Albert Oil
Hippi ja juntti
Ai no en mä sitte.
No ei sit.Ai no en mä sitte.
No miten olisi "En tuu edes sängyssä" -ryhmä? Tai "Käsille mänt" -ryhmä?En tuu.
Hienoa. Kumpaan haluat vai kumpaankikohankohan?No siten.
NO ei sua olisi huolittukaan. Säännöt.Perun osallistumiseni koska mulla on toi noin pingis.
Se Voittostudion kuvaaminen on kuule vaativaa hommaa, että alas ala.Eräs FB-kaverini, joka työkseen toimii TV-yhtiöllä kuvaajana, jaksaa hehkuttaa hirmuisesti joka jumalan kerta, kun hänen nimensä näyy jossain lopputeksteissä. Ja niitä kertoja on työnsä luonteen huomioiden verrattain usein. Ei kai siinä. Meitä on moneksi.
No oikeastihan parasta on, että ne hänen kuvaamansa ohjelmat ovat juuri tyyliin tuonkaltaisia. Ja sitten hirveä hehkutus ja linkittely, että "siellä näky mun nimi taas, näittekö kaikki".Se Voittostudion kuvaaminen on kuule vaativaa hommaa, että alas ala.
No sroi!!Serkun (ex-)mies oli pitkään FB:ssä aivan hiljaa mutta nyt sairauksista jaloilleen selvittyään on aloittanut massiivisen porvarit alas- kampanjoinnin. Ei ole uutisaihetta, jota ei mies saa käännettyä duunarit vs. porvarit- asetelmaksi. Onneksi hän ryydittää sanomaansa huikealla määrällä kirjoitusvirheitä niin päivitystensä tapailu on entistäkin miellyttävämpää.
OHOSe FB-kaveruutemme ei sitten kauaa kestänyt