pmv
Well-known member
Niinpä...Ja jos Mclarenin tai minkä tahansa tallin sponssit katsoo homman huonoksi bisnekseksi, ei se voi olla vaikuttamatta tallien talouteen. Isojakin tiimejä on tippunut ykkösistä!
Mitä noihin kone-konfiguraatioihin tulee, niin en kyllä pitäisi Ferrarin vakioautojen markkinointia tai BMW:n M5 mallia millään tavalla merkittävinä tekijöinä f1-sääntöjä luodessa. Molempia menee kaupaksi niin paljon kuin vain raaskitaan tehdä. Sitävastoin Bemarin f1-menestyksellä on jollain lailla merkitystä BMW:n yleiseen markkinointiin. Siinä mielessä ei kai liene väliä onko f1:ssä V8 vai V10, kunhan voittoja tulee. Ja mistä sitä tietää, vaikka seuraavan M3:n pellin alla olisi f1-henkinen V8 kone.
Mitä noihin kone-konfiguraatioihin tulee, niin en kyllä pitäisi Ferrarin vakioautojen markkinointia tai BMW:n M5 mallia millään tavalla merkittävinä tekijöinä f1-sääntöjä luodessa. Molempia menee kaupaksi niin paljon kuin vain raaskitaan tehdä. Sitävastoin Bemarin f1-menestyksellä on jollain lailla merkitystä BMW:n yleiseen markkinointiin. Siinä mielessä ei kai liene väliä onko f1:ssä V8 vai V10, kunhan voittoja tulee. Ja mistä sitä tietää, vaikka seuraavan M3:n pellin alla olisi f1-henkinen V8 kone.