Albert Oil
Hippi ja juntti
Vähimmäisrangaistus sakko, enimmäis- 1 v vankeutta.Nyt sitten täältä selailemaan ja arvailemaan mihin rikokseen Albus olisi mahdollisesti syyllistynyt.
Itse valkkaan tuon ydinräjähderikoksen.
Vähimmäisrangaistus sakko, enimmäis- 1 v vankeutta.Nyt sitten täältä selailemaan ja arvailemaan mihin rikokseen Albus olisi mahdollisesti syyllistynyt.
Itse valkkaan tuon ydinräjähderikoksen.
Perätön vaarailmoitus. Mamba saatana!Vähimmäisrangaistus sakko, enimmäis- 1 v vankeutta.
Eli ns. sormenherisyttelyä vaativa rikkomus. Koitas ny saada aikaseks jotain täytettä lööppeihin.Vähimmäisrangaistus sakko, enimmäis- 1 v vankeutta.
Miksi? Olithan itse mukana rakentamassa siitä huomattavasti F1-Forumia paremman keskustelupalstan.Erosin joku aika sitten Areenan ylläpitäjistä.
En muista miksi siellä Facebookin puolella olin ylläpitäjä, lähinnä turhia ilmoituksia pukkasi. Onhan minulla edelleen kait oikeudet sinne ite Areenalle lätkytellä.Miksi? Olithan itse mukana rakentamassa siitä huomattavasti F1-Forumia paremman keskustelupalstan.
Taitaa "vähän" harmittaa, kun annoit Markku Laamasen joululevyn mulle.FB ja SoMe ylipäätään on muuttanut aikalailla musiikin kuluttajan suhdetta tekijöihin. Itse olen n. viitisen vuotta metsästellyt erästäkin biisiä joka paikasta, tuloksetta. No, ei kun FB:n kautta viestiä tekijälle itselleen ja sieltähän se missään julkaisematon biisi tulla pullahtaa privaboxiin MP3:na.
Vähän liiankin helppoa.
Ehkä se nyt tuossa tapauksessa on ihan sama, mut kaikissa aineissa tuo ei päde. On tullut joskus koettua kautta kantapään.jos pistää sekaisin sinistä ja punaista niin se on melko sama kummin päin niitä sekoittaa.
Huomasin aamun lehdessä juu. Sellanen koko sivun pläjäys.Puoliso järjesti puoli-vahingossa Facebook-kampanjan kun pari hoitajaa sanoi meille, että on vaatteet vähissä.
http://www.ts.fi/uutiset/turun+seutu/841350/Tyksin+lastenklinikalle+vyoryi+vaatepussukoita
:thumbup::thumbup:Puoliso järjesti puoli-vahingossa Facebook-kampanjan kun pari hoitajaa sanoi meille, että on vaatteet vähissä.
http://www.ts.fi/uutiset/turun+seutu/841350/Tyksin+lastenklinikalle+vyoryi+vaatepussukoita