AnttiL
Reittinörtti
https://www.rallit.fi/mm-rallipomolta-taystyrmays-villeille-huhuille/
Millener sanoo ei Rally2:lle pääluokkana
Millener sanoo ei Rally2:lle pääluokkana
Jos muut haluavat Rally2:den, mutta M-sport ei niin yhtä hyvin voisivat lähteä sarjasta.https://www.rallit.fi/mm-rallipomolta-taystyrmays-villeille-huhuille/
Millener sanoo ei Rally2:lle pääluokkana
Sitä en kiistä, mutta on kumma kun haluavat väkisin pitää kiinni R1-autoista. Fordiltahan löytyy Rally2-luokan Fiesta.Huhujen mukaan ovat muutenkin lähdössä? No mutta ei vakavasti ottaen kyllä voi m-sportia aliarvioida. Kyllähän he budjettiin nähden tekevät oikeasti älyttömän kovaa jälkeä.
Tottakai he haluavat ajaa r1 llä. Ei siinä ole mitään kummallista että haluavat jatkaa nykyisillä säännöillä. Nyt he ottavat kuokkaan vain Toyotalta ja Huyndailta. Jos pääsarjaksi tulisi r2 he ottaisivat kuokkaan todennäköisyydellä Toyotalta, Huyndailta, Skodalta ja assulla Sitikalta (varauksella).Sitä en kiistä, mutta on kumma kun haluavat väkisin pitää kiinni R1-autoista. Fordiltahan löytyy Rally2-luokan Fiesta.
....ja ovat olleet mukana myös pitkään. Ovat myös keksineet hyvän bisnesmallin jota ei tuossa mittakaavassa kukaan aiemmin ole saanut toimimaan yhtä menestyksekkäästi jos vertailukohtana pidetään esim Prodriveä, Astraa, Ras sportia ja mitä näitä nyt on.Huhujen mukaan ovat muutenkin lähdössä? No mutta ei vakavasti ottaen kyllä voi m-sportia aliarvioida. Kyllähän he budjettiin nähden tekevät oikeasti älyttömän kovaa jälkeä.
Monina vuosina näissä autoissa ei ollut myöskään mitään isompaa sponssitarraa...Lancialla oli Martini, Toyotalla jokin öljy-yhtiö, Subarulla 555 jne mutta Mitsuissa ei ollut juuri mitään ennen Loixin mukanaan tuomaa tupakkarahaa.Josta tulikin aasinsillalla mieleen täysin päinvastaisesti toiminut Andrew Cowanin rallitiimi joka ei myynyt yhtäkään autoa ulos, mitä nyt Lampi ja pari saksalaista heidän kalustollaan ajeli. En tiedä mikä ajatus tuossa oli tauatalla vai määrättiinkö Japanista toimintamalli....
Sanoiko hän viimeisen sanan ja se on ei? Turhaan hän siellä mesuaa. Kehitys kehittyy, eikä siinä isosti olla mukana jos parannusehdotukset ovat luokkaa "meidän pitää saada enemmän autonvalmistajia!", "jos tuote on hyvä, kyä massia löytyy!".https://www.rallit.fi/mm-rallipomolta-taystyrmays-villeille-huhuille/
Millener sanoo ei Rally2:lle pääluokkana
Ei löydy kauaa kun viimeinen Fiesta on jo rullannut ulos linjan pästä. Tiedä sit voisivatko tehdä Pumasta R2 kilpuria?Sitä en kiistä, mutta on kumma kun haluavat väkisin pitää kiinni R1-autoista. Fordiltahan löytyy Rally2-luokan Fiesta.
Mk7 Fiesta ja Puma ovat aikalailla saman kokoisia ja perustuvat muutenkin samaan pohjalevyynEi löydy kauaa kun viimeinen Fiesta on jo rullannut ulos linjan pästä. Tiedä sit voisivatko tehdä Pumasta R2 kilpuria?
Ei kai sillä fiestalla muutenkaan loputtomiin asti mennä. Tulikos se ulos 2020 vai 21 ?Ei löydy kauaa kun viimeinen Fiesta on jo rullannut ulos linjan pästä. Tiedä sit voisivatko tehdä Pumasta R2 kilpuria?
2017 tuli markkinoilleEi kai sillä fiestalla muutenkaan loputtomiin asti mennä. Tulikos se ulos 2020 vai 21 ?
Siis tämä viimeisin päivitys? Vai onko siitäkin niin kauan aikaa muistelin että Suninen ajoi sitä jossain kisassa wrc:n sijaan.2017 tuli markkinoille
Niin siis Fiesta Rally2 tuli 2019 mutta siviiliauton korimalli on ollut WRC-autossa jo kauden 2017 alusta asti.Siis tämä viimeisin päivitys? Vai onko siitäkin niin kauan aikaa muistelin että Suninen ajoi sitä jossain kisassa wrc:n sijaan.
Onko formulamiehen helpompi taktikoida eri kuskikokoonpanoilla pisteistä.https://www.rallit.fi/wrc-tallipomo-puolustaa-rallin-mm-sarjan-jattiuudistusta-emme-voi-nahda-vain-negatiivista/
Abiteboul puolustaa uutta pistesysteemiä.
https://www.rallit.fi/wrc-tallipomo-puolustaa-rallin-mm-sarjan-jattiuudistusta-emme-voi-nahda-vain-negatiivista/
Abiteboul puolustaa uutta pistesysteemiä.
Aamen!Emme voi toimia niin, että hakkaamme FIA:n toimiston ovea vaatien muutoksia lajin perusluonteeseen, ja sitten kun niin tehdään, näemme siinä vain negatiivista
ja sama kuvamuodossa:Emme voi toimia niin, että hakkaamme FIA:n toimiston ovea vaatien muutoksia lajin perusluonteeseen, ja sitten kun niin tehdään, näemme siinä vain negatiivista