Finnish GPL Championships 4

• Viestiketjun aloittaja Hënkka
  • Aloituspäivämäärä

Sohvaperuna

Well-known member
Kyllä siellä kakkosdivarissa näyttää olevan yksi Team F1-Forumilainen, oisko Tuhero vaan vaihtanut nimeään...

Hënkka

Guest
Originally posted by Sohvaperuna:
<STRONG>Kyllä siellä kakkosdivarissa näyttää olevan yksi Team F1-Forumilainen, oisko Tuhero vaan vaihtanut nimeään...</STRONG>
Ok.

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Juuh, minähän se. Piti nimi muuttaa kun nuo perkuleet oikein postilla lähestyi että "Esteain Tuhero ei taida olla oikea nimesi??"

akim

Well-known member
Kiinnostaisiko Tuheroa vaihtaa divaripaikkaa ykköseen?

Tämä on alustava tiedustelu siltä varalta, että joudumme itse etsimään vaihtokuskit.

Yritämme nimittäin saada tallikaverini kanssa järjestäjältä lupaa vaihtaa divaria, koska kaverini ei voi työesteen takia osallistua kuin pariin gp:hen.

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
No jos totta puhutaan, niin kun kerran ykkösessä ei ole MITÄÄN mahdollisuuksia menestyä, niin ei se juurikaan enää edes houkuttele. Eli... en ole kiinnostunut, sorry.

akim

Well-known member
Nou hätä. Kaksi siirrännäistä löytyi.

KHN Racing osallistuu siis tulevalla kaudella kakkosdivariin.

Hënkka

Guest
Mites ootte saanu Brabhamin kulkemaan Kyalamissa? Itte tossa eilen reenailin ja aika-ajossa pitäs pystyä alittamaan 1.21 nippanappa ja kisakierrokset on n. 1.21.50 luokkaa.

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Tuossa ajelin parikytä kiekkaa ja parhaaksi jäi 1.22.4
Säädöt oli valmiit(vaikeat), joten niistä pystyy varmaan hieman aikaa nipistämään, kuhan jaksais perehtyä.
Olettaisin että alle 22 pitäis mennä kunhan saa hieman rutiinia brabhamin puikoissa.1.21.xx voisi riittää kakkosdivarissa suht korkealle joten nou hätä.

Sohvaperuna

Well-known member
No ei vielä oikein kulje: ajelin tossa muutaman kiekan ja parhaaksi jäi 1:21,81.

Eipä ole tullut kyllä ajettuakaan muutamaan päivään ollenkaan, toivottavasti syy on siinä. Kyllä toi Brabham on kuitenkin yks saippualaatikko. :mad:

Kuskistahan se on loppujen lopuksi kuitenkin kiinni, kun samoilla autoilla ajetaan. No on tässä vielä onneksi huominen ja sunnuntai aikaa treenailla....

Hënkka

Guest
Uuden auton opetteleminen vaatii kyllä todella paljon. Koittakaa saada huomenna homma kulkemaan. :)

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
No ei menny. Siitähän minä henkan? eestä seinään luiskautin =(
On noi kyllä niin pitkiä kisoja et saa nähä pääsenkö kertaakaan maaliin.

Hënkka

Guest
Mulla alkaa kisa nyt. Tuskin olin siellä sun kanssa kisaamassa. :)

Sohvaperuna

Well-known member
Mihinkäs Henkan kisa loppu?

Minusta tuntuu että olin ainakin tässä kisassa aivan väärässä divarissa, en vaan saanu Brabhamia kulkemaan tuolla radalla ton kovempaa. Ajoin vissiin oman enkan aika-ajossa, ja olin ihan peräpäässä... :( :(
Tosin karsinnoissa varmaan jotkut löysäili aika lailla, kun jo aika-ajoissa kolme kuskia veti Brabhamilla alle 1:20...

Mulla lipsahti sitten auto seinään yhdessä kurvissa, olin kisassa mukana olevista viimesenä siinä vaiheessa...hyvin menee :rolleyes:

Hënkka

Guest
Mulla kaatu kone. En muista millo ois GPL viimeeks kaatunu. JA TIETTY JUST NYT S**TANA! Kaheksantena olin ja pysyin ihan mukavasti letkan tahdissa. Aika-ajossa tein ihan käsittämättömän ajan 1.20.59, kun en ollu ikinä alittanu edes 1.21:tä.

Sohvaperuna

Well-known member
Mulla tökki kans ihan oudosti heti jos oli yksikin auto näköpiirissä. Ei tommosta oo muissa kisoissa tapahtunu, enkä kyllä huomannu aika-ajossakaan...

Anyway, Team F1-Forumin kausi ei olis voinu huonommin alkaa, joten tästä on vaan yksi suunta: ylöspäin!

Hënkka

Guest
Kunnon McLaren-meininki. millos Peruna opetat mua ajamaan Ferraria Silverstonessa, ku oon ihan paska siellä?

Sohvaperuna

Well-known member
Meikäläisen enkka Ferrarilla Silverstonessa on ilmeisesti 1:28,21 (oot vissiin ite nopeempi?). En oo ajanu sitä kovin paljoa, joten parantamisen varaa lienee. Tuosta kun pari sekkaa pudottaa pois ;) niin vois olla paalu aika lähellä ens kisassa...Mutta seuraavaa kisaa ajatellen on positiivista se, että muistaakseni Ferrarilla on ihan kivaa ajaa Silverstonessa (toisin kun Brabhamilla Kyalamissa).

Vois joku päivä ajella jotain harkkakisaa VROC:n kautta, kun mulle ei nuo viralliset harjoitukset käy aikataulun puolesta ollenkaan.