Voisitko lopettaa vitsailun? Ei sovi meidän teemaan.Nääh, kunhan vitsailin. Ihan hauskaa täällä on. :thumbup:
Sun edellisen poissaolon aikanakin oli niin hauskaa, että sen seurauksena pari hahmoa vetäyty.Onko minun kurinpidolla hauskuus kaikonnut? Nyt pitää ihan sanoa, että aika halvalla meni.
Okei.Voisitko lopettaa vitsailun? Ei sovi meidän teemaan.
Semmoista asiaa mulla vaan,,,,,, että täällähän ei tunnetusti ole salaisuuksia vaan kaikki asiat selitetään juurta jaksain.Kurski,, olis mielenkiintoista kassella ihan tv:stä , miten Kurski toimisi siellä... kiva olisi ,että joku absolutistikin seassa..tuppaavat läträämään sen alkoholin kanssa siellä...omituista on by the way,,että 4 miedosta alkoholijuomasta tulevat niin känniin siellä..ihan ovat tillintallin,,,herää epäilys,,,,,hmm ,,mikä ..en kerro![]()
Ja ihan pilkulleen,,,Semmoista asiaa mulla vaan,,,,,, että täällähän ei tunnetusti ole salaisuuksia vaan kaikki asiat selitetään juurta jaksain.
ja, niitä,,,pilkkuja ,voi ,,,käyttää,, myös, näin,,,Ja ihan pilkulleen,,,
Kuva puuttuu niin ei mene läpi.Veikkaan, että kurskista sais kansa kaipaamaansa viihdearvoa.
Laraa ei saa kiusata.Ihmettelen laran 0:n äänen saldoa. KHN-porukka ei taida tietää, että talon suihkuissa on kamerat.