Aikoinaan kun oli WhatsUp, niin oli. Ongelmat loppui kun lopetti sen.Onko muilla ollu WhatsUpin kans ongelmia? Viestit tulee päivänkin viiveellä.
Eipäs nyt yleistetä, onhan siellä esim. meikäsetä...Tai niin no joo.Kertoo aikapaljon Facebook-käyttäjien kapasiteetistä.
Muista pistää kuva lounaslautasesta ABC:lta seinälle.Eipäs nyt yleistetä, onhan siellä esim. meikäsetä...Tai niin no joo.
Mm. kyseessä olevan Mika Korhosen tapaiset henkilöt ovat yksi syy, miksi en toistaiseksi ole rekisteröitynyt Facebookiin. Ja samantapaisista syistä en ilmeisesti koskaan tulle kommentoimaan mitään juttua tai asiaa Iltasanomien tai Iltalehden kommenttiosioihin. Koska siellä on nuita "molempien linjojen Mika Korhosia" sen verran, ettei pääni kestä.Ottamatta kantaa alkuperäisen vitsin hyvyyteen niin nyt on kyllä kertakaikkiaan jäätävää kommenttiosiota tarjolla.
Me on nyt hävitty tää peli.
Mites tuon selkäuinnin kanssa?Mä päivitän ensimmäisen statukseni seinälleni vasta kun itselleni tapahtuu jotain oikein merkittävää. Sellaiseksi lasken fykkösten maailmanmestaruuden, rikostuomion, Oscar-patsaan voittamisen, lastenlasten saamisen, kirurgiksi valmistumisen, Nobel-palkinnon myöntämisen, kuolemisen tai kokkaamaan oppimisen.
Yksi noista on ollut aika lähellä jo.
Ei se nyt niin merkittävä ole. Oppis nyt edes keskinkertaisesti mahallaankin.Mites tuon selkäuinnin kanssa?
Mutta kumpi?Mä päivitän ensimmäisen statukseni seinälleni vasta kun itselleni tapahtuu jotain oikein merkittävää. Sellaiseksi lasken fykkösten maailmanmestaruuden, rikostuomion, Oscar-patsaan voittamisen, lastenlasten saamisen, kirurgiksi valmistumisen, Nobel-palkinnon myöntämisen, kuolemisen tai kokkaamaan oppimisen.
Yksi noista on ollut aika lähellä jo.
Dumbledore?Nyt sitten täältä selailemaan ja arvailemaan mihin rikokseen Albus olisi mahdollisesti syyllistynyt.
Itse valkkaan tuon ydinräjähderikoksen.