Eipä olis tosiaan eka kerta RoniltaMaranelloRed sanoi:Jaahas. Ja kuinkahan kauan menee kun Ron ottaa esille ruutupaperia ja väsää protesin.
Näköharha kyllä ne ihan samasta kohtaa alkaa.Ghost_Glove sanoi:Näyttää olevan melko paljon uutta Ferkulla.......
Onko tuo keskipakoputki-ilmiö vai onko noi lisä siivet erikohdissa toisiinsa nähden? Mutta komeet hävittäjän siivet kyl...
Taitavat olla myös sen takia, että mekaanikkojen ym. henkilöiden olisi helpompi havaita noi siivet. Eipä sitten jää hiha kiinni tai kukaan potkaise niitä. Pois lukien mr. Stepney, tietenkin.TMK sanoi:Onko ne tosiaan aivan terävät kärjestä ku pitää tuollaset suojat olla?Ei harjoituksissa tullut kiinnitettyä niin huomiota
Laittomat siivenlämmittimet? :doubtful: :alppu:TMK sanoi:Onko ne tosiaan aivan terävät kärjestä ku pitää tuollaset suojat olla?Ei harjoituksissa tullut kiinnitettyä niin huomiota
Nehän on tehty Kimiä varten. Kasvava poika tarvitsee energiaa matkan aikana, ilmiselvät makkaratikut. Massan "suuttimista" tulevan kuuman ilman voimasta lörssi paistuu tuossa kummasti.mh_84 sanoi:Laittomat siivenlämmittimet? :doubtful: :alppu:
Tai joku muu McLareniin samanlaiset.MaranelloRed sanoi:Jaahas. Ja kuinkahan kauan menee kun Ron ottaa esille ruutupaperia ja väsää protesin.
Onhan Ferrarillakin tuota unohtelun historiaa. Unohtivat jarrujen jäähdyttäjän ja jollen ihan väärin muista, joskus aikaisemmin jäi nykyisin kielletty näköesteeksi tarkoitettu "kate" päälle varikolta lähtiessä.mh_84 sanoi:On se hyvä ettei Toyotalla ole tuollaisia, melko varmasti unohtuisi suojat paikalleen ennen kisaa
Se kate jäi kylläkin McLarenilla Coulthardin autoon, tai sitten en vain muista Ferrarin vastaavaa.WebSlave sanoi:Tai joku muu McLareniin samanlaiset.
Onhan Ferrarillakin tuota unohtelun historiaa. Unohtivat jarrujen jäähdyttäjän ja jollen ihan väärin muista, joskus aikaisemmin jäi nykyisin kielletty näköesteeksi tarkoitettu "kate" päälle varikolta lähtiessä.
Muistin siis kuitenkin väärin. En ainakaan löytänyt googlettamalla mainintoja kuin tuosta DC:n tapauksesta.verge sanoi:Se kate jäi kylläkin McLarenilla Coulthardin autoon, tai sitten en vain muista Ferrarin vastaavaa.
Lähde/URL? Vaikken tuota kyseenalaistakaan, mutta olis kiva lukea tuokin.Moe Szyslak sanoi:Aika tehokkaasti toimii noi kapyysien siivet.:thumbup:
FIAn sivujen mukaan auttavat virtauksissa niin paljon, että voivat käyttää enämpi etusiipeä ja saada näin enämpi lämpöä eturenkaisiin.
Kateessa ollut vauhti on näiden tietojen mukaan johtunut aika paljon juuri siitä, että eturenkaat käy liian kylmänä.
Ei enää!:thumbup:
No tässä on yks: http://www.formula1.com/news/technical/2007/777/437.htmlmustakaari sanoi:Lähde/URL? Vaikken tuota kyseenalaistakaan, mutta olis kiva lukea tuokin.
http://www.formula1.com/news/technical/2007/777/442.htmlTuolta löytyy aina uudet specsit mitä talli tuo kisoihin.:ahem:mustakaari sanoi:Lähde/URL? Vaikken tuota kyseenalaistakaan, mutta olis kiva lukea tuokin.
Kyllähän tohon vielä "pirunsarvet" mahtuis...Espilepsia sanoi:Mahtaakohan tuohon Ferrariin enää saada lisää ilmanohjaimia? Aika naurettavuuksiin on alettu menemään, jos vaikka vertaa vaikkapa 3 vuoden takaisiin autoihin.
Juu eihän tuossa nyt vielä noita kovasti ole...Espilepsia sanoi:Mahtaakohan tuohon Ferrariin enää saada lisää ilmanohjaimia? Aika naurettavuuksiin on alettu menemään, jos vaikka vertaa vaikkapa 3 vuoden takaisiin autoihin.