Black Leopard
Pantera negra
Vertailua:
Ei mun mielestä, sijoittelu vaan on kovin erikoinen. Tulee karavaanarit mieleenJurva sanoi:onko noissa kuvissa peilit erikokoiset?
Schumcaher kokeili samantapaista sijottelua jo viimekaudella ellei aiemmin. Vasen peili on vissiin viety ulommaksi paremman näkyväisyyden takia.Bobakki sanoi:Ei mun mielestä, sijoittelu vaan on kovin erikoinen. Tulee karavaanarit mieleen
Pieneneekö. Siis iskutilavuus ja maksimiteho varmaan pienenevät sen verran mutta pieneneekö polttoaineen kulutus mikä musta on ratkaiseva ellei terimisessä hyötysuhteessa tapahdu merkittävää parannusta.pmv sanoi:No sinänsä nuo jäähdytin-ponttoonit varmasti pienentyvät kautta linjan, kun V8 koneiden jäähdytystarve on V10 koneisiin nähden n. 20 % pienempi.
Niin sillä oli aika-ajoissa peilit eri tavalla kuin kisassa ja tosiaan epäsymmetrisesti, sanoiko se nyt, että katseli takarenkaita niistä. Mutta kyllä ne mun mielestä näyttäis nyt olevan samalla paikalla molemmat.Oho sanoi:Schumcaher kokeili samantapaista sijottelua jo viimekaudella ellei aiemmin. Vasen peili on vissiin viety ulommaksi paremman näkyväisyyden takia.
Aijaa että pelkillä renkailla voitetaan nämä mestaruudet. Joo kiitti tiedosta vaan. :ahem: :alppu:Observer sanoi:Ei vakuuta mutta renkaathan tämän homman ratkaisee. :dunno:
On siellä Bridgestonella Toyotakin. McLarenilta ei kannata odottaa yhtikäs mitään. Se on aivan selvä että Mersun V8:t paukkuu. Ja myöskin vauhti tippuu, ja kun ei kolmoskuskin apuja eikä luotettavuutta. Mersun kannattaisi toimittaa mäkille rajoitetut V10t. Voisi ehkä pärjätäkin. Ja tuo V8:n vasta sitten kun se on luotettava ja fia rajoittaa V10iä lisääJoni sanoi:Aijaa että pelkillä renkailla voitetaan nämä mestaruudet. Joo kiitti tiedosta vaan. :ahem: :alppu:
samaa mieltä, mustat siivet ja punainen runko näyttää herkulliselta suorastaanZep sanoi:Hmmm.. Musta takasiipi. Milloinkahan saamme myös mustan etusiiven ja sen aidon punaisen sävyn runkoon? Alkais olla jo aika päästä tuosta Mallun oranssista.
Zep sanoi:Hmmm.. Musta takasiipi. Milloinkahan saamme myös mustan etusiiven ja sen aidon punaisen sävyn runkoon? Alkais olla jo aika päästä tuosta Mallun oranssista.