Facebook

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Jahas, ilmeisesti vaimon siskolla on taas dieetti menossa, uuden vuoden kunniaksi. Vasta 6 tai 7 päivitystä tänään siitä aiheesta. Viimeksi pudotti niin ja niin monta kiloa. Ja niin ja niin monta pitäisi nyt pudottaa. Nyt vältellään sokeria, ja kaupassakin on pitänyt käydä kun kaikessa kotona olevassa on sitä. Sokeria. Ja kunhan taas kevät tulee, niin eiköhän se innostu taas hommaamaan kuntosalikortin. Sitten saamme taas lukea 6-7 päivitystä vuorokaudessa siitäkin aiheesta.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Miksi? Olithan itse mukana rakentamassa siitä huomattavasti F1-Forumia paremman keskustelupalstan.
En muista miksi siellä Facebookin puolella olin ylläpitäjä, lähinnä turhia ilmoituksia pukkasi. Onhan minulla edelleen kait oikeudet sinne ite Areenalle lätkytellä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
FB ja SoMe ylipäätään on muuttanut aikalailla musiikin kuluttajan suhdetta tekijöihin. Itse olen n. viitisen vuotta metsästellyt erästäkin biisiä joka paikasta, tuloksetta. No, ei kun FB:n kautta viestiä tekijälle itselleen ja sieltähän se missään julkaisematon biisi tulla pullahtaa privaboxiin MP3:na.
Vähän liiankin helppoa.

markoj

Custom User
Mikko Perkoila on viime aikoina ladannu tubeen kokonaisia vanhempia albumejaan. Joskus aikaisemmin laitto mulle vanhoja biisejään cd:lle poltettuna.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
FB ja SoMe ylipäätään on muuttanut aikalailla musiikin kuluttajan suhdetta tekijöihin. Itse olen n. viitisen vuotta metsästellyt erästäkin biisiä joka paikasta, tuloksetta. No, ei kun FB:n kautta viestiä tekijälle itselleen ja sieltähän se missään julkaisematon biisi tulla pullahtaa privaboxiin MP3:na.
Vähän liiankin helppoa.
Taitaa "vähän" harmittaa, kun annoit Markku Laamasen joululevyn mulle.
Joutuu näköjään"kissojen" "ja" "koirien" kanssa metsästämään takaisin kokoelmaan.
Voin kyllä myydä "hyvään" hintaan.

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Eräs nainen oli ostanut autoonsa jäähdytinnestettä, mutta oli ostanut sinistä, kun vanha oli punaista. Kyseli facebook- ryhmässä, että mitäs hän nyt. Kaikenlaisia neuvoja sai, parhaimpien joukossa vaikka se, että käy palauttamassa purkin ja vaihtaa sen oikean väriseen.
Siinä vaiheessa mun oli poistuttava, kun yksi isäntä alkoi lopulta opastaa, että sinistä nestettä voi kyllä sekoittaa punaiseen, mutta toisinpäin se ei käy.

En toki tiedä, kun en ole mikään automekaanikko, mutta ainakin mun vajavaisella logiikalla, jos pistää sekaisin sinistä ja punaista niin se on melko sama kummin päin niitä sekoittaa.

jjv

Arschloch
Ai konserteissa pitäis olla joku viesti. Eikai siinä.