Facebook

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Kaveripyynnön laittoi täysin tuntematon, nelissäkymmenissä oleva tamperelaisheppu, jolla on ainoastaan 11 kaveria - hekin kaikki pikkutyttöjä. Samalla alalla on tietojensa mukaan kuin minä mutta ei kyllä sytytä kelloja. Jotain outoa.

jjv

Arschloch
Kaveripyynnön laittoi täysin tuntematon, nelissäkymmenissä oleva tamperelaisheppu, jolla on ainoastaan 11 kaveria - hekin kaikki pikkutyttöjä. Samalla alalla on tietojensa mukaan kuin minä mutta ei kyllä sytytä kelloja. Jotain outoa.
No mitävittuu?! Eksää aio hyväksyä mun kaveripyyntöä? Asutaan muuten aika lähekkäin et jos mä nään sut jossain...tai sun housut...

edit: Ai sä sytytät nykyään kellojakin. Ei me sit enää ollakaan samalla alalla.

Viimeksi muokattu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Ei noittenkaan mielestä näköjään oodinin soturit ole mikään uhka. Ihme kun niistä sitten jaksetaan jauhaa viikkotolkulla.
Katupartioiden nostaminen julkisuuden valokeilaan on täysin tarkoitushakuista. Onhan se ikävä jos keskustellaan turvapaikanhakijoiden tekemistä rikoksista, suurempi ongelma on rikoksia tekemättömät katupartiot.

Ria

Jäässä
Toivottavasti vaan menee maine potentiaalisten tulijoittenkin silmissä, kun noista on nyt jo uutisoitu ympäri maailmaa.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Loin feikkiprofiilin ja hain Rajat kiinni- ryhmän jäsenyyttä. En tosin vielä tiedä mitä aikoisin siellä sitten mesota jos. Ideoita?