Facebook

Lunssila

Well-known member
Nämä kaikenlaiset osanotot sosiaalisessa mediassa tällaisten jälkeen ovat lähinnä narsistien "muistakaa toki minutkin" -ilmoituksia.

Mulla olis muuten asiaan liittyvä huumorilinkki.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Nyt on sitten puolella facebookilla Ranskan lippu ns. "taustana" omalle profiilikuvalleen. Ihan kuin ihmisten pitäisi jotenkin todistaa olevansa surullinen tai muuten on tunteeton idiootti jos ei nyt laita profiilikuvan taustaksi Ranskan lippua. Aikas lailla naurettavaa touhua mitä nähtiin jo niiden sateenkaarien kanssa tässä joskus :nope:
Mullakin on.
Itse ajattelen lähinnä niin, että se on myötätunnon ja toisaalta tuen ilmaus niille ranskalaisille.

Facebookki on kansainvälinen jutska-hommeli, ja ne siellä Ranskassa jollaintapaa ottaa vastaan tämän ilmiön, että koko eurooppa on hengessä mukana.
Jonkun mielestä siellä päässä se saattaa tuntua kivalta, yhdistävältä tai jopa voimauttavalta.

En pidä ranskanlippua profiilikuvassani siksi, että yrittäisin todistaa sulle tai jopa jollekin kavereistani olevani hyvä ihminen, joka on tässä nyt hyvällä asialla.

No, ehkä sulle on turha tätä selittää. Helmiä sioille.

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Nämä kaikenlaiset osanotot sosiaalisessa mediassa tällaisten jälkeen ovat lähinnä narsistien "muistakaa toki minutkin" -ilmoituksia.
Komp.

Ihan suorastaan hermostuttaa jengin mehustelu toisten tragedialla. Mielestäni on aikalailla otaksuttavaa, että normaalilla tunnekartalla varustettu ihminen kokee myötätuntoa ja/tai surua Ranskan tapahtumista. Jos sitä käy erikseen toitottamaan, siitä tulee ainakin omissa silmissäni huomionhakuista ja typerää. Vau, painoit nappia ja automaattinen ohjelmanpätkä laittoi lipun naamakuvasi päälle. Todella hienoa.

Sillä olisi jotain kannanottoarvoa, jos joku urpo löisi ISIS-lipun profiilikuvansa päälle Facebookissa. Sitten voisi todeta: "Ahaa, enpä olisi arvannut että tämä on kantasi." Ranskan lipun suhteen voi lähinnä todeta: "Tämä on kaikkien normaalien ihmisten kanta, saatanan apina. Älä tee siitä henkilökohtaista meriittiäsi."

Ei muuta tästä tällä erää.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Mullakin on.
Itse ajattelen lähinnä niin, että se on myötätunnon ja toisaalta tuen ilmaus niille ranskalaisille.

Facebookki on kansainvälinen jutska-hommeli, ja ne siellä Ranskassa jollaintapaa ottaa vastaan tämän ilmiön, että koko eurooppa on hengessä mukana.
Jonkun mielestä siellä päässä se saattaa tuntua kivalta, yhdistävältä tai jopa voimauttavalta.
....
.
Jeps. Samasta syystä itsekin pidin Ranskan lipulla varustettua avatarta viikon verran.

Eihän tuota mikään pakko ole tehdä ja riippuu asiasta. Esim. sateenkaarta en laittaisi missään olosuhteissa avattareksi. Ei vaikka minulla ei ole mitään homsujen naimaoikeutta ja laillistettua parisuhdetta vastaan.
----
BTW: Miten mä muistan, että joskus foorumillakin (kun jotain hyvin erityistä on tapahtunut) on muuteltu avattaria tilanteen mukaan. Ehkäpä joku fb:n ranska-avattaria joukossa paheksunut on ollut jopa mukana vastaavissa forumin tapahtumissa.

Ja onpa muuten joku joutunut vaihtamaan sigunsakin kun se ei ollut "tilanteeseen nähden sopiva" - et silleen1!

Ja saattaapa tänä joulunakin tulla monelle avattarelle tonttulakki päähän. Saapa nähdä montako tonttunarsistia on voorumilla? :D

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mulla ei varsinaisesti käynyt mielessäkään sen suuremmin vaihtaa Ranskan lipun värejä kuvaani lain. Sympatiat ja ajatukset sinne suuntaan lähtee muutenkin, eikä mulla ole ainoatakaan ranskalaista kaveria joka symppaamiseni tätä kautta voisi havainnoida. Sattumanvaraisten ranskalaisten en usko profiiliani kyttäävän. Ainakaan aivan alvariinsa.

Mutta ei se nyt tällä kertaa kyllä ole myöskään multa pois, jos joku omalla kohdalla näkee hyväksi ratkaisuksi trikolorin värejä sosiaalisessa mediassa tunnustaa.

Sateenkaarilipun taasen voisin hyvinkin laittaa kuvaan. Uskon tuttavapiirissäni olevan homofoobikoita ja pidän tärkeänä asiana tuoda ilmi, että it's okay to be gay. Tuskin heistä toki yksikään alkaisi ymmärtämään minun facebookkuvani väristä, että se ei ole heiltä mitenkään pois jos joku mies imaisee toisen miehen kikkeliä. Mutta noin niinkun kuitenkin.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Niin ja esmes jotkut adressit tai rip ilmoitukset. Ihan turhia. Kaikki tietää, että jos esim. suren jota kuta tai esmes haluan tsempata jotakin vaikeassa tilanteessa. Ihan turhaa osoittaa sympatiaa. Kaikki nääs tietää sen, että kyl sympatiseeraan. Jos eivät tiedä, niin ei ne saaterin narsistit tiedä paljos muutakaan.

Hiukka kärjistettynä. :D

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Mulla ei varsinaisesti käynyt mielessäkään sen suuremmin vaihtaa Ranskan lipun värejä kuvaani lain. Sympatiat ja ajatukset sinne suuntaan lähtee muutenkin

Mutta ei se nyt tällä kertaa kyllä ole myöskään multa pois, jos joku omalla kohdalla näkee hyväksi ratkaisuksi trikolorin värejä sosiaalisessa mediassa tunnustaa.
Parit kompit.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Jeps. Samasta syystä itsekin pidin Ranskan lipulla varustettua avatarta viikon verran.

Eihän tuota mikään pakko ole tehdä ja riippuu asiasta. Esim. sateenkaarta en laittaisi missään olosuhteissa avattareksi. Ei vaikka minulla ei ole mitään homsujen naimaoikeutta ja laillistettua parisuhdetta vastaan.
Entäs jos terroristit poksauttaisi Gay Pride-marssin taivaan tuuliin?