Finnish GPL Championships 4

• Viestiketjun aloittaja Hënkka
  • Aloituspäivämäärä

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Pari kuskia on osallistunut karsintoihin 2 kertaa (tämä ei koske torstaina
ajaneita, jotka näin saivat tehdäkin) ja heiltä voimaan jää vain ensimmäinen
yritys
=O

Jaahas, se olikin sitten kiellettyä ..no, eipä tuo ensimmäisen aika paljoa toisesta poikennut.

Sohvaperuna

Well-known member
Divarijaot tehdään sitten kuulemma raa'asti aikojen perusteella, joten pitänee taktikoida. Saan osallistua tämäniltaiseen aika-ajoon, koska en ollut ilmoittautunut sunnuntaina divisioonaan ja muutenkin homma meni koneen kanssa leikkimiseksi.

Nyt vaan pitäis sitten minun (ja Henkankin) ajaa mahdollisimman tarkkaan se 1:20,87, jos meinataan samaan divariin päästä. Eikä sekään välttämättä takaa mitään, jos ollaan ihan divarin "ala- tai ylärajalla"...pitää yrittää olla tarkkana!

Hënkka

Guest
Tänään parani ennätys kun tossa ajelin. Nyt se on 1.20,18 mutta kierros tuli vähän säkällä. Vähän vähemmällä riskillä uskon ajavani 1.20,50-1.20,70. Sillä on samat divarit aika lähellä.

Sohvaperuna

Well-known member
Kummallista, tän keskustelusysteemin etusivun mukaan täällä pitäisi olla 20:55 kirjoitettu Henkan? viesti. Mulle sitä ei kuitenkaan näy...

Henkalla tais olla sitten teknisiä ongelmia tossa uusinnassa? Kannattaa vaatia vielä yhtä karsinta-ajoa, sullahan oli ihan hyvin pullat uunissa siinä ekassa sessiossa, kunnes....

Mites Akimilla sujui...? Itse v***uunnuin shift+r:n toimimattomuudesta ajettuani seinään muutaman kerran ja se siivitti vähän liian lujaan vauhtiin tuota samaan divariin sijoittumista ajatellen.

Katotaan nyt miltä se divarijako näyttää ja toivotaan vielä yhtä aika-ajosessiota, jos Henkka ei saanut ollenkaan aikaa.

Hënkka

Guest
Mä deletoin sen viestin, kun selvis että ne ajat ei jää voimaan. :mad: Uuttaa karsintaa on ilmeisesti tulossa. Huoh... :(

Sohvaperuna

Well-known member
Meikäläisen aika oli loppujen lopuksi 1:19,68, jolla heltis ykkössija siinä sakissa. Saa nähdä mihin toi riittää. Ainakaan Tuheron kanssa ei vissiin olla sitten samassa divarissa. :(

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
No ei olla varmaankaan, mutta eipä se nyt tärkeintä olekkaan. Toki jokainen ajaa siellä mihin nopeutensa perusteella kuuluu.Tuo 1.19.6 on kyllä vietävän kova aika.. ykkönen kutsuu.
Voidaanhan kait sitä silti samassa tallissa ajaa vaikkei divari olisikaan sama?

Hënkka

Guest
Mites peruna noin hurjan ajan latas? :eek:

Joku väitti #gpl irkki-kanavalla, että jo semmonen 1.20.4 riittäs ykköseen.

Sohvaperuna

Well-known member
Originally posted by Henkka:
<STRONG>Mites peruna noin hurjan ajan latas? :eek:

Joku väitti #gpl irkki-kanavalla, että jo semmonen 1.20.4 riittäs ykköseen.</STRONG>
Jaa-a, kai se Lotuksella ajamattomuus (auton nopeus yllätti) yhdistettynä oman kämmäilystä v***uuntumiseen vaikutti positiivisesti. 1:20 tais alittua ainakin kolmesti. Tuo aika olis oikeuttanut tosin viime kaudella ykkösdivarissa vasta yhdeksänteen lähtöruutuun, joten ei se nyt kovin kummoinen ollut.

On noissa karsinnoissakin tainnu taso heitellä eri päivinä jonniinverran. Eikös 1:20,7 riittäny joku päivä kakkostilaan...?

Henkka vaan samaan divariin ;), en kyllä suostu ajamaan ykkösdivarissa vaikka sinne sattuisin ajan perusteella pääsemään, ei kiinosta ne täysmittaiset kisat yhtään.

Hënkka

Guest
Ykkösessä ei ajeta ilmeisesti 100% kisoja, kun halukkaita siihen oli liian vähän.

Hënkka

Guest
Tossa irkkikanavalla aikoja keräävä tyyppi sanoi, että Sohvaperuna ois ajanu kahdesti. Ilmeisesti jälkimmäinen suoritus hylätään silloin. :confused:

akim

Well-known member
Originally posted by Sohvaperuna:
<STRONG>Mites Akimilla sujui...? </STRONG>

Eilinen aika-ajo ei mennyt kovin hyvin, joten minun kannalta hyvä että se uusittiin. Tänään tosin kulki vain hieman paremmin. Tulos 1.20.6xx Fersulla.

Sohvaperuna

Well-known member
Asian pitäisi olla kunnossa, sillä kysyin lupaa tiistain karsintoihin osallistumiseen Sampo Peltoselta ja sen myös sain (toivottavasti ko. herra vastaa asiasta).

Argumentteina mulla oli, että rekisteröidyin vasta sunnuntain karsinnan jälkeen ja kerkesin ajamaan sunnuntaina vain 10 minuuttia teknisten ongelmien takia.

Katotaan nyt millaiset listat ne sieltä lykkää...

Hënkka

Guest
Ahaa, kyllä se Peltonen sitä oli järkkäilemässä. Mä ajoin 1.20.42 ja divarijaot selviää kuulemma tänä iltana.

Sohvaperuna

Well-known member
Ois sitten kolme foorumilaista ykkösdivarissa!!!! Hyvä me! :D :D :D

Pari kuskia on tosin vielä ajamatta, mutta toivotaan ettei ne oo tosinopeita. Ja jos joku ajaa vielä tosi lujaa, saa Tuhero vissiin sitten seuraa kakkosdivariin.

Hënkka

Guest
Perunalla kolmanneks nopein aika, mä olin 14. ja Tuhero 21. 19 kuskia/ divari, joten Tuhero ei ihan mahu ykköseen. Perunan kanssa sitten tallikaverit?

Sohvaperuna

Well-known member
Originally posted by Henkka:
<STRONG>Perunalla kolmanneks nopein aika, mä olin 14. ja Tuhero 21. 19 kuskia/ divari, joten Tuhero ei ihan mahu ykköseen. Perunan kanssa sitten tallikaverit?</STRONG>
Kyllä se passaa. Tulee noista kisoista vaan hieman "värittömiä" siinä mielessä, että kaikki ajaa samoilla autoilla... GPL:ään ei vissiin ole auton "skinieditoria" tms. jolla auton väritystä voisi muuttaa? Olisiko tuo edes teknisesti mahdollista moninpelissä...?

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
No voi mahoton.... ois tietty ollu pop ajaa kaikki samassa divarissa, mutta oon enemmän kuin tyytyväinen kakkosdivariin fgplc:ssä
parempaan en tuolla saatanan sohlolla pysty =)
Niin...kyselen uudestaan tuosta tallista.. eli pitääkö tallin kaikkien kuskien olla samassa divarissa, sillä hyvin mielelläni kantaisin rinnuksellani tuota niin ylvästä Team F1-Forum logoa.Mutta jos se ei ole mahdollista, ainahan voin herättää henkiin tietyssä piireissä jo legedaariseksi nousseen Tuhero Racingin.

Hënkka

Guest
Kyllähän ne noita talleja sopivat sitten kuulemma keskenään, kunhan viralliset divarijaot tulee. Oma tilanteeni on vielä epäselvä, sillä muutama kova kuski ei ole vielä päässyt ajamaan, mutta ovat kuitenkin poikkeustapauksina pääsemässä mukaan. Jos sen myötä "tipahdan" kakkoseen, niin Tuheron kanssa ajetaan sitten F1-Forumin tiimissä kakkosdivarissa.

Hënkka

Guest
Miksi Tuheroa ei ole hyväksytty liigaan? Ei näy miestä missään. :eek: