nordic man
Well-known member
- Liittynyt
- 9.5.2009
- Viestit
- 3876
Ei mitään tuollaista. Poistetaan tämä vähäinenkin kikkailu ja normaali järjestelmä käyttöön.
Niin eikö formaatin lyhennys ole suunnitelmissa, mutta sitä ei ehditty vielä täksi kaudeksi tehdä? Siihen asti tämä uusi pistelasku menee puolestani laastariratkaisuna.En tiedä, että onko tämä ongelma loppuen lopuksi tämä 3 päivän kisaformaatti. Tämä on liian pitkä vaikka kuinka asiaa hilloaa. Pitäisikö kokonaisuus saada 2 päiväiseksi vaikka väkisin?
Saatiinko nopein selville näiden kahden pitkän ajopäivän aikana? Mielestäni kyllä, joten ihan hyvin olisi voinut kilpailu päättyä jo tähän lauantai iltaan.En tiedä, että onko tämä ongelma loppuen lopuksi tämä 3 päivän kisaformaatti. Tämä on liian pitkä vaikka kuinka asiaa hilloaa. Pitäisikö kokonaisuus saada 2 päiväiseksi vaikka väkisin?
Sama idea kuin alkujaan WRC:n lanseerauksesa. Niillähän piti ajaa vain MM kisoissa. Alemmilla tasoilla oli sit tää Regional Rally Car eli RRC joka oli ikäänkuin WRC Lite.Mitäs järkeä tässä olisi? Vai oliko tää sarkasmia?
Toiset nousee ylöspäin. Eli jos Neuville keskeyttää, Ogier saa 18 pistettä jne.Nyt kun Neville otti kiinnityksen ekoihin La pisteisiin nnin herää kysymys mitä La pisteille tehdään jos joku pisteille yltäneistä keskeyttää huomenna? Putoaako hän vain välistä muiden sijoitusten säilyessä ennallaan vai nousevatko taakse jääneet vastaavasti ylöspäin La pisteissä?
Sehän olikin menestyksekäs formaatti...mutta tuossa esimerkissä esim SM-sarjaa tai EM-sarjaa normaalisti kiertävä ei voisi osallistua MM-ralliin autollaan ostamatta siihen päivityskittiä (+ testaukset jne)Sama idea kuin alkujaan WRC:n lanseerauksesa. Niillähän piti ajaa vain MM kisoissa. Alemmilla tasoilla oli sit tää Regional Rally Car eli RRC joka oli ikäänkuin WRC Lite.
Tämä on kyllä totta, tietyt kisat voisivat olla pidempiä.Mikä vika tuossa nyt on? Monteen mielestäni kuuluu monta päivää. Jotkut toiset kisat voivat olla lyhyempiä-
Jep. S2000 Fiesta ja Ogier meni siihen ansaan. Ja muistaakseni myös Tommi oli ollut ihan ihmeissään ja sanonut että nyt teki Mikko virheen kun lähtee nastoilla...Muistan tarinan, kun Hirvosen Fiestan alle meneviin renkaisiin maalattiin hopatussilla nastat. Muut kävivät vakoilemassa ”tehdastallin” varikkopilttuuta ja matkivat valinnat. Oliko S2000 vai R5, en muista.
Aika klassikkokamaa kyllä. A-luokan höynäytys.Muistan tarinan, kun Hirvosen Fiestan alle meneviin renkaisiin maalattiin hopatussilla nastat. Muut kävivät vakoilemassa ”tehdastallin” varikkopilttuuta ja matkivat valinnat. Oliko S2000 vai R5, en muista.
Onko jollain muuten jäänyt tästä "maalauksesta" kuvamateriaalia taltioiduksi?Muistan tarinan, kun Hirvosen Fiestan alle meneviin renkaisiin maalattiin hopatussilla nastat. Muut kävivät vakoilemassa ”tehdastallin” varikkopilttuuta ja matkivat valinnat. Oliko S2000 vai R5, en muista.