Facebook

markoj

Custom User
Onko muilla ollu WhatsUpin kans ongelmia? Viestit tulee päivänkin viiveellä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mä päivitän ensimmäisen statukseni seinälleni vasta kun itselleni tapahtuu jotain oikein merkittävää. Sellaiseksi lasken fykkösten maailmanmestaruuden, rikostuomion, Oscar-patsaan voittamisen, lastenlasten saamisen, kirurgiksi valmistumisen, Nobel-palkinnon myöntämisen, kuolemisen tai kokkaamaan oppimisen.
Yksi noista on ollut aika lähellä jo.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Ottamatta kantaa alkuperäisen vitsin hyvyyteen niin nyt on kyllä kertakaikkiaan jäätävää kommenttiosiota tarjolla.
Me on nyt hävitty tää peli.
Mm. kyseessä olevan Mika Korhosen tapaiset henkilöt ovat yksi syy, miksi en toistaiseksi ole rekisteröitynyt Facebookiin. Ja samantapaisista syistä en ilmeisesti koskaan tulle kommentoimaan mitään juttua tai asiaa Iltasanomien tai Iltalehden kommenttiosioihin. Koska siellä on nuita "molempien linjojen Mika Korhosia" sen verran, ettei pääni kestä.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Mä päivitän ensimmäisen statukseni seinälleni vasta kun itselleni tapahtuu jotain oikein merkittävää. Sellaiseksi lasken fykkösten maailmanmestaruuden, rikostuomion, Oscar-patsaan voittamisen, lastenlasten saamisen, kirurgiksi valmistumisen, Nobel-palkinnon myöntämisen, kuolemisen tai kokkaamaan oppimisen.
Mites tuon selkäuinnin kanssa?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mutta kumpi?

burb

.
Nyt sitten täältä selailemaan ja arvailemaan mihin rikokseen Albus olisi mahdollisesti syyllistynyt.
Itse valkkaan tuon ydinräjähderikoksen.