F1-videoita

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jacobus

Well-known member
Jacobus sanoi:
Kiitoksia vain molemmista videoista. Unkarin GP:n videoiden kohdalla ei homma kuitenkaan ihan toiminut. Lataus kyllä onnistui (tosin useamman yrityksen jälkeen), mutta purkamisvaiheessa sain purettua vain neljä videonpätkää. Videota F1_2006_Hungary_3.avi en saanut purettua, vaan ohjelma ilmoitti sen korruptoituneen. Yritin purkaa sitä useita kertoja, siinä kuitenkaan onnistumatta. :jaska: Purkuohjelmana oli WinRAR 3.20. Ilmeisesti vika on minun päässäni, kun joillakin ne näyttävät kuitenkin toimivan. :mad:
En saa edelleenkään F1_2006_Hungary_3.avi -videota purettua RAR-tiedostoista. RAR-ohjelma ilmoittaa sen korruptoituneen. Yritin jopa ladata RAR-tiedostot uudestaan ja purkaa ne eri koneella kuin ensimmäisellä kerralla, mutta en onnistunut. :jaska:

Olisiko joku niin ystävällinen, että pistäisi suoran linkin tuohon minulta puuttuvaan AVI-tiedostoon (esim. rapidsharen kautta, jos ei muuten onnistu), jotta saisin sen vihdoin viimein. Kaikki muut tiedostot noista Kriken jakoon pistämästä RAR-paketeista minulla jo on. :eek:

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Jacobus sanoi:
En saa edelleenkään F1_2006_Hungary_3.avi -videota purettua RAR-tiedostoista. RAR-ohjelma ilmoittaa sen korruptoituneen. Yritin jopa ladata RAR-tiedostot uudestaan ja purkaa ne eri koneella kuin ensimmäisellä kerralla, mutta en onnistunut. :jaska:

Olisiko joku niin ystävällinen, että pistäisi suoran linkin tuohon minulta puuttuvaan AVI-tiedostoon (esim. rapidsharen kautta, jos ei muuten onnistu), jotta saisin sen vihdoin viimein. Kaikki muut tiedostot noista Kriken jakoon pistämästä RAR-paketeista minulla jo on. :eek:
Juu siis katsoin vain sen ekan avin, ja oletin hölmönä kaikkien toimivan, kun se eka toimi. Vaan eipä toiminut se kolmonen...

pak

Member
Juu sama vika täällä. korruptoitunut on 3. ja 4. avi.

Viimeksi muokattu:

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Sijainti
Absurdia
Teemu-84 sanoi:
www.megaupload.com/fi/?d=342O15HX

Larrousse -kuski ei kyllä yhtään tilanteen tasalla. Ja miten ihmeessä pääsi varikolta ulos!?
taisi tuo larroussen sponsori Kronenbourg (vaimikäseoli) saada enenmmän mainosta tuossa kuin itse autossa konsanaan.
Mitä tulee tuohon DFiaA lähettämään "gravelstappen" videoon niin kyllähän tuosta hyvin huomaa että Irvine ajaa Verstappenin päälle. Ja Irvinellehan tuosta yhden kisan kilpailukieltokin annettiin joka tosin laajeni kolmeksi myöhemmin... :rolleyes:
Itseä ei niinkään nuo uudemmat kisat viimeisen 10 vuoden ajalta kiinnosta mutta jos joku uppaisi sitä vanhempia.
Esimerkiksi jos nuista mitä Krikke aiemmin mainitsi pitäisi valita niin 1991 Imola 1992 Adelaide ja 1994 Monza kiinnostaisivat eniten.
tässä on viime Champ Car kisan Tracyn ja Bourdaisin taistelu toisesta sijasta viimeiseen mutkaan joka päättyi tunnetuin seurauksin
Ja Scott Speed kertoo

Viimeksi muokattu:

NiPzyyZ

Well-known member
Viimeksi muokattu:

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
T. Salama sanoi:
Joko kohta saadaan -91 Imolaa katsella?
Minäkin olen odotellut sitä 8,5 gigan pakettia, muttei ole vielä näkynyt...

Shammy sanoi:
Kimin ja Schumin koreografiaharjoitukset - saksan gp. Ehkäpä jopa tärkein tänne laitettu linkki.
Missähän törmäsin tuohon aiemmin, ei tässä threadissa sitten vissiin ollutkaan...

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
http://rapidshare.de/files/30565125/SchumiMustalippu.mpg.html

1994 Silverstone. Mitähän kaverin päässä tuolloin liikkui kun ei totellut mustaa lippua.. Kävihän Schumi kärsimässä sen varikkorangaistuksen. Se oli muuten 5 sekunnin stop and go, oliko tuolloin jo 10s käytössä vai vain tuo 5sek? Eipä se stop and gon suoritus enää auttanut kun musta lippu oli näytetty. Eikös se tarkoita että seuraavan kerran kun kaartaa varikon sisääntulolle niin pitää kurvata pilttuuseen?

Samalla esittäisin kysymyksen F1-säännöistä enemmän tietäville että kun nykyään yleisin varikkorangaistus kisassa on tuo drive through niin kuinka törkeä rike pitää olla että saa 10s stop and gon? Esim. Rubens sai muistaakseni 2002 Monacossa Kimin perään rysäyttämisestä 10s jäähyn. Mutta noinniinkun yleisesti että millä perusteella sen nykyään voi saada?

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Teemu-84 sanoi:
http://rapidshare.de/files/30565125/SchumiMustalippu.mpg.html

1994 Silverstone. Mitähän kaverin päässä tuolloin liikkui kun ei totellut mustaa lippua.. Kävihän Schumi kärsimässä sen varikkorangaistuksen. Se oli muuten 5 sekunnin stop and go, oliko tuolloin jo 10s käytössä vai vain tuo 5sek? Eipä se stop and gon suoritus enää auttanut kun musta lippu oli näytetty. Eikös se tarkoita että seuraavan kerran kun kaartaa varikon sisääntulolle niin pitää kurvata pilttuuseen?

Samalla esittäisin kysymyksen F1-säännöistä enemmän tietäville että kun nykyään yleisin varikkorangaistus kisassa on tuo drive through niin kuinka törkeä rike pitää olla että saa 10s stop and gon? Esim. Rubens sai muistaakseni 2002 Monacossa Kimin perään rysäyttämisestä 10s jäähyn. Mutta noinniinkun yleisesti että millä perusteella sen nykyään voi saada?
Stop and Gon sai ainakin Barrichello varikkoylinopeudesta Sepangista. Yleensä se tuo kyllä drive through'n, mutta olisiko Rubensin ylinopeus ollut tavallista rajumpi, en tiedä. Samoin mieleen muistuu Heidfeldin rangaistus muutaman vuoden takaa, kun hän ajoi varikolla ylinopeutta toisen kerran.

Doornbos sai viime vuonna stop/gon, koska hänelle vaihdettiin renkaat ja autoa tankattiin saman varikkokäynnin aikana. Se oli siis viime kauden sääntöjä.

Kolaritilanteistahan ei pitäisi nykyisellään rangaistuksia antaa kisan kestäessä. Monacossa tosin tällainen lapsus pääsi syntymään.

Krikke

Yleinen höntsäilijä
Sijainti
Selostuskopin katossa
Mahtaisiko tämä olla hyvä ehdotus.Kun kaikki haluaa välttämättä nähdä jokaisen Kyltsin selostaman F1-kisan,mikä mulla on DVD:llä (Katso edelliseltä sivulta lista),niin laittakaapa 3-5 videota,mitkä haluatte pakolla nähdä Kyltsin selostamalla (Kokokisoja ei lasketa). Katon sitten,mitkä 3-5 videota on saanut eniten ehdotuksia,ja postaan ne. :wink: Äänestys voimassa 7.9 saakka. :p

PS. Jos joku ei ymmärtänyt,niin EN tarkoita kokokisoja,mutta Imolasta 1991 voin kyllä kaikki tapahtumat postata......

Viimeksi muokattu:

mun

Active member
En halua koskaan nähdä/kuulla/haistaa, tms ainuttakaan pätkää, jossa Kyllösellä on jotain tekemistä. :yuck: :mad: :mad: :mad:
Sama koskee musiikilla pilattuja pätkiä. :nope: :eek:

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Krikke sanoi:
Mahtaisiko tämä olla hyvä ehdotus.Kun kaikki haluaa välttämättä nähdä jokaisen Kyltsin selostaman F1-kisan,mikä mulla on DVD:llä (Katso edelliseltä sivulta lista),niin laittakaapa 3-5 videota,mitkä haluatte pakolla nähdä Kyltsin selostamalla (Kokokisoja ei lasketa). Katon sitten,mitkä 3-5 videota on saanut eniten ehdotuksia,ja postaan ne. :wink: Äänestys voimassa 7.9 saakka. :p
Mun 5 ehdotustani:

1.Imola 1991
2.Imola 1991
3.Imola 1991
4.Imola 1991
5.Imola 1991 !!!

:ahem: :thumbup:

mun sanoi:
En halua koskaan nähdä/kuulla/haistaa, tms ainuttakaan pätkää, jossa Kyllösellä on jotain tekemistä. :yuck: :mad: :mad: :mad:
Sama koskee musiikilla pilattuja pätkiä. :nope: :eek:
Niin niitähän ei tarvi ladata jos ei tykkää.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.