Miksi, eihän ne aja kisaa keskenään, ennemmin kannattais vertailla FERRARI vs. mäcciVesku
Näin on, mutta minua kiinnostaisi tarkka ja perusteellinen (tilasto)vertaillu 2002/2003GA!
Miksi, eihän ne aja kisaa keskenään, ennemmin kannattais vertailla FERRARI vs. mäcciVesku
Näin on, mutta minua kiinnostaisi tarkka ja perusteellinen (tilasto)vertaillu 2002/2003GA!
Ois vaan mukava nähdä minkälainen floppi se 2003GA on. winkRami:
Siksi, että Observer väitti tuossa aikaisemmin, että 2003GA olisi hitaampi kuin 2002. Onko asia tosiaan näin?? Taitaisi olla noin 8 kilpailua, mistä vertailun voisi tehdä?Rami:
Aivan varmasti! doubtfulRami:
siis 2003GA on hitaampi kuin 2002, eipä mäkki sitten olekkaan kehittänyt autoaan uuteen iskuun, FERRARIlla vaan on heitetty ankkuri ulos ettei kisoista tulis liian tylsiä
Elikkäs tänä vuonna ajetaan 2-3 stoppia viimevuoden 1-2 sijaan. F2003GA on sitten vielä hitaampi eek!Asko S.:
Jos nuo ajat on kilpailun nopeimpia kierroksia kuten luulen, kannattaa huomioida että eri taktiikka vaikuttaa niihin...