Kummatkin yhtä paljon.Kumpi huijasi enempi?
Kummatkin yhtä paljon.Kumpi huijasi enempi?
Aika härski näky, vaikka itse sanonkin.
On sulla mielenkiintoinen tapa kyllä katsoa nimiä.
Itseasiassa mun mielestä toi näyttää edelleen siltä näyttelyautolta joka lie joku vanha BAR johon on vaan laitettu Brawnin nokka ja takasiipi ja karsittu härpättimet.On sulla mielenkiintoinen tapa kyllä katsoa nimiä.
Mercedeshän itse on sanonut että auton täytyy voittaa ennen kuin sitä voidaan Hopeanuoleksi kutsua, tuo tuoreempi auto kuvassa on 2009 Brawn, eli suurimmaksi osakseen vielä Honda jossa on Mersun moottori.
Eli maalattu toisten tekemä auto = aito ja alkuperäinen![]()
En allekirjoittanut väitettä, että vas. puoleinen olisi todella viime vuoden MGP W01, lainasin kuvan vain sinällään auto-motor-und-sportin-sivulta.On sulla mielenkiintoinen tapa kyllä katsoa nimiä.
Mercedeshän itse on sanonut että auton täytyy voittaa ennen kuin sitä voidaan Hopeanuoleksi kutsua, tuo tuoreempi auto kuvassa on 2009 Brawn, eli suurimmaksi osakseen vielä Honda jossa on Mersun moottori.
Eli maalattu toisten tekemä auto = aito ja alkuperäinen![]()
Eikös tämä ole sitä modernia tapaa mainostaa. Teipit kylkeen ja kas, aito hopea nuoli on syntynyt.Minustakin on typerää, että vanhoja F1-autoja maalataan eri väreihin promo-tarkoituksiin. :thumbdown
Jos otsikkona on "Hopeanuolet", ja linkitetty vain yksi kuva ilman tekstiä jossa on 2 autoa, niin etköhän sä nimenomaan silloin allekirjoita sen.En allekirjoittanut väitettä,
Nimesin kuvan Hopeanuoliksi, eikä mieleeni tullut tarkastaa, onko vas. puoleinen aidosti MGP W01 vai jotain sinnepäin.Jos otsikkona on "Hopeanuolet", ja linkitetty vain yksi kuva ilman tekstiä jossa on 2 autoa, niin etköhän sä nimenomaan silloin allekirjoita sen.
Jeps. Pään takana oleva ilmanotto ja pään suvuilla olevat nykyistä matalammat korotukset paljastavat tämän. Kuitenkin jo vähän modernimpaa muotoilua joten ilman mitään sen enempiä vertailuita olettaisin olevan vähän liimailtu Honda RA106 tai RA107 (08:ssa oli jo hiukan vllimmän muotoiset ponttoonit).Itseasiassa mun mielestä toi näyttää edelleen siltä näyttelyautolta joka lie joku vanha BAR johon on vaan laitettu Brawnin nokka ja takasiipi ja karsittu härpättimet.
Schumin ja Barr... eiku Rosbergin
...ja näin tytöt:The old Mercedes sports car team: Fritz Kreutzpointer, Karl Wendlinger and Michael Schumacher:
![]()