Muistin äsken etten ole vielä lukenut Isaac Asimovin "Elijah Baley"-sarjan neljättä osaa Robots and Empire. Surffasin Amazonin sivuille aikeenani klikata teos Kindleeni. Aie tyssäsi!
Koetin tänään paikallistaa äänenlähdettä siinä varmuudella onnistumatta. Vähän epäilen oikeanpuoleista poljinta.Luulisi joukahaisen pyöräremppahinnastolla nitinätkin lähtevän.
Laula kovempaa niin ei kuule ylimääräisiä ääniä. Niin mäkin aina kävellessä teen.Yleisesti ottaen voi sanoa, että polkupyörästä ajaessa lähtevä ylimääräinen ääni on asia joka repii hermot riekaleiksi.
Pyöräillessäni tänään kohti kotia, kuului ajoneuvostani nitinää.
Luulisi joukahaisen pyöräremppahinnastolla nitinätkin lähtevän.
Mulla kävi hermoille autossa se kun kaiutin oli parin ruuvin osalta hiukan löysällä ja kuunteluvuoroon tullut Sunn O))): 3 - Flight of the Behemoth -levy sisälsi sen verran reippaasti pidempään jatkuvaa basso- ja kitara -drone-jyrinää että meni kaiutin jonkinlaiseen resonanssin tapaiseen ja alkoi pitää ihme sirinää. Onneksi tilanteesta selvittiin ruuvimeisselin avulla. Mutta siis vaivaa joutui näkemään kun otti kaiuttimen edestä suojaritilän pois ennen kuin pääsi ruuveja kiristelemään. Eikä se ruuvimeisselikään ollut ruuvimeisseli vaan vääntökärkisarjan sopiva osa ja pihdit yhdessä käytettynä. Ja sitten vielä pieni koesoitto riittävällä volyymilla ja suojaritilän takaisinasennus.Laula kovempaa niin ei kuule ylimääräisiä ääniä. Niin mäkin aina kävellessä teen.
Vanhasta mummopyörästä kuuluu aina ajossa vähän kaikenlaista rahinaa ja lonksumista. Ei haittaa rintamalinjan etenemistä.
Mummopyörän rahinat kyllä kestää mutta kunnon polkupyörä on jalo, hienomekaaninen laite.Laula kovempaa niin ei kuule ylimääräisiä ääniä. Niin mäkin aina kävellessä teen.
Justiin.Laula Justin Bieberiä niin kitinäkin peittyy.
Totta, soveltuvat tasamailla hyvin joihinkin tarkoituksiin.Vanhat mummopyörät ovat kunnon pyöriä. Ei tartte satasten remppoja.
Tallipäällikkö kotona tai kotimainen ei kuitenkaan puukota selkään ja siltikin on ihan hyvää keittoa. Paremmin asiat kuin Giancarlolla muinoin.Eihän se ole normaalisti huono vaihtoehto olleskaan, mutta kun olin jo orientoitunut ajatukseen pinaattikeitosta, on tämä vähän kuin Fisico Suzukassa 2005. Podium on jees mutta voitto karkas.
Mut mä puukotan. Miten syvälle haluatte Moranne?kotimainen ei kuitenkaan puukota selkään