Oho taas osoitti minka takia hanen kommenttejaan kannattaa lukea.
Pisaran muodosta sen verran, etta se muuttuu ilman nopeuden (tassa tapauksessa auton) muuttuessa, eli optimi-pisaraa on vaikea loytaa.
Toisaalta se toimii vain yksin, ei jos sen peraan laitetaan pari renkaita. Jotenkin aerodynaamiselta puolelta (ilman etta alan nyt laskemaan tuon peran ilmanvastusta verrattuna vanhaan) tuo uusi pera ilman ilmanohjaimia tuntuu hitaammalta kuin vanha.
Todennakoisesti peraan tulee viela jotain, ja kuten mikael mainitsi, moni tulee seuraamaan mielenkiinnolla mita tapahtuu.
Pisaran muodosta sen verran, etta se muuttuu ilman nopeuden (tassa tapauksessa auton) muuttuessa, eli optimi-pisaraa on vaikea loytaa.
Toisaalta se toimii vain yksin, ei jos sen peraan laitetaan pari renkaita. Jotenkin aerodynaamiselta puolelta (ilman etta alan nyt laskemaan tuon peran ilmanvastusta verrattuna vanhaan) tuo uusi pera ilman ilmanohjaimia tuntuu hitaammalta kuin vanha.
Todennakoisesti peraan tulee viela jotain, ja kuten mikael mainitsi, moni tulee seuraamaan mielenkiinnolla mita tapahtuu.