Albert Oil
Hippi ja juntti
ANTEEKSI BURB, ANTEEKSI! Oikeesti. En mä sua selkään halua puukottaa. Joku muu ruumiinosa on paljon vekulimpi. ANTEEKSI!
Ja taas kävi näin. Pitäisköhän vaihtaa omenalajiketta.Golden Delicious -välipalaomppuni ei ollutkaan yhtään makea ja delicious vaan hapan ja vetinen. Yhyy.
Ida Red on kurko. Ja halvin.Ja taas kävi näin. Pitäisköhän vaihtaa omenalajiketta.
Jaahas. Pitääpä testata joskus.Ida Red on kurko. Ja halvin.
Juusto hiirelle - hiistoa juurelle!Hiiressä on joku probleemi. Tekee outoja tuplaklikkauksia yhä enenevällä tiheydellä. Alkaa olla jo harmillista.
Omron paskana. Sellanen mikrokytkin. Korjattavissa oleva, jos jaksaa näprätä. Uus osa maksaa joitain senttejä. Itse en jaksanut. Taitaa olla kaks logitechin hiirtä samalla tavalla rikki menneenä kaapissa. Jos joskus korjais... ja vitut. Yhtä yritin ja hermothan sellasen kanssa menee.Hiiressä on joku probleemi. Tekee outoja tuplaklikkauksia yhä enenevällä tiheydellä. Alkaa olla jo harmillista.
Ota kännykkä pois hiiren johdon päältä.Hiiressä on joku probleemi. Tekee outoja tuplaklikkauksia yhä enenevällä tiheydellä. Alkaa olla jo harmillista.
Miten tilanne muuttui tilanteeseen ennen keksien syömistä?Suklaakeksit olivat keittiön kaapissa sulaneet ihan mönjäksi. Muutaman syötyäni kädet näyttävät kuin olisin pyyhkinyt sormiini.
Löytyikö tähän joku ratkaisu?Hiiressä on joku probleemi. Tekee outoja tuplaklikkauksia yhä enenevällä tiheydellä. Alkaa olla jo harmillista.
Mulla sama ropleema. Sattumaako?Hiiressä on joku probleemi. Tekee outoja tuplaklikkauksia yhä enenevällä tiheydellä. Alkaa olla jo harmillista.