Foorumin BB-edustus

• Viestiketjun aloittaja FW08
  • Aloituspäivämäärä

Ketä BB:hen

• Äänestäjiä yhteensä
    47
  • Äänestys suljettu. .

Moss

melkein mestari
Saako olla äänestämättä itseään?

Ria

Jäässä
:D Onko minun kurinpidolla hauskuus kaikonnut? Nyt pitää ihan sanoa, että aika halvalla meni.
Sun edellisen poissaolon aikanakin oli niin hauskaa, että sen seurauksena pari hahmoa vetäyty.

Saako äänestää sitä itseään?

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Veikkaan, että kurskista sais kansa kaipaamaansa viihdearvoa. Itse voisin pelleillä ja pelailla muutaman päivän, mutta sitten menis satavarmasti hermot ja suorilta floppi aidan yli.

FIAT

Womanpower
Sijainti
in Finland
Kurski,, olis mielenkiintoista kassella ihan tv:stä , miten Kurski toimisi siellä... kiva olisi ,että joku absolutistikin seassa..tuppaavat läträämään sen alkoholin kanssa siellä...omituista on by the way,,että 4 miedosta alkoholijuomasta tulevat niin känniin siellä..ihan ovat tillintallin,,,herää epäilys,,,,,hmm ,,mikä ..en kerro;)

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Kurski,, olis mielenkiintoista kassella ihan tv:stä , miten Kurski toimisi siellä... kiva olisi ,että joku absolutistikin seassa..tuppaavat läträämään sen alkoholin kanssa siellä...omituista on by the way,,että 4 miedosta alkoholijuomasta tulevat niin känniin siellä..ihan ovat tillintallin,,,herää epäilys,,,,,hmm ,,mikä ..en kerro;)
Semmoista asiaa mulla vaan,,,,,, että täällähän ei tunnetusti ole salaisuuksia vaan kaikki asiat selitetään juurta jaksain.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Kaikki ehdolla olevat ovat hyviä vaihtoehtoja itseäni lukuunottamatta. Valitsen hahmon kuitenkin osiosta 'Joku muu'.

Valintani on Timo Toikki. Tulisipa siinä taloon kaivattua säpinää, luulen ma.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Ihmettelen laran 0:n äänen saldoa. KHN-porukka ei taida tietää, että talon suihkuissa on kamerat.