Joo, nehän on 120 cc, saisko osallistua omalla 100 kuutioisella ? siinähän ois 20 cc tasoitusta?Jussi sanoi:Kaikille vorssasta marisijoille tiedoksi että rata on vaativa ja autot nopekulkuisia 2-tahtipelejä. Siellä jyväset erottuvat akanoista.
Joo, nehän on 120 cc, saisko osallistua omalla 100 kuutioisella ? siinähän ois 20 cc tasoitusta?Jussi sanoi:Kaikille vorssasta marisijoille tiedoksi että rata on vaativa ja autot nopekulkuisia 2-tahtipelejä. Siellä jyväset erottuvat akanoista.
Forssassa TODELLAKIN jyväset erottuvat akanoista!Jussi sanoi:Kaikille vorssasta marisijoille tiedoksi että rata on vaativa ja autot nopekulkuisia 2-tahtipelejä. Siellä jyväset erottuvat akanoista.
Et. Nope. No. Njet. :nope:jps sanoi:Joo, nehän on 120 cc, saisko osallistua omalla 100 kuutioisella ? siinähän ois 20 cc tasoitusta?
Jos mies on armeija käynyt (olethan?) niin kai yksi tunnin kisasessio käy pirtaan?Captain Howdy sanoi:Forssassa TODELLAKIN jyväset erottuvat akanoista!
Ai FORSSASSA? Dream on.Jussi sanoi:Jos mies on armeija käynyt (olethan?) niin kai yksi tunnin kisasessio käy pirtaan?
Entäs jos antaisin lisätasoitusta ja laittaisin lapseni ajamaan?Jussi sanoi:Et. Nope. No. Njet. :nope:
Riittääkö se että isi on henkiseltään tasoltaan korkeintaan tuon verran?Jussi sanoi:Jos lapsi on korkeintaan 6-v.
Mä haluun ajaa nopeita autoja, eikä semmosia mopoja 'tukutukulampaitani' joilla pärjää kun painaa 60 kiloo vaikkei osaa ajaa pätkän vertaa.Jussi sanoi:Kaikille vorssasta marisijoille tiedoksi että rata on vaativa ja autot nopekulkuisia 2-tahtipelejä. Siellä jyväset erottuvat akanoista.
Kysyin jps:n puolesta.Jussi sanoi:Tuo ei ollut mikään uusi asia
Suthan kusee nurin.Jussi sanoi:Nyt loppui vittuilu! :mad_old:
Mä painan 76 kg!
Tuutko Micael kilkkaamaan Jussin ulos, niin mun homma helpottuu.Micael sanoi:Eipä sitä etukäteen ole ennenkään kisoja voitettu ja luulenkin että Jussi tässä vaan nyt yrittää tsempata itseään kun tietää tulevan vastuksen olevan melkoisen kova voitettava, varsinkin kun Jussilla on pelko siitä, että voi hävitä vanhalle.
Kisan pitää olla rehtiä (kuten F1:ssäkin) ja paras voittakoon.:wink:Moe Szyslak sanoi:Tuutko Micael kilkkaamaan Jussin ulos, niin mun homma helpottuu.