Black Leopard
Pantera negra
Vertailua:

Ei mun mielestä, sijoittelu vaan on kovin erikoinen. Tulee karavaanarit mieleenJurva sanoi:onko noissa kuvissa peilit erikokoiset?
Schumcaher kokeili samantapaista sijottelua jo viimekaudella ellei aiemmin. Vasen peili on vissiin viety ulommaksi paremman näkyväisyyden takia.Bobakki sanoi:Ei mun mielestä, sijoittelu vaan on kovin erikoinen. Tulee karavaanarit mieleen![]()
Pieneneekö. Siis iskutilavuus ja maksimiteho varmaan pienenevät sen verran mutta pieneneekö polttoaineen kulutus mikä musta on ratkaiseva ellei terimisessä hyötysuhteessa tapahdu merkittävää parannusta.pmv sanoi:No sinänsä nuo jäähdytin-ponttoonit varmasti pienentyvät kautta linjan, kun V8 koneiden jäähdytystarve on V10 koneisiin nähden n. 20 % pienempi.
Niin sillä oli aika-ajoissa peilit eri tavalla kuin kisassa ja tosiaan epäsymmetrisesti, sanoiko se nyt, että katseli takarenkaita niistä. Mutta kyllä ne mun mielestä näyttäis nyt olevan samalla paikalla molemmat.Oho sanoi:Schumcaher kokeili samantapaista sijottelua jo viimekaudella ellei aiemmin. Vasen peili on vissiin viety ulommaksi paremman näkyväisyyden takia.
Aijaa että pelkillä renkailla voitetaan nämä mestaruudet. Joo kiitti tiedosta vaan. :ahem: :alppu:Observer sanoi:Ei vakuuta mutta renkaathan tämän homman ratkaisee. :dunno:
On siellä Bridgestonella Toyotakin. McLarenilta ei kannata odottaa yhtikäs mitään. Se on aivan selvä että Mersun V8:t paukkuu. Ja myöskin vauhti tippuu, ja kun ei kolmoskuskin apuja eikä luotettavuutta. Mersun kannattaisi toimittaa mäkille rajoitetut V10t. Voisi ehkä pärjätäkin. Ja tuo V8:n vasta sitten kun se on luotettava ja fia rajoittaa V10iä lisääJoni sanoi:Aijaa että pelkillä renkailla voitetaan nämä mestaruudet. Joo kiitti tiedosta vaan. :ahem: :alppu:
samaa mieltä, mustat siivet ja punainen runko näyttää herkulliselta suorastaanZep sanoi:Hmmm.. Musta takasiipi. Milloinkahan saamme myös mustan etusiiven ja sen aidon punaisen sävyn runkoon? Alkais olla jo aika päästä tuosta Mallun oranssista.
Zep sanoi:Hmmm.. Musta takasiipi. Milloinkahan saamme myös mustan etusiiven ja sen aidon punaisen sävyn runkoon? Alkais olla jo aika päästä tuosta Mallun oranssista.