Tuohan on vähän ku laittas purjeveneeseen propellin pyörittämään tuulta purjeelle.E. Tuhero:
Enpä usko tuolla merkitystä olevan... ei perinteinenkään ratkaisu hirveästi autoa eteenpäin työntänyt =)
Tuohan on vähän ku laittas purjeveneeseen propellin pyörittämään tuulta purjeelle.[/QB][/QUOTE]Henkka
[/qb]
Johan nyt jotakin.Kalevi:
Aivan upeat muodot Ferrariautolla varsinkin lintuperspektiivistä katseltuna, oikein vanhan silmiä hivelee.
Sääli vaan että tuo sulavalinjainen kokonaisuus menee pilalle siinä vaiheessa kun se vääräleukainen mulkero istutetaan ohjaamoon.![]()
![]()
Originally posted by vermula:
[QB]Pieneltä ainakin näyttää perä verrattuna muihin, mutta missä kaikki laitteet on? Onko siinä polttoainesäiliötä olenkaan? Vai mennäänkö koko kausi 3 stopilla, mitä Rubens jo kokeili useassa kisassa?
Mielenkiintoinen näkökanta. Ferrarin taktiikka neroilta voisi tuommoista taktiikkaa odotellakkin. Pienemmän peräosan/auton hyöty nopeudessa korvaa muutamat varikko stopit. Jospas se onkin syy (varmistellaan hyötysuhde) sille otetaanko uusi malli käyttöön avauskisoihin.
Äläpäs sano, siittiöltähän se näyttää ja ne ovat nopeita!Kalevi:
Aivan upeat muodot Ferrariautolla varsinkin lintuperspektiivistä katseltuna, oikein vanhan silmiä hivelee.
Sääli vaan että tuo sulavalinjainen kokonaisuus menee pilalle siinä vaiheessa kun se vääräleukainen mulkero istutetaan ohjaamoon.![]()
![]()
Jos pakokaasujen ohjaamisesta takasiivekkeille ei olisi hyötyä niin miksi sitten kaikki tallit yht'äkkiä rupesivat käyttämään näitä teleskooppipakareita sen sijaan että pakokaasut ohjattiin diffuusoreihin? doubtfulE. Tuhero:
Enpä usko tuolla merkitystä olevan... ei perinteinenkään ratkaisu hirveästi autoa eteenpäin työntänyt =)
Mut niin, ehkä joku insinööri voi tuollekin teorialle nollasta poikkeavan arvon saada.