Antsa Rieppo
Well-known member
Hieno homma!
Arvelinkin tuon liittyvän teidän pikku-ukkonne innoitukseen. :ahem:Puoliso järjesti puoli-vahingossa Facebook-kampanjan kun pari hoitajaa sanoi meille, että on vaatteet vähissä.
http://www.ts.fi/uutiset/turun+seutu/841350/Tyksin+lastenklinikalle+vyoryi+vaatepussukoita
No mitävittuu?! Eksää aio hyväksyä mun kaveripyyntöä? Asutaan muuten aika lähekkäin et jos mä nään sut jossain...tai sun housut...Kaveripyynnön laittoi täysin tuntematon, nelissäkymmenissä oleva tamperelaisheppu, jolla on ainoastaan 11 kaveria - hekin kaikki pikkutyttöjä. Samalla alalla on tietojensa mukaan kuin minä mutta ei kyllä sytytä kelloja. Jotain outoa.
Kävin tykkäämässä. Minulla ei ole coulrophobiaa.Loldiers of Odin- ryhmän kommentit ovat aivan mahtavaa luettavaa. Vastakkainasettelun aika ei todellakaan ole ohi.
Ei noittenkaan mielestä näköjään oodinin soturit ole mikään uhka. Ihme kun niistä sitten jaksetaan jauhaa viikkotolkulla.Loldiers of Odin- ryhmän kommentit ovat aivan mahtavaa luettavaa. Vastakkainasettelun aika ei todellakaan ole ohi.
Katupartioiden nostaminen julkisuuden valokeilaan on täysin tarkoitushakuista. Onhan se ikävä jos keskustellaan turvapaikanhakijoiden tekemistä rikoksista, suurempi ongelma on rikoksia tekemättömät katupartiot.Ei noittenkaan mielestä näköjään oodinin soturit ole mikään uhka. Ihme kun niistä sitten jaksetaan jauhaa viikkotolkulla.
Nyt ne oli telkkarissakin. Kommentointi edelleen mainiota.Loldiers of Odin- ryhmän kommentit ovat aivan mahtavaa luettavaa. Vastakkainasettelun aika ei todellakaan ole ohi.
Sitä tunnekuohua on kiva käydä ronkkimass...eikun enhän minä harrasta provoilua.Nyt ne oli telkkarissakin. Kommentointi edelleen mainiota.
Myytiin väärä tuote ja sitten ollaan ihan kurkoja kun hoidetaan homma kuntoon.Taimi on saanut Jämsääniäänin Shelliltä pikkusen keskivertoa parempaa huolenpitoa.
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10207451063408483&id=1044866949
Sellaisia ne Jämsäläiset just on. Jok'ikinen!Myytiin väärä tuote ja sitten ollaan ihan kurkoja kun hoidetaan homma kuntoon.
Itsehän olen ilmiantanut pelkkään trollaukseen tehtyjä feikkiprofiileja aimo kasan.Loin feikkiprofiilin ja hain Rajat kiinni- ryhmän jäsenyyttä. En tosin vielä tiedä mitä aikoisin siellä sitten mesota jos. Ideoita?