-93: Montezemolo sanoi Ecclestonelle että josOriginally posted by Davidian:
No mitähän Ferrarille suotuisia päätöksiä se FIA sitten on aina tehnyt? Eikä mitään vainoharhoja sitten!
Joo tuossa asemassa olevan miekkosen pitäisi osata pitää turpansa kiinni ja omat suosikkinsa omana tietonaan. Paras vaihtoehto tietysti olisi että sinne johtoon saataisiin joku melko lailla puolueeton tyyppi.Originally posted by Sam:
Minua risoo eniten Malesian toleranssit sekä Bernien julkisesti kommentointi kesken kauden: Toivon että Schumi ja Ferrari voittavat mestaruuden.
TUO OLI TÖRKEÄÄ!
Jooh, turha noille on mitään faktoja selittää, kun ne tulkitsee ne kuitenkin vain meidän vainoharhoiksi. Ite elävät silmät ummessa ja väittävät yötä päiväksi.Originally posted by hakaf1:
-93: Montezemolo sanoi Ecclestonelle että jos
ei elektroniikkaa (mm. aktiivijousitus, ABS) kielletä ykkösissä,
niin Ferrari vetäytyy... noh, -94 ne oli sit kaikki kielletty... mm. Rosberghan sanoi v.-93 että Barnard ja kumppanit ei millään saanu niitten aktiivia toimiin käytännössä
ollenkaan... sit seuraavaks tulee mieleen se kuinka oli "taktiikan riemuvoitto" Suzukassa -97 ku Irvine petas Michaelille voiton... pari kuukautta myöhemmin ku DC anto häkälle tietä Melbournes, niin johan tuli FIA:lta negatiivinen lausunto "tiimityöskentelystä"... seuraavaks olikin vuorossa malesian +/-5mm toleranssit... (jännä juttu ettei kukaan muu tienny sillon näistä toleransseista paitsi FIA & Ferrari???)... and so on... täs oli niitä mitä meikku muistaa.... joku lisätköön/kommentoikoon jos haluaa/kiinnostaa...
-JHä-
Mclaren on silti ainoa auto, joka levenee rengaslämpöjen laskiessa, no ainakin sillon kun auto on sääntöjen mukaan liian leveä. löytyy näitä FIAn puolelta suosimis esimerkkejä toisestakin suunnasta.Originally posted by mikæl:
Ei nyt aivan. McLaren on vetänyt mattoja Ferrain alta aina kun on voinut. Mm Nürrellä Ferrari rämpi Dennisin uhattua etukäteen sitä jonkin teknisen vippakonstin paljastamisesta. Asioissa on vain se ero, että FIA on niin siekailematta aina Ferrarin kannalla - jopa julkisuudessa saati tuomioistuimissa. Nyt voisi olla hyvä syy pelätä, että FIA saa tätä menoa haluamansa. Ja tähän ei ole otettu mukaan ollenkaan sitä miten järjestö suosii Schumacheria Ferrain ratissa - kuten maaliviivan ylitys varikolla tmv...
Ainoo ratkaisuOriginally posted by abc:
Eihän Dennisin olisi mitään järkeä alkaa iniseen siitä, ku ei sitä pystytä todistamaan varsinkaan FIA:n toimesta.
Niiden pitäisi varastaa yksi Ferrari ja tutkia se itse ja informoida mediaa.