Tuskin yhtään, tämän vuoden auto on lähtökohtaisesti susi, viimevuonna ajettiin voitoista hitailla mekaanista pitoa vaativilla radoilla tänä vuonna tämä on auton heikkous.Paljonkohan tämän kauden Ferrarin kehityksen heikkoudesta johtuu siitä, että Hamiltonille yritetään hakea säätöjä, eikä että Hamilton sopeutuu autoon?
Lerkki on liian Ferrari-rakas lähteäkseen sieltä minnekään ja todennäköisesti tuhoaa uransa siinä samalla. Ellei sitten aloite tule Ferrarin puolelta.Monacosta P12 aika-ajoissa ja kisasta ilman pisteitä, niin johan saadaan siirtohuhut käyntiin. Leclerc Astonille?
Tämän vuoden autossa on potentiaalia, kuten Hamiltonin sprinttivoitto osoitti, mutta kuskit toheloivat säädöllä. Jos ratissa olisi Verstappen, auto liukuisi radalla eteenpäin 2/3 sekuntia nopeammin kierrosajoin.Tuskin yhtään, tämän vuoden auto on lähtökohtaisesti susi, viimevuonna ajettiin voitoista hitailla mekaanista pitoa vaativilla radoilla tänä vuonna tämä on auton heikkous.
Mitä nyt Alonso taisteli maailmanmestaruudesta ihan loppuun asti, eli viimeiseen kisaan, kausina 2010 ja 2012.Ferrari on Kimin jälkeen tuonut talliin ”kovia” kuskeja, mutta todellista mestaruustaistoon kuskipuolella ei olla päästy. Yleensä vielä luotettavuus, kuskin togelointi tai karmeat taktiset mokat syynä, vaikka auto ollut kilpailukykyinen.
Jotenkin Leclerc tuo mieleen Jean Alesin, joka hänkin oli Ferrari-rakas. Valitsi mieluummin Ferrarin kuin Williamsin, mikä maksoi hänelle todennäköisesti maailmanmestaruuden.Lerkki on liian Ferrari-rakas lähteäkseen sieltä minnekään ja todennäköisesti tuhoaa uransa siinä samalla. Ellei sitten aloite tule Ferrarin puolelta.
Joo, mitä näytti statistiikkaa FP1, niin nopeissa ja keskinopeissa mutkissa Leclerc ykkönen ja hitaissa kuudes.Mitä mitä mitä ihmettä??!? Ferrari sai laitettua autoon renkaat vihdoin oikeinpäin vai mistä ihmeestä P1 ja P2 vauhti autoon on tullut? Tämänhän piti olla yksi kauden heikoimmista radoista auton vahvuuksiin nähden...