FIA rakentaa rallia.

delorean

Well-known member
Sijainti
JKL
Sehän olisikin kun vedettäisiin Toyota ja m-sport kombolla. Aina välillä Fian touhut ihmetyttää.

Tai sitten vaan pelataan aikaa ja bluffataan.
Olisikohan niillä ollut jotain tietoa Hyundaista olemassa päätöksen tueksi? Yksityistallilla ensikausi? Tai jotain... Kun yhdestä kaudesta kuitenkin vain puhe...

jjx

Well-known member
Olisikohan niillä ollut jotain tietoa Hyundaista olemassa päätöksen tueksi? Yksityistallilla ensikausi? Tai jotain... Kun yhdestä kaudesta kuitenkin vain puhe...
On sitä ennenkin vedetty useampi kausi kahdella tallilla (Citikalla ja Fordilla) joten ehkä 26 vuosi ajatellaan voitavan uhrata välivuodeksi vaikka vain kahdella automerkillä.....ja jos 26 vedettäis rally2 lla, nii Msport olisi suuri häviäjä ja Skoda tulisi ihan puskista voittotaisteluun joten olisi kohtuutonta rangaista esim Msporttia sääntömuutoksella kun ovat kerta pisimpään olleet mukana. Se lojaalisuus.

Magnum2300

Well-known member
Jos MSportille kerrottaisiin ajoissa, että Rally2 on tuleva ykköstaso, niin kyllä he voittoauton tekisivät. He ovat joka ikinen kerta taikoneet voittoauton ja olen varma, että niin kävisi taas.

jjx

Well-known member
Jos MSportille kerrottaisiin ajoissa, että Rally2 on tuleva ykköstaso, niin kyllä he voittoauton tekisivät. He ovat joka ikinen kerta taikoneet voittoauton ja olen varma, että niin kävisi taas.
Ei ehkä olisi heidän kannaltaan järkevää sijoittaa isoa määrää rahaa rakentaakseen voittaja auton vain yhdeksi vuodeksi ja tuskin emotehdasta kiinnostaa rahoittaa automallia jota ei valmisteta..

AnttiL

Reittinörtti
Sijainti
Tampereen lenkki
Ehkä jos Rally2 olisi pidemmän aikaa pääluokka, mutta ei sitä pelkäksi välivuodeksi tehtäisi.

Uusia Rally2-autoja saa muuten luokitella vielä ensi vuoden loppuun asti, ei enää sen jälkeen.