foorumin karting kesäkisa 2008!

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Jussi sanoi:
Kaikille vorssasta marisijoille tiedoksi että rata on vaativa ja autot nopekulkuisia 2-tahtipelejä. Siellä jyväset erottuvat akanoista.
Joo, nehän on 120 cc, saisko osallistua omalla 100 kuutioisella ? siinähän ois 20 cc tasoitusta?

Captain Howdy

Well-known member
Jussi sanoi:
Kaikille vorssasta marisijoille tiedoksi että rata on vaativa ja autot nopekulkuisia 2-tahtipelejä. Siellä jyväset erottuvat akanoista.
Forssassa TODELLAKIN jyväset erottuvat akanoista!

Örfil

Guest
Captain Howdy sanoi:
Forssassa TODELLAKIN jyväset erottuvat akanoista!
Jos mies on armeija käynyt (olethan?) niin kai yksi tunnin kisasessio käy pirtaan?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jussi sanoi:
Mä haluun ajaa nopeita autoja, eikä semmosia mopoja 'tukutukulampaitani' joilla pärjää kun painaa 60 kiloo vaikkei osaa ajaa pätkän vertaa.:mad:

Albert Park

Well-known member
Sijainti
Täällä!
Jussi aina noissa karttikisoissa pärjää kun painaa 60 kiloo vaikkei osaa ajaa pätkän vertaa.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Eipä sitä etukäteen ole ennenkään kisoja voitettu ja luulenkin että Jussi tässä vaan nyt yrittää tsempata itseään kun tietää tulevan vastuksen olevan melkoisen kova voitettava, varsinkin kun Jussilla on pelko siitä, että voi hävitä vanhalle.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Eipä sitä etukäteen ole ennenkään kisoja voitettu ja luulenkin että Jussi tässä vaan nyt yrittää tsempata itseään kun tietää tulevan vastuksen olevan melkoisen kova voitettava, varsinkin kun Jussilla on pelko siitä, että voi hävitä vanhalle.
Tuutko Micael kilkkaamaan Jussin ulos, niin mun homma helpottuu.:eek:

Örfil

Guest
Noloahan tässä on se että mä olen vanhin ja silti nopein!:cool: Kilkkailut ei auta sillä supremereaktiokykyjeni ansiosta väistän moiset miinat lailla shikaanien!

Julistan siis tässä jo kisan voitetuksi ja jaossa on ainostaan sijat 2-15 :thumbup: