PohjoisenPike
Nappula
Kaksi miestä istui Sveitsiläisessä baarissa.
- Baarimikko, teeppäs ''Prost''
Johon toinen mies vastasi
- Ja minulle ''Senna''
- Ja minulle ''Senna''
vähä muokkasin, mutta hälläväliä :tongue:Kolme miestä istui Sveitsiläisessä baarissa.
- Ja minulle ''Senna''
Siihen kolmas heitti
- Mutta minä haluankin Coulthardin
Juu nää on näitäHikipedia.. Niin huonoja että taas naureskelin näille. Myös muut kuskit kannattaa vilkasta.
http://hiki.pedia.ws/wiki/Kimi_Räikkönen
Juu nää on näitä
Fisicostakin taisi olla ihan hupaisa juttu.
Heikki on tallin kakkoskuski, joten hän ei saa ajaa kisoissa ollenkaan.
:nope::nope:Timo Glock
Hikipedia
Loikkaa: valikkoon, hakuun
Timo Glock on saksalainen kelloseppä. Hän valmistaa rannekelloja, seinäkelloja ja herätyskelloja. Hän hajottaa sivutoimenaan F1-autoja ja tekee sen kellon tarkkuudella. Hänen ystävänsä on Jarno Trulli, joka on Timon oppi-isä autojen hajottamisessa. Jarno saa auton aina hajalle, vaikka se näyttäisi toimivan vaikka kuinka hyvin. Glock toivoo pystyvänsä samaan tulevaisuudessa, mutta tällä hetkellä Jarno on häntä edellä niinkuin kokeneen hajottajan kuuluukin.
En tiiä, oliko vitsi hyvä vai todella typerä mutta tipahdin hyvinKeksimpä juuri yhden:
Red Bull oli kutsunut Seppo Rädyn vieraakseen Turkin kisaan, ja lauantain lounaalla Seppo sattui istumaan samaan pöytään Sebastian Vettelin kanssa:
-Räty: "Saksa on paska maa."
-Vettel: "Paskapuheta!"
Hehe.
Nuohan toteutuivat! Rubens on jälleen ylivoimaisen tallin kakkoskuski vailla mestaruusmahdollisuuksia ja Button on myös saanut kokea, ettei ihmeiden aika ole ohi.Joululahjatoiveita.
Rubens Barrichello - a time machine to go back to 2002
Jenson Button - A miracle on 34th Street
Mitä Hikipedia sanoo nappulasta:alppu:Hikipedia; sanoi:Jenson Button
Jenson Button eli Jenpoika Nappula on brittiläinen Formula 1-kuljettaja. Hän aloitti uransa vuonna 2000 PUB-tallissa, jossa hän onkin ajanut koko uransa ennen kuin siirtyi kaudeksi 2006 Honda-talliin. Hänen kulta-aikaansa olivat kaudet 2004-2006, jolloin hän haali kokoon kiitettävästi MM-pisteitä.
Nuoruudessaan Button ajoi myös mikroautoilla, joissa pärjäsikin aika lailla formuloita paremmin. Button pääsi kuitenkin Formula 3 -luokkaan ja myöhemmin vielä Formula 1 -sarjaan.
F1-kausi 2009 alkoi lupaavasti, kun hän voitti MTV3:n järjestämän Seksikkäin formulakuski -äänestyksen.
Unelma toteutui
Button oli ajanut koko uransa ilman voittoja, ilman pisteitä, ilman kypärää, ilman palkkaa, ilman kunnon formulaa ja tallikaveria. Hän oli siis vain ajanut kahdeksan vuotta potkulaudalla.
Kaikki kuitenkin muuttui vihdoin vuonna 2009, kun Honda-talli ei kestänyt enää nöyryytystä ja päätti myydä tallinsa eurolla Ihmemies "Ross" MacBrawnille. Ross taikoi Hondan auton Ferrariksi ja nimesi sen itsensä mukaan. Ferrarin hän taas muutti Hondaksi. Hän potki kaikki pihalle tallista, koska pystyi voimiensa avulla kehittämään autoa itse.
Hän olisi voinut myös ohjata autoja, mutta päätti sääliksi antaa maamiehensä Buttonin voittaa kerrankin maailmanmestaruus. Tallin kakkoskuskia ei ollut vaikea valita, sillä hän tiesi hyvin yhden säälittävän brasilialaisveteraanin, jota hän oli nöyryyttänyt jo aikaisemmin.
Aika avutonta.(18. kierros, Häkkinen tekee ajovirheen Rivazza-mutkassa)