DFiaA
I told you so
- Liittynyt
- 7.2.2001
- Viestit
- 14430
2006: M. Schumacher & Massammjj sanoi:2006: M. Schumacher & Massa
2007: M. Schumacher & Räikkönen
2008: Räikkönen & Rossi
?
2007: Massa & Rossi
2006: M. Schumacher & Massammjj sanoi:2006: M. Schumacher & Massa
2007: M. Schumacher & Räikkönen
2008: Räikkönen & Rossi
?
Tuottaako lukemise ymmärtäminen vaikeuksia???formulastara sanoi:Mistähän tuo Heksa taas nuo tietonsa kaivaa. Kyllä toimittajan pitäisi tietää, että jonkunlaiset viittaukset edes johonkin roskalehtilähteeseenkin on parempi, kuin että "asia on vaan näin kun minä niin sanon".
Okei, näköjään tuotti. Mutta miten tuohon Auto Sprintin "uutiseen" sitten liittyy Nuo Shumin kommentit? Ja onko tuo loppuspekulointikin vielä Auto Sprintiltä vai Heikiltä itseltään?Mossi Superstar sanoi:Tuottaako lukemise ymmärtäminen vaikeuksia???
Eikös se Kulta sano tuossa jutussa " Italialainen Auto Sprint -lehti uutisoi jopa aerodynamiikan kriisitilasta Ferrarin uusissa 248 F1 -autoissa". Tuskin kellään Turkulaisella on niin paljoa mielikuvitusta, että keksisi noin monimutkaisia ajatuksia.....
Luulin eka, että olis Rossi, mutta eihän sitä voinu rattiin päästää ku sehän olis sammuttanu auton keskelle stadioniaLuckyman sanoi:Badoer veti donitseja avajaisissa.. näytti hitaalta. :thumbup:
Juu niin teki...Luckyman sanoi:Badoer veti donitseja avajaisissa..
Ferrari takes around 80 mechanics and engineers to Bahrain, 35 tonnes of material (€ 175.000/ 5kg flight costs) and a 1000 tyres (360 metres high, which is 20 meters less than the Empire State Building) !Mikkoz84 sanoi:Ferrarihan toimii kuin Mclaren.. :doubtful: Onkohan siinä ferrarin kriisissä sittenkin hieman perää.. puntaroikohan ferrarikin millä autolla aloittaa vai mitä ideaa on enää ajattaa vkypällä autoja
Harjottelevat vielä kuulemma Olympialaisten päättäjäisiin. :ahem:Leeds sanoi:
Onkohan tuossa kerskakulutuksessa mitään järkeä...
Tuhat (1000) rengasta!!!
Voisin kuvitella, ettei sinne pienempää määrää kannata kerralla lähettää. Ja meneekö ne kuukaudessa pilalle niin, ettei ylijäävät enää kelpaa Bahrainin kilpailun aikaan?Mickey sanoi:Bridgestone maksaa(?) kiekot, mut järjetöntä tuhlausta kun ajattelee et moniko rengas menee "roskiin" että sitä olisi koskaan laitettu edes auton alle.
1000 renkaastahan riittää 250 renkaanvaihtoon.
Bahrainin kisan aikaan on jo uudet seokset saatu renkaisiin moneen kertaan.Bobakki sanoi:Voisin kuvitella, ettei sinne pienempää määrää kannata kerralla lähettää. Ja meneekö ne kuukaudessa pilalle niin, ettei ylijäävät enää kelpaa Bahrainin kilpailun aikaan?
Niin että läppä auki vetelivät kaks kisa mittaa?? Siis täysillä kierroksilla?Joni sanoi:There is very good news from Maranello, last night a V8 engine reached 1.200 km (2 GP distances) on the testbench at full power without any problems.
Ajoivat kisasimulaation täydellä teholla. Eli jarrutuksia, kiihdytyksiä. Ei läppä auki jatkuvasti.Ghost_Glove sanoi:Niin että läppä auki vetelivät kaks kisa mittaa?? Siis täysillä kierroksilla?
Vai vaan ilman rajotuksia? hmm.. no hyvä uutinen silti..
V10:llä testauksessa on sikäli ehkä järkee(myös mäkillä), että se on tuttu vehje ja siten saavat melko suoraa vertailu pohjaa uusiin laitteisiin...
(mtv3.fi)Michael Schumacher testasi Ferrarin uutta 248-autoa, mutta sai mekaanisten ongelmien takia kokoon vain 37 kierrosta.
belated sanoi:(mtv3.fi)
Näyttää Ferrari Larenin tapaan hieman konttaavan Rellun ja Hondan perässä. Tänään Schumi jäi sekunnin Hondasta.