Mullakin on.Nyt on sitten puolella facebookilla Ranskan lippu ns. "taustana" omalle profiilikuvalleen. Ihan kuin ihmisten pitäisi jotenkin todistaa olevansa surullinen tai muuten on tunteeton idiootti jos ei nyt laita profiilikuvan taustaksi Ranskan lippua. Aikas lailla naurettavaa touhua mitä nähtiin jo niiden sateenkaarien kanssa tässä joskus :nope:
JeeJeeJee!Muistakaa toki Jonekin!
Komp.Nämä kaikenlaiset osanotot sosiaalisessa mediassa tällaisten jälkeen ovat lähinnä narsistien "muistakaa toki minutkin" -ilmoituksia.
Jep, huomionhakuista ja typerää. ÄITIS puolitangoissa olisi jees.Lipun nosto puolitankoon kansallisen tragedian tullen on myös niin so last season.
Jeps. Samasta syystä itsekin pidin Ranskan lipulla varustettua avatarta viikon verran.Mullakin on.
Itse ajattelen lähinnä niin, että se on myötätunnon ja toisaalta tuen ilmaus niille ranskalaisille.
Facebookki on kansainvälinen jutska-hommeli, ja ne siellä Ranskassa jollaintapaa ottaa vastaan tämän ilmiön, että koko eurooppa on hengessä mukana.
Jonkun mielestä siellä päässä se saattaa tuntua kivalta, yhdistävältä tai jopa voimauttavalta.
....
.
En tierä...ehkä sä tierät ihan itse.Voi minua hupsua, olikohan tuo nyt sitten vähän höhlästi sanottu!
Parit kompit.Mulla ei varsinaisesti käynyt mielessäkään sen suuremmin vaihtaa Ranskan lipun värejä kuvaani lain. Sympatiat ja ajatukset sinne suuntaan lähtee muutenkin
Mutta ei se nyt tällä kertaa kyllä ole myöskään multa pois, jos joku omalla kohdalla näkee hyväksi ratkaisuksi trikolorin värejä sosiaalisessa mediassa tunnustaa.
Entäs jos terroristit poksauttaisi Gay Pride-marssin taivaan tuuliin?Jeps. Samasta syystä itsekin pidin Ranskan lipulla varustettua avatarta viikon verran.
Eihän tuota mikään pakko ole tehdä ja riippuu asiasta. Esim. sateenkaarta en laittaisi missään olosuhteissa avattareksi. Ei vaikka minulla ei ole mitään homsujen naimaoikeutta ja laillistettua parisuhdetta vastaan.
No sitten ehkä.Entäs jos terroristit poksauttaisi Gay Pride-marssin taivaan tuuliin?