F1Forumin tulevaisuus

Kaktus

Well-known member
En tiedä muista, mutta minä ainaskin saisin slaagin jos jonain päivänä huomaisin että tää paikka onkin kadonnut.

Örfil

Guest
Pitäisikö tehdä joku plan B, mistä jengin saisi kiinni, jos jotain katastrofaalista tapahtuisi ?

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Bobakki: asia kuitattu. Kai myös toisinpäin ;)

Miten tänne estettäisi uusien tuleminen jollain vapaaehtoisella maksulla? Eri asia on, jos täytyy maksaa voidakseen rekisteröityä. Silloin uusien naamojen saaminen seuraamme olisi todella hankalaa.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Originally posted by Sam:
<STRONG>Bobakki: asia kuitattu. Kai myös toisinpäin ;)
Miten tänne estettäisi uusien tuleminen jollain vapaaehtoisella maksulla? Eri asia on, jos täytyy maksaa voidakseen rekisteröityä. Silloin uusien naamojen saaminen seuraamme olisi todella hankalaa.</STRONG>
¨
Ilmeisesti kaikki eivät ole vielä huomanneet, että tässä maksamisessa on vähintäänkin kaksi mahdollisuutta.

a) Rekisteröitymiseen liittyvä maksu. Koskisi kaikkia.

b) Vapaaehtoisuuteen perustuva maksu.
Koskisi vain, yllätys yllätys, vapaaehtoisesti maksavia.
----
Minustakin tuo a) vaihtoehto on huono. b) on parempi, mutta...

Antin viestien perusteella voi tehdä sen johtopäätöksen, että b) vaihtoehdollakaan ei pitkälle pötkitä, jos halutaan säilyttää f1-forum nykyisellään.

Itseasiassa vaihtoehdot taitavat olla vähissä. Toivoa sopii, että Antti ja co. keksivät keinot jatkaa...ja eiköhän he jotakin keksi...

Mynttinen

Suhteellisen saamaton
Sijainti
Discovery Channel
Jos voisi sopia vaiks sillee et jos jotain katastrofin tynkää tapahtuu, että Antti pitää sättiä yllä jokatapauksessa niin saatamme sitten joukolla miettiä niitä maksuasioita.. tarkoittanee siis että sättihän oli suhteellisesti ilmainen ja kyllä jostain päin inTTTerNeTTTiä varmaan löytyy hetkeksi jokin kolo meillekkin.. näin minä tämän koen kyllä nyt. Entä muut?

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
A) Olen helposti valmis maksamaan pari kolme euroa / kk tästä paikasta.
B)Ongelma tosiaankin maksullisuudessa on uusien liittyminen on hankalaa.
C)Melko monella täällä on kontakteja IT-alalla, saataisiinko sitä kautta joku edes omakustanne hintanen palvelu?
D)Mainostaminen, varmasti onnistuu nykyistä tehokkaammin, täältä löytyy varmasti myös markkinoinnin asiantuntijoita ja opiskelijoita (kuten allekirjoittanut) olen valmis miettimään (Oluen ääressä) uusia mainostamistapoja....sitten taas kontaktit käyttöön....
E)Tärkeintä on nyt saada F1-Forum turvaan, pyörimään katkotta. Vaikka rahalla Vakiokeskustelijoiden rahalla, aluksi ilman hyötyä maksusta...sitten kun foorumi on turvassa ruvetaan miettimään, miten jatketaan, mainoismarkoilla....vai?
Ett silleen!!!!!!!

Frank

Heimosoturi
Sijainti
Äänisen Aallot
Se on kyllä törkeetä! Ja sitte kun ylläpidolta kyselee että mitähäh niin ne sanoo että se nimimerkki on ollut jonkun muun jo vuodesta 97 vai 98, mutkun mää olin ollut se nimimerkki vuodesta 97 asti, että tiedä sitten. Vihaks pistäis jos antais pistää.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Siis Sportti uudistu ja joku ryösti nimimerkkejä....mäkin rekisteröidyn seuraavana päivänä...mut joku oli jo jaskan vienyt...tosin ei ole ikinä sillä kommentoinut.....
Ett silleen!!!!!!1

sasa1

Well-known member
Sijainti
Finland
Originally posted by tuning:
<STRONG>

No kyllähän sä varmaan aina voit kotiis mennä?</STRONG>
Ai kotiin. enpäs tiedä.... :confused:

Lähinnä tarkoitin tällasia netissä olevia foorumeita.... siis jotain hyvää sellaista....