Ferrari 248 (F2006)

Oho

Senile membrane
Liittynyt
3.1.2000
Viestit
2357
Sijainti
Lounaalla
formulastara sanoi:
Eli tarviiko 0,1 litrainen kauko-ohjattavan kone yhtä paljon polttoainetta ja jäähdytystä kuin 3-litrainen v10? :D

Ja sille puusilmäisyydelle ei mitään mahda jos ei selviä eroja nää kuin väristä. Niinhän se hameväkikin autot toisistaan erottelee.
Jos vetäisit vähän henkeä....
 

Oho

Senile membrane
Liittynyt
3.1.2000
Viestit
2357
Sijainti
Lounaalla
formulastara sanoi:
Toi vertaus johonkin mallin moottoriin on ns. olkiukko. Luepa se mun kysymys kertaalleen ihan ajatuksen kanssa ilman niitä omia puusilmiäs ja palaa sitten astialle...
 

General FUp

Well-known member
Liittynyt
18.2.2004
Viestit
1088
Sijainti
tSadi
MaranelloRed sanoi:
Eikö tuosta saatanan "alahuulesta" tuolla keulalla päästä jo. Niin kauan kun tuo härpäkkeiden härpäke sotkee Ferrarin linjoja niin sillä autolla ei voiteta kisan kisaa. Takasiipi on muuten aika etten sanoisi tehokkaan ja monimutkaisen näköinen.
Silmä käteen vaan, erillistä juustohöylää kun siinä keulalla ei varsinaisesti enää todellakaan ole. Vertailun vuoksi...

F12005:


F12006:


Auto muuten todellakin sykäytti olemuksellaan. Kaunista ainakin, toivottavasti nopeaakin :thumbup:
 

Spam

Well-known member
Liittynyt
7.6.2003
Viestit
638
General FUp sanoi:
Silmä käteen vaan, erillistä juustohöylää kun siinä keulalla ei varsinaisesti enää todellakaan ole. Vertailun vuoksi...

F12005:

F12006:

Auto muuten todellakin sykäytti olemuksellaan. Kaunista ainakin, toivottavasti nopeaakin :thumbup:
No onpas. Ja se on muuten F2005 ja ehkä F2006. Tai siis riippuu siitä, mitä toi "varsinaisesti" tarkoittaa.
 

General FUp

Well-known member
Liittynyt
18.2.2004
Viestit
1088
Sijainti
tSadi
Spam sanoi:
No onpas. Ja se on muuten F2005 ja ehkä F2006.
Mistähän lie ykköset tulivat tuonne :eek:

Ja kun katsot laitetta, niin sehän on aivan erilainen automallien välillä.
 

Spam

Well-known member
Liittynyt
7.6.2003
Viestit
638
Pitot-putkikin (tai mikä lienee sitten onkaan, jos ei ole pitot-putki toi osa autojen etuosan päällä) on käännetty tossa keulalla hiukan alaspäin varmaankin virtaussuunnan mukaiseksi.
 

formulaX

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
248
Jäähdytysjärjestelmässä varmasti kestää hetkellisesti suuriakin lämpöenergia kuormia, kun sielä letkuissa käytetään paineistettuna vettä tai sen kaltaisia nesteitä, jotka sitovat itseensä lämpöenergiaa. Sitten kun painetaan 300 lasissa niin nesteitten lämpöjä pystytään jäähdyttään, tai niin uskon, muuten startit ja pitstopit hajottais koneet.

v8 muuttaa enemmän ajotyyliä siihen, että pitäisi talla pohjassa uskaltaa painaa ja mutkanopeudet pitäisi pystyä pitämään korkeina, joten sitä päästään renkaitten merkitykseen. Itse veikkaan, että Ferrari dominoi pelkästään Bridgestonen avulla, noin 1s per kiekka muihin. Että 2002 uusintana.
 

General FUp

Well-known member
Liittynyt
18.2.2004
Viestit
1088
Sijainti
tSadi
Spam sanoi:
Pitot-putkikin (tai mikä lienee sitten onkaan, jos ei ole pitot-putki toi osa autojen etuosan päällä) on käännetty tossa keulalla hiukan alaspäin varmaankin virtaussuunnan mukaiseksi.
Onneksi muutokset etusiivessä eivät nytkään ole aivan niin pieniä ;)
 

Spam

Well-known member
Liittynyt
7.6.2003
Viestit
638
General FUp sanoi:
Onneksi muutokset etusiivessä eivät nytkään ole aivan niin pieniä ;)
Joo mutta jotenkin mulla on sellanen olo, että toi siipi vielä menee uusiks, kunhan on nyt vähän vanhaa lainattu. Voin kyllä olla täysin väärässäkin.
 

General FUp

Well-known member
Liittynyt
18.2.2004
Viestit
1088
Sijainti
tSadi
Nyt myönnän näköhäiriöni. Katsoin että se tosiaan oli jotenkin paremmin liitetty tuohon siipeen kuin viime vuonna. Harmittaa Ferrarin puolesta että näin väärin :D

Jotenkin vain näytti että siinä höylän välissä olisi ollut edempänä sitä varsinaisen siiven levyä. Tässäpä minulle oma Mäkkärin keskipakoputki.
 
Viimeksi muokattu:

vmjs

Well-known member
Liittynyt
9.7.2003
Viestit
903
Kyl Red Bull on ollut nätein auto näistä uusista. Tää uus Ferrari on melkosen ruma, vaan mitäpä sillä on väliä josei kulje.

Ei tainnu tuo paikallinen filatsetti osua oikeaan noissa piiroksissansa. :D Kaikkea se veikkas, vaan kaikke män metsään. Rengassäännön palauduttua edelliskauden malliin Ferrari on varmasti taas mukana kärkitaistossa, ja Scheitana saa ne kaks paalupaikkaa, että voi lopettaa vihdoin uransa. :thumbup:
 

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
onkos ferkku ajanu tolla uutukaisella maanantain jälkeen?
Maanantainahan ainakin ne ajo aika vähän kierroksia. Vaikka tosin
F1racingissä lukee schumin kohdalla jotain 51 kierrosta, mut ainakin
maikkarilla muistaakseni puhuttiin 4 kierroksesta tolle uudelle autolle...

Kas maikkarilta tongin, että maanantaina sumi ajoit 30 kierrosta...
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2006/01/418829
 
Viimeksi muokattu:

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
pmv sanoi:
No joo..Esim. aika-ajovedoissa suljetaan paremman aerodynamiikan takia joitain jäähdytinaukkoja. Mutta näillä säädöillä ei tosiaankaan voi vetää kisaa läpi.
Näinköhän nykyiset parc ferme-säännöt sallii tuon tason modaamisen?
 

de rong

Banned
Liittynyt
17.1.2005
Viestit
3194
HÖYNÄ sanoi:
No tämähän on ollut selvää alusta saakka.
Yksi F1:sten masentavimpia asioita on juuri Schumin tallikaverit. Ei yhtään tasavertasta kohtelua saatika kunnon haastajaa samalla autolla!
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
de rong sanoi:
Yksi F1:sten masentavimpia asioita on juuri Schumin tallikaverit. Ei yhtään tasavertasta kohtelua saatika kunnon haastajaa samalla autolla!
näin nimenomaan...
 
Ylös