Onko tässä suomenkielinen selostus ja tapahtuiko kisassa jotain erikoista?Karsu sanoi:Jos jotain kiinnostaa, niin pistin jakoon Adelaiden tynkäkisan vuodelta 1991.
No prkl, ku unohdin kattoo tuon dokkarin, eli mistäs sen löytää?Krikke sanoi:Tarttuihan se minulle tälle koneelle. Voin postata sen tänne,jos haluat. :ahem:
Murray Walker selostaa kaatosateessa (=romua).jak sanoi:Onko tässä suomenkielinen selostus ja tapahtuiko kisassa jotain erikoista?
sitte sielä sivulla naputat sen koodin mikä lukee siinä laita koodi-tähän -painikkeen vieressä siihen laita koodi-tähän kohtaan. sitten se alkaa ladata. pitäävään ottaa 5 eri könttiäMinardi fani sanoi:^mites tuo toimii?? menee vaan megaupload sivuille....
Minardi faniakin näkee pitkästä aikaa. :thumbup:Minardi fani sanoi:^mites tuo toimii?? menee vaan megaupload sivuille....
Mielenkiintoinen, mutta sinänsä varsin tapahtumaköyhä kisa. TV-ohjaaja ei näyttänyt ollenkaan muita kuin kärkikuljettajia, ties mitä siellä takanakin tapahtui. Senna ajoi suurimman osan kisasta slickseillä, ei taitaisi onnistua nykyrenkailla.Karsu sanoi:
Muistaakseni Senna vaihtoi aina renkaat jos joku oli radalla häntä nopeampi eri renkailla. Prost vaihtoi renkaita kuin sukkia ja oli helisemässä koko ajan..Charlie sanoi:Mielenkiintoinen, mutta sinänsä varsin tapahtumaköyhä kisa. TV-ohjaaja ei näyttänyt ollenkaan muita kuin kärkikuljettajia, ties mitä siellä takanakin tapahtui. Senna ajoi suurimman osan kisasta slickseillä, ei taitaisi onnistua nykyrenkailla.
Ei muuta ku kaista laulamaan sit vaan :ahem:Parpala sanoi:Mulla ois n. 70 kisaa koneella, jos vaan kiinnostaa...![]()
kysynpähän nyt vaan ettää onko kaikki kisat lontooksi vai onko suomen kaunis kieli mahtunut mukaan?Parpala sanoi:Mulla ois n. 70 kisaa koneella, jos vaan kiinnostaa...![]()
Suomeksi ei ole kuin 3 kisaa, mutta onko se nyt se pääasia?kaihis sanoi:kysynpähän nyt vaan ettää onko kaikki kisat lontooksi vai onko suomen kaunis kieli mahtunut mukaan?
Laitan tarkemman listan tulemaan myöhemmin mitä löytyy...ja sitte vaan ilmoitusta jos kiinnostaa.Gessle sanoi:Ei muuta ku kaista laulamaan sit vaan :ahem:
no mutta kyllä se tuo siihen tunnelmaan ison +:sanParpala sanoi:Suomeksi ei ole kuin 3 kisaa, mutta onko se nyt se pääasia?![]()