Facebook

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Mulla on Facebook-kaverina pari naista, jotka olivat samalla luokalla peruskoulussa. Toinen heistä informoi fb-kavereitaan reilu tunti sitten näin: "Otin tirsat mökillä! :)". Hetki sitten satuin huomaamaan, että tiedotuksella oli 9 tykkäystä.
*tykkää*

SamiJ

Well-known member
Mulla on Facebook-kaverina pari naista, jotka olivat samalla luokalla peruskoulussa. Toinen heistä informoi fb-kavereitaan reilu tunti sitten näin: "Otin tirsat mökillä! :)". Hetki sitten satuin huomaamaan, että tiedotuksella oli 9 tykkäystä.
Onko Olga ollu sun kanssa samalla luokalla peruskoulussa? :doubtful:

Örfil

Guest
Facebook on perseestä. Olen ulkoistanut sen osaltani. Saan viikoittain raportin että kuka on "pieraissut" tai "otin tirsat" ja kuinka monta kertaa. Varsin kätevää.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kuuntelen just nyt sitä ja tätä, leikkasin nurmikon, pukeudun niin ja näin, kävin kaupassa, ostin tuota ja tätä. Oloni on ihan jees ja kohta pastean tähän uutisen ja hauskan kuvan, jonka jälkeen valmistan ruuaks jotain ja juon parhaillaan vettä.

En kanssa tajua, kuka tuollaisia höpinöitä jaksaa lukea. Facebook todellakin sucks.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Kuuntelen just nyt sitä ja tätä, leikkasin nurmikon, pukeudun niin ja näin, kävin kaupassa, ostin tuota ja tätä. Oloni on ihan jees ja kohta pastean tähän uutisen ja hauskan kuvan, jonka jälkeen valmistan ruuaks jotain ja juon parhaillaan vettä.

En kanssa tajua, kuka tuollaisia höpinöitä jaksaa lukea. Facebook todellakin sucks.
Aivan!

Sijainti
Oslo
Facebook on siis paska koska sisällöntuottajat (=omat kaverit) ovat typeriä ja mielikuvituksettomia?

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Mä poistin tilin. Toimi hyvin.

Nyt olen toki potentiaalinen massamurhaaja sekä muutenkin epäilyttävä tyyppi, mutta joskus on tehtävä valintoja.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Kertokaas mulle miten saan blokattua parin fb-kaverin tilapäivitykset ja Farmville- ym. tulokset?
Menepäs kaverin sivulle, sieltä valitset siitä kohdasta missä lukee Kaveri ja se Tick merkki (ei siis kaverilistaus) ja siitä pitäisi avautua listaus. Listauksesta pitäisi löytyä näytä uutisissa. Sen kun valitset pois, niin ei pitäisi enää näkyä.