Tuota en kyllä tuloksissa ainakaan näe.Mielestäni nyt alkaa käydä ilmi että Leclerc on hieman yliarvostettu kuski. Perustelut:
1. Kaverilla kesti puoli kautta ennen kuin alkoi voittamaan Ericssonin.
1. "Puoli kautta" on vedetty kyllä melko yläkanttiin tässä. Leclercillä oli tasan kolme kilpailua "totuttelua" Sauberilla, jonka jälkeen oli lähes poikkeuksetta sekä aika-ajossa että kisassa Ericssonin edellä.Mielestäni nyt alkaa käydä ilmi että Leclerc on hieman yliarvostettu kuski. Perustelut:
1. Kaverilla kesti puoli kautta ennen kuin alkoi voittamaan Ericssonin.
2. Nyt on tullut nähtyä että Vettelhän murentui ja tuhoutui henkisesti täysin viimeisen 3 kauden aikana lähtien siitä Hocken ulosajosta. Eli se että voitti nykyvettelin joka ei näytä pärjäävän edes Strollille todistaa ettei kyseessä kovin kummoinen suoritus ole.
3. Vilander? mainitsi viime kisan aikana että alussa kun rata oli kosteimmillaan jäi Leclerc 2-3 sekuntia per kierros. Ei selitä tuota eroa autoero mitenkään.
Minä käytin termiä "hieman" ja pysyn kannassani että Vettelin romahtaminen sai Lelclerkin näyttämään paremmalta kuin on. Kun muistellaan miten ylistettiin että hän vei Ferrarin aika-ajoissa uskomatomiin suorituksiin niin olen edelleen sitä mieltä että sinne se Ferrari hyvän kuskin mikä Lerkki käsissä kuuluikin.Muutaman päivän sisällä Verstappen oli aika-ajojen jälkeen yliarvostettu ja nyt on Leclerc. Hah
En ikinä ole rankannut Norrista älyttömän korkealle, niin pakko sanoa, että positiivisesti yllättynyt olen ollut toistaiseksi. Ajattelin Ricciardon antavan heti pataan. Eiköhän aussi kuitenkin autosta enemmän irti saa, kunhan siihen tottuu. Hällä meni Rellullakin aika kauan, että sai juonen päästä kiinni.Kauanko Ricciardolla mahtaa mennä että saa McLarenista itselleen soivan pelin? Kokenut kuski kuitenkin, joka on suorittanut joka tallissa hyvin. Ja mikähän Mäkkärissä nyt niin kanittaa vastaan, että oli ihan tulppana Landollekin?
Kimillä tosin se mittatikku eli tallikaveri lienee sieltä heikoimmasta päästä. Ihan mielenkiintoista nähdä, miten Giovinazzi pärjää, kun saa jonkun muun tallikaverin vastaan, sikäli kun f1:ssä vielä pysyy.Kimi vetää kyllä eläkkeelläkin harvinaisen hienosti - toki ehkä se ultimate terävyys (?) on hävinnyt mutta ei millään tavoin ole heittopussina kuten eräät muut.
F2 ja 2. sija ekalla kaudella on kyllä hyvä suoritus. Onhan tuo näyttänyt että myös ykkösissä on vauhtia ainakin yhdellä kierroksella. Tosiaan kyllä olis mielenkiintoista nähdä miten muita kun Kimiä vastaan pärjäis. Itse uskon ettei nyt ihan sarjan heikoimpia ole.Kimillä tosin se mittatikku eli tallikaveri lienee sieltä heikoimmasta päästä. Ihan mielenkiintoista nähdä, miten Giovinazzi pärjää, kun saa jonkun muun tallikaverin vastaan, sikäli kun f1:ssä vielä pysyy.
Kisan lopussa ero on kyllä yllättävän pieni Leclercin hype huomioon ottaen. Aika-ajoissa Sainz ei kyllä tule pärjäämään.Tämän kauden kahdessa kilpailussa Sainzillakaan ei ole ollut mitään jakoja Leclerciä vastaan.