Tuohan on vähän ku laittas purjeveneeseen propellin pyörittämään tuulta purjeelle.E. Tuhero:
Enpä usko tuolla merkitystä olevan... ei perinteinenkään ratkaisu hirveästi autoa eteenpäin työntänyt =)
Tuohan on vähän ku laittas purjeveneeseen propellin pyörittämään tuulta purjeelle.[/QB][/QUOTE]Henkka
[/qb]
Johan nyt jotakin. Kalevin kommentista irtosi päivän parhaat naurut.Kalevi:
Aivan upeat muodot Ferrariautolla varsinkin lintuperspektiivistä katseltuna, oikein vanhan silmiä hivelee.
Sääli vaan että tuo sulavalinjainen kokonaisuus menee pilalle siinä vaiheessa kun se vääräleukainen mulkero istutetaan ohjaamoon.
Originally posted by vermula:
[QB]Pieneltä ainakin näyttää perä verrattuna muihin, mutta missä kaikki laitteet on? Onko siinä polttoainesäiliötä olenkaan? Vai mennäänkö koko kausi 3 stopilla, mitä Rubens jo kokeili useassa kisassa?
Mielenkiintoinen näkökanta. Ferrarin taktiikka neroilta voisi tuommoista taktiikkaa odotellakkin. Pienemmän peräosan/auton hyöty nopeudessa korvaa muutamat varikko stopit. Jospas se onkin syy (varmistellaan hyötysuhde) sille otetaanko uusi malli käyttöön avauskisoihin.
Äläpäs sano, siittiöltähän se näyttää ja ne ovat nopeita!Kalevi:
Aivan upeat muodot Ferrariautolla varsinkin lintuperspektiivistä katseltuna, oikein vanhan silmiä hivelee.
Sääli vaan että tuo sulavalinjainen kokonaisuus menee pilalle siinä vaiheessa kun se vääräleukainen mulkero istutetaan ohjaamoon.
Jos pakokaasujen ohjaamisesta takasiivekkeille ei olisi hyötyä niin miksi sitten kaikki tallit yht'äkkiä rupesivat käyttämään näitä teleskooppipakareita sen sijaan että pakokaasut ohjattiin diffuusoreihin? doubtfulE. Tuhero:
Enpä usko tuolla merkitystä olevan... ei perinteinenkään ratkaisu hirveästi autoa eteenpäin työntänyt =)
Mut niin, ehkä joku insinööri voi tuollekin teorialle nollasta poikkeavan arvon saada.