*tykkää*Mulla on Facebook-kaverina pari naista, jotka olivat samalla luokalla peruskoulussa. Toinen heistä informoi fb-kavereitaan reilu tunti sitten näin: "Otin tirsat mökillä!". Hetki sitten satuin huomaamaan, että tiedotuksella oli 9 tykkäystä.
*tykkää*Mulla on Facebook-kaverina pari naista, jotka olivat samalla luokalla peruskoulussa. Toinen heistä informoi fb-kavereitaan reilu tunti sitten näin: "Otin tirsat mökillä!". Hetki sitten satuin huomaamaan, että tiedotuksella oli 9 tykkäystä.
Onko Olga ollu sun kanssa samalla luokalla peruskoulussa? :doubtful:Mulla on Facebook-kaverina pari naista, jotka olivat samalla luokalla peruskoulussa. Toinen heistä informoi fb-kavereitaan reilu tunti sitten näin: "Otin tirsat mökillä!". Hetki sitten satuin huomaamaan, että tiedotuksella oli 9 tykkäystä.
On mutta se kulki käsittääkseni tuolloin nimellä kiertokoulu.Onko Olga ollu sun kanssa samalla luokalla peruskoulussa? :doubtful:
Järkähtämätöntä logiikkaa.Facebook on perseestä. Olen ulkoistanut sen osaltani. Saan viikoittain raportin että kuka on "pieraissut" tai "otin tirsat" ja kuinka monta kertaa. Varsin kätevää.
SAMIKSII! Perustetaanko oma Facebookryhmä tätä varten?En kanssa tajua, kuka tuollaisia höpinöitä jaksaa lukea. Facebook todellakin sucks.
Kyllä. Ryhmässä täytyy sitten perehtyä Facebookin sisältöön, mutta vaan sen takia, että voidaan korostaa sitä, ettei se kiinnosta.SAMIKSII! Perustetaanko oma Facebookryhmä tätä varten?
Aivan!Kuuntelen just nyt sitä ja tätä, leikkasin nurmikon, pukeudun niin ja näin, kävin kaupassa, ostin tuota ja tätä. Oloni on ihan jees ja kohta pastean tähän uutisen ja hauskan kuvan, jonka jälkeen valmistan ruuaks jotain ja juon parhaillaan vettä.
En kanssa tajua, kuka tuollaisia höpinöitä jaksaa lukea. Facebook todellakin sucks.
Miksi?Nyt olen toki potentiaalinen massamurhaaja sekä muutenkin epäilyttävä tyyppi
Olin lukevinani tolen kommentista piikittelyä johonkin muuhunkin suuntaan.Facebook on siis paska koska sisällöntuottajat (=omat kaverit) ovat typeriä ja mielikuvituksettomia?
Tästä oli joku sikasiisti "tutkimus" ihan vasta, että se, ettei ole Facebook-tiliä on selkeä merkki kuulumisesta riskiryhmään.Miksi?
Menepäs kaverin sivulle, sieltä valitset siitä kohdasta missä lukee Kaveri ja se Tick merkki (ei siis kaverilistaus) ja siitä pitäisi avautua listaus. Listauksesta pitäisi löytyä näytä uutisissa. Sen kun valitset pois, niin ei pitäisi enää näkyä.Kertokaas mulle miten saan blokattua parin fb-kaverin tilapäivitykset ja Farmville- ym. tulokset?