Albert Oil
Hippi ja juntti
Joudunko ottamaan pussista uuden nytten?
Minkälainen ja muutenkin mikä on uusi nytte?
ÄÄHÄHÄHHÄÄÄ!!!1 Olen huumorimiehiä.
Nytte tarkoittaa mm. hyötyä ja etua. Esimerkiksi autolla voi olla nyttelast.Minkälainen ja muutenkin mikä on uusi nytte?
ÄÄHÄHÄHHÄÄÄ!!!1 Olen huumorimiehiä.
Jospa se livahti kankkujesi väliin.Pähkinä tippui jonnekin tuonne ja nyt sitä löydy ei. Sen kuka vei?
Follon autossa lie.Pähkinä tippui jonnekin tuonne ja nyt sitä löydy ei. Sen kuka vei?
Aploodit seisten. Pepe ansaitsi sen kyllä viime vuodestaMinkä vuoden Emma-gaala tämä on?
Piip Willperi voitti miessolistin palkinnon.:thumbfh:
Vai niin. On ns. kanava vaihtuu artisti Mamban ja Apulannan kanssa.Aploodit seisten. Pepe ansaitsi sen kyllä viime vuodesta
Koska oikea käsi alas heilahtaa ja vasen polvi ylös notkahtaa.eli miksi?
En oo muuten myöskään koskaan Willbergille syttynyt, en tiedä mikä siinä on. Ton uuden levyn hienouden kyllä tiedostan mutta Matti Mikkolan projektihan se on.Vai niin. On ns. kanava vaihtuu artisti Mamban ja Apulannan kanssa.
Se levytti levyn jotain tekotaiteellista paskaa, joten nyt on muodikasta kehua sitä.Tuota...Pepe Willberg kuuluu kohdallani sarjaan "Pave Maijanen", eli miksi?
Sama. Mutta pirun hieno tuo projektin pyöräyttämä levy on, sen mitä olen pari kertaa kuunnellut.En oo muuten myöskään koskaan Willbergille syttynyt, en tiedä mikä siinä on. Ton uuden levyn hienouden kyllä tiedostan mutta Matti Mikkolan projektihan se on.
Komps.Tavallaan tekis mieli lisää kahvia mutta toisaalta ei ehkä sittenkään. Jos keittäis varmuuden vuoksi hieman lisää, niin vois päättää myöhemmin että juoko vai eikö.
Mutta jos ei juo, niin sitten tulis keitettyä aivan turhaan.
Helkkarin helkkari kun ei osaa päättää. Asian vois ratkaista vaikka kolikonheitolla mutta lähimmät kolikot on yli metrin päässä. En yletä vaikka kuinka kääntäisin tuolia.