi tällä kaudella olla, mutta nopeudessa jää jälkeen niin rellusta kuin ferraristakin.R.Rosset sanoi:Vaan nytpä näkyy.
Et oo tosissas Kyllä ne mäkit hiipuu, tosin luotettavia ne voi tällä kaudella olla, mutta nopeudessa jää jälkeen niin rellusta kuin ferraristakin.R.Rosset sanoi:Vaan nytpä näkyy.
Q: What, for you, is the special thing about the future Abu-Dhabi track?
Tilke: "Well, the initial idea consisted of a relatively small track to be used for local or regional racing. For that you don't really use a 5.5km track, 3km is quite enough.
We wanted to have a user-friendly, nice, little track with the option however, to add a loop that goes right through the city for a bigger race and perhaps for once a year. That would not necessarily mean Formula One racing. That could also be a race for the World Touring Car Championship, for example.
This basic idea, to have a loop that would go into a marine section, was spun two times for the projects in Abu-Dhabi and in South Korea, and much to our delight, both were okayed. Now, the fact that Abu-Dhabi is a completely new area, allowed us to incorporate the marina area much better into the race track.
We have a tide lift of only half a metre and practically no waves to speak of, so we could hold the sea level very high relative to the racetrack. You will see that the yachts sitting there will seem incredibly high in respect of the track.
It is completely different to Monaco. People on the boats will really be able to look down on the cars. It will be magnificent."
Toimittaja yritti myös suostutella Tilken suunnittelemaan uusiin ratoihin vanhan Nürburgringin kaltaisia hyppyreitä ja vanhan Monzan tapaisia kallistuvia kaarteita, mutta kuulemma turvallisuusnäkökohdista saattaa tulla jotain ongelmia.Q: If we speak about new venues such as Malaysia, Bahrain, China and Turkey, what lessons did you learn with those circuits?
Tilke: "You always learn a new lesson with every track, and you take all this knowledge and incorporate it into your next project. There are many areas of which you later think 'hmmm, I could have done that better.' A good example is how to use spaces. We have created quite vast spaces between the pits and the team buildings.
Take Shanghai, for instance. It is annoying since you have to walk all the time, but even more so it also takes away atmosphere. One of the reasons we did that was that we had in mind that the space in between would be used by two rows of huge racing transporters in national events. We have learned from that. You can organise that better."
Ainakin Brunnerin haastateltamana "Der Herr der Ringen" sanoi, että vanhan Nürburgringin hitaiden Karussells -mutkien tapaisia kallistettuja kurveja voitaisiin tehdä.Suomen Huippu sanoi:F1-hovisuunnittelija Hermann Tilke on ilmiselvästi kyllästynyt Shanghain kaltaisiin keskellä-ei-mitään sijaitseviin mega-areenoihin. Hän haluaa lisää katuratoja MM-sarjaan, tapahtumat lähemmäs katsojia. Todellinen kilvanajon perinteiden ystävä Tilkehän tunnetusti taistelee fanien puolesta aina kun se suinkin vain on mahdollista...
http://www.autosport.com/news/report.php/id/56758
Toimittaja yritti myös suostutella Tilken suunnittelemaan uusiin ratoihin vanhan Nürburgringin kaltaisia hyppyreitä ja vanhan Monzan tapaisia kallistuvia kaarteita, mutta kuulemma turvallisuusnäkökohdista saattaa tulla jotain ongelmia.
Niinkuin leveät mutkat antaa mahdollisuuksia enempi.. Olisihan se kiva jos nuin olisi, mutta paskat se on taas se hiekka ja romu mikä määrää puhtaan ajolinjan ajettavaksi. ja taas mennään ku juna kiskoilla..Bleu sanoi:Kallistetuissa kaarteissa olisi ehkä helpompi ajaa useita eri ajolinjoja. Se voisi siten lisätä ohituksia.
Täytyy myöntää että minulta on mennyt moiset toistuvat kiistämiset ohi, itse asiassa en muista ainuttakaan kiistämistä Ferrarin taholta. Muistaakseni joku Ferrarilta on joskus saattanut jopa mainita, että Schumi haluaa ehkä vielä Ferraria testata.sportti.com sanoi:Ferrari on toistuvasti kiistänyt, että Michael Schumacher tulisi testaamaan tallin uudella F2007-autolla,
Ei Ville kuitenkaan kehunut itse olevansa laadukkaampi.Aqualizer sanoi:Enpäs tiedä voiko tämän luokitella uutiseksi, mutta herra Villeneuven mielestä Massa ja Button ovat Kimiä laadukkaampia kuljettajia, ainakin jos uskomme F1 Racing Magazinea ja miksi emme uskoisi
http://www.planet-f1.com/News/Story_Page/0,15909,3210_3213_1921248,00.html
Jos ja kun Kimi rökittää muut ensi kaudella, alkaa jonossa olemaan aika monta kuljettajaa ja toimittajaa joiden täytyy myöntää olleensa väärässä.
itsekään en ole kuullut kiistämisiä...olisi mahtavaa nähdä Schumi uuden f2007 ratissa (tuli siitä jo untakin nähtyä,kuten eräässä topiikissa mainitsin)..Suomen Huippu sanoi:Täytyy myöntää että minulta on mennyt moiset toistuvat kiistämiset ohi, itse asiassa en muista ainuttakaan kiistämistä Ferrarin taholta. Muistaakseni joku Ferrarilta on joskus saattanut jopa mainita, että Schumi haluaa ehkä vielä Ferraria testata.
Niinpä niin. Jacques on keksinyt hyvän tavan päästä esiin.Aqualizer sanoi:Enpäs tiedä voiko tämän luokitella uutiseksi, mutta herra Villeneuven mielestä Massa ja Button ovat Kimiä laadukkaampia kuljettajia, ainakin jos uskomme F1 Racing Magazinea ja miksi emme uskoisi
http://www.planet-f1.com/News/Story_Page/0,15909,3210_3213_1921248,00.html
Yksi vika, palautteen antoi Hondan insinööri, eli ei mitään arvoa kyseisellä palautteella. Ei se kuitenkaan tarkoita etteikö Räikkönen osaisi antaa palautetta.Rip3 sanoi:Julkisuudessa on viime päivinä epäilty Kimi Räikkösen kykyä testata F1-autoja ja antaa testeistä tarvittavaa palautetta tallin insinööreille. Räikkösen kanssa aiemmin Sauber-tallissa työskennellyt, nykyisin Hondan insinööriosaston johtajana toimiva Jacky Eeckelaert kumoaa moiset väitteet.
- Sain Kimiltä testeissä varsin hyvää palautetta. Hän ei kerro pitkiä tarinoita auton käyttäytymisestä, vaan keskittyy niihin asioihin, jotka ovat tärkeimpiä auton parantamiseksi, mikä auttaa insinöörejä paljon, Eeckelaert sanoi Räikkösestä MTV3:lle.